o ja haha, ik keek alleen naar de hoge temp thanks Jammer meis, maar vorige keer zei je dat je heel licht positief teste op dpo 13 dus wie weet heb je over een paar dagen wel een mooie test in handen
sorry hoor meiden, maar kon het niet laten om het te laten zien. zoontje lief heeft een onstoken oogje. ziet er zoooo zielig uit.
Ahhhhh wat sneu echt zielig , wat doe je er aan? Hoop dat het heel snel weer over zal gaan, arm schaap
ben al 2 dagen met afgekoeld gekookt water aan het schoonmaken, maar toch wordt het erger. dus moet om 3 uur bij de HA zijn. ben erg benieuwd wat hun ervoor geven. je mag er wel aan zitten, maar zelf zit ie er gelukkig niet aan.
ahhh echt heel sneu en snap dat je het even wilt delen hoor, het is gewoon zo een naar gevoel als je kindje iets heeft Maar komt goed meis, sterkte ermee en hoop dat de dokter iets heeft waar het snel mee over zal gaan!
@debende beterschap voor je zoontje. Wat een verschrikkelijk weer vind ik dit toch het regent en het waait hier. Gelukkig hoef ik er niet meer uit.
Debende ach gossie... hopelijk is het snel over! Idd, een hele dikke vette omo witte test vanochtend. Kon wel janken! Mijn luteale fase is gewoon 15 of 16 dagen blijkbaar. Ik heb toen met middagurine op 13DPO positief getest, dus ik ga er echt niet meer vanuit dat ik nu wel zwanger kan zijn.
He meiden als ik de foto zie denk ik ook een meisje. he wat een mooie kaartjes ikke en ostara, spannend v oor jullie al de rest nog even geduld hihi. xxx Joyce
@ostara jeetje balen zeg. Maar er is nog hoop. Ik duim voor je. @debende en heb je een oogzalf voor je zoontje gekregen? @charissa heeft jullie kleine meid nog last gehad van de prikjes? Vraagje in de kalender van ff staat links onderin edit. Waarom is dit soms roze en soms blauw?
hier een up-date over mijn kleine smurf. meneertje loopt al letterlijk een jaar met onststoken oren en moet daarvoor volgende week naar de kno-arts. hij blijkt een chronisch onstoken kno-gebied te hebben en ook dit oogjes probleem is daar blijkbaar een onderdeel van, komt door de amandelen. wist ik echt niet!! maar hij heeft een zalfje gekregen voor zijn oogjes om het te onderdrukken totdat hij door de kno arts wordt behandeld. alleen het nare is dat hij sinds vanmiddag er ook weer koorts bij heeft gekregen. dus nu is het helemaal een hoopje ellende sorry voor dit ego berichtje