Ikke81 - NOD 12 november - 6e ronde - 28 jaar Ostara - NOD 12 november - 6e ronde - 28 jaar Charissa - NOD 17 november -2e ronde - 25 jaar- 2e kindje Leeuwtje - NOD 19 november -4de ronde (waarvan 2 vmk's) Gerlin - NOD 20 november -1e ronde - 35+ jaar Lolly - NOD 25 november - 3e ronde - 28 jaar- 2e kindje Kim1990 - NOD 27 November -11e ronde - 20 jaar Ricmar94- NOD 30 november - ronde (teveel) - 37 jaar Debende- NOD 5 december - 6e ronde - 25 jaar- 3e kindje Dimmel - NOD 24 december - 3e ronde - 24 jaar - 2e kindje Nou gaat lekker met ons lijstje nog steeds geen roze namen hier he helaas....LLG it's up to you Ostara inmiddels ook ongi of niet? Ik alleen nog spotting
Ongi krampen hier, maar nog geen bloed! Maar gaat niet lang meer duren en dan breekt de stortvloed hier weer open!
heej lieve meiden,,, hier niks bijzonders te melden.... wel even iets wat ik onder de aandacht wil brengen even onder de aandacht (voor wie het nog niet gedaan heeft) Ze willen IVF vergoeding gaan terugbrengen! Stem via de link in dit topic tegen deze plannen!!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/234454-teken-petitie-ivf.html Onze stem helpt heeeel veeel stellen!
Ikke81 - NOD 12 november - 6e ronde - 28 jaar Ostara - NOD 12 november - 6e ronde - 28 jaar Charissa - NOD 17 november -2e ronde - 25 jaar- 2e kindje Leeuwtje - NOD 19 november -4de ronde (waarvan 2 vmk's) Gerlin - NOD 20 november -1e ronde - 35+ jaar Lolly - NOD 25 november - 3e ronde - 28 jaar- 2e kindje Kim1990 - NOD 27 November -11e ronde - 20 jaar Ricmar94- NOD 30 november - ronde (teveel) - 37 jaar Debende- NOD 5 december - 6e ronde - 25 jaar- 3e kindje Dimmel - NOD 24 december - 3e ronde - 24 jaar - 2e kindje Bezigbijtje - NOD 27 november - 11e ronde - 23 jaar - 1e Heb mezelf even toegevoed meiden Stond er niet meer op???
Ikke81 - NOD 12 november - 6e ronde - 28 jaar Ostara - NOD 12 november - 6e ronde - 28 jaar Charissa - NOD 17 november -2e ronde - 25 jaar- 2e kindje Leeuwtje - NOD 19 november -4de ronde (waarvan 2 vmk's) Gerlin - NOD 20 november -1e ronde - 35+ jaar Lolly - NOD 25 november - 3e ronde - 28 jaar- 2e kindje Kim1990 - NOD 27 November -11e ronde - 20 jaar Bezigbijtje - NOD 27 november - 11e ronde - 23 jaar - 1e Ricmar94- NOD 30 november - ronde (teveel) - 37 jaar Debende- NOD 5 december - 6e ronde - 25 jaar- 3e kindje Dimmel - NOD 24 december - 3e ronde - 24 jaar - 2e kindje KOM OP MEIDEN!!!! Ik sta jullie allemaal op te wachten hoor!!!
Balen Charissa dat je test wit was en nu ook nog bruinverlies.. ik had zo'n hoop goede voor jou je kaartje ziet er wel nog goed uit duim, duim.. dat het een innestellingsbloeding is (kun je hebben tussen 4 en 12 dpo) Ostara, jammer dat je temp zo gezakt is.. je hebt idd een langere LF.. Mijn temp is weer gestegen
Oehhhhh Gerlin spannend Zo grappig, lees dat veel meiden juist dachten dat het bij mij wel raak zou zijn terwijl ik al vanaf ei zei voel me niet zwanger hihi super lief iig! Ja het zou nog kunnen, het is nu alleen nog bruin en soms roze...maar absoluut geen enkele bloeddruppel nog dus ja er is nog een inimini beetje hoop, maar denk het niet hoor Zorg jij voor een roze lijst zou het je super gunnen meis!
niemand? @charissa hopelijk blijft het bij spotten. Ik duim nog steeds hoor. @ostara hoe is het bij jou? Heb je in middels al duidelijkheid? @gerlin ohhh spannend. Ga je zaterdag testen? Ik wil zaterdag gaan testen zit dan op 14 dpo dus het zou kunnen.
Spannend meid Helaas zegt het allemaal niks, ik heb heel vaak een tempdip gehad waarvan ik hooppte op inn. dip maar niks Ennuh volgens mij moet hij voor een inn.dip (ALS je die al ziet, want sommige zwangere kaartjes laten die niet eens zien.) onder de coverline zitten.. Ennuh hoop echt dat je temp zo hoog blijft hoor en een posi test voor je, maar mijn temp is altijd hoog tot dag 12/13 na me ei Dus ook dat zegt niks
@Gerlin, ja wanneer ga je testen ? Ik weet dat FF zegt dat als je een dip hebt de kans wel groter is op een zwangerschap, omdat de meeste kaartjes op FF met een dip vooral tussen dpo 7 en 10 een zwangerschap betreft en gelukkig testen er ook dames bij 8, 9 of 10 dpo positief en gelukkig is iedereen anders Ik hoop het zooooo voor je en laten we lekker positief blijven @Lolly, Hoe ziet je schema er ongeveer uit? Zou je bv je wekker om een tijdstip kunnen zetten die je altijd haalt met minimaal paar uur slaap en dan verder gaat slapen?
Oehhh spannend Lolly en Gerlin!!! Duimen draaien!!! Hier zijn de duivels gearriveerd. Op naar weer zo'n mooie ronde met clomid!! (wel 1 van 9 maanden graag )
Hahaha goeie Ostara Hier zet het niet door en hing net ineens overgevend in de wc van een poepluier van mijn meisje naaa wat dat ineens is...misschien word ik wel gewoon ziek hahaha vandaar die hoge temp nog vreemd hoor mijn lichaam.
Hallo Meiden denk dat deze ronde echt all kansen voorbij zijn op dag 10 begon test te kleuren en op dag 11 was hij lichter dan op dag 10, nu is hij omo wit, ondanks dat ik het niet zi op de tmep verwacht ik dat ik het ei heb gemist. echt balen.. dec nieuwe kansen
@ricmar balen van de gemiste kans!! effe een up date over mijn zoontje. zijn oogjes zijn zo goed als over, gelukkig. alleen blijft zijn temperatuur schommelen en dat merk je wel aan hem ik hoop dat hij bij de kno zo snel mogelijk geholpen wordt!!!
denbende hopelijk vinden ze snel een oorzaak voor je kleintje want dan kan je er ws ook gericht iets aan oen, het is altijd zo sneu als ze niet fit zijn
@ricmar ik zou toch nog ff doorgaan met testen! en is het misschien voor jou niet handiger als je cb digi erbij gebruikt om het zeker te weten?!
ik ga ook nog even door met testen en ik heb 2 dagen dag 11 en 12 cb gebruikt omdat ik dacht dat hj dan juist donkerer zou worden dan dag 10 maar helaas. ook geen smilie in de cb als ik morgen tijd heb zal ik kijken of ik de testen hier kan plaasten. het kan natuurlijk zijn dat ei later is, juist omdat temp(zie kaartje door op banner te klikken) ook nog niet echt doorstijgt, dus zie morgen wat temp doet, maar ik reken nergens meer op(zelfbescherming) en heb genoeg teleurstelling moeten verwerken de laatste jaren.