@ostara he balen meid op naar de volgende ronde. @debende hopelijk kunen ze snel wat voor je zoontje doen. @charissa Spanned ik duim nog steeds hoor. Volgens mij is het gewoon niet anders als ik nachtdienst heb. Zaterdag en zondag slaap ik ong. het zelfde aantal uren als anders maar vrijdags ben ik om 7.30 wakker en dan ga ik zaterdagochtend om 7.30 pas weer naar bed. En als ik de nachtdienst uit kom op maadagochtend 7.00 ben ik er om 11.30 al weer uit om m'n zoontje van de psz te halen. Maar goed ik denk dat het ook niet anders kan.
goedemorgen dames! @charissa en ongi al doorgezet??? ik hoop zo van niet!!! @ricmar je temp stijgt idd niet echt door?! hier op wacht voor het eitje. ben erg benieuwd of nou door de tarwekiemolie mijn ei echt eerder komt. straks ff een testje ertegenaan gooien. kijken wat die doet?!
@Lolly, thanks meis! Ja denk dat het dan indd wel lastig wordt voor je om vast tijdstip te tempen :S, ik zou dan gewoon altijd zelfde tijdstip aan proberen te houden voor je dagdiensten en dan ook weer voor je nachtdiensten zo hou je toch misschien t overzicht wel en is beter iets dan niets en zijn maar 2 dagen vd 7 @Debende, fijn dat je mannetje zijn oogjes niet meer ontstoken zijn! Thanks meis nog niets doorgezet. Ik hoop dat je positief test heerlijk lijkt me dat als je bijtijds je ei vindt. @all, Temp is gedaalt maar nog wel net boven coverline....vandaag moment vd waarheid denk ik, of het gaat doorzetten of toch nog een innesteldip (wat ik eigenlijk niet denk hoor) maar er zijn er wel meer met een dip op 12dpo heb ik gezien en zolang ik geen bloed zie is er nog geen duidelijkheid.
Goede morgen Kan iemand mij ff up daten? Ik heb een heel druk weekend achter de rug en deze week eigenlijk ook niet zo heel veel tijd.
Helaas was vanmorgen temp hoger en heeft FF ei gevonden al op dag 11, dat was de dag dat test al weer lichter werd, is dus niet eens echt donker geweest, en ook de digitale was op die dag negatief. maar wat heb ik dan ws een korte cyclus deze maand, dat is toch niet normaal als ei zo vroeg is? Charissa ik hoop op een innesteling voor je
Charissa - NOD 17 november -2e ronde - 25 jaar- 2e kindje Leeuwtje - NOD 19 november -4de ronde (waarvan 2 vmk's) Gerlin - NOD 20 november -1e ronde - 35+ jaar Lolly - NOD 25 november - 3e ronde - 28 jaar- 2e kindje Kim1990 - NOD 27 November -11e ronde - 20 jaar Ricmar94- NOD 30 november - ronde (teveel) - 37 jaar Debende- NOD 5 december - 6e ronde - 25 jaar- 3e kindje Dimmel - NOD 24 december - 3e ronde - 24 jaar - 2e kindje Bezigbijtje - NOD 27 november - 11e ronde - 23 jaar - 1e Ikke81 - NOD ??? - 7e ronde - 28 jaar Ostara - NOD ??? - 7e ronde - 28 jaar zo meiden jullie zijn de eerste voor de nieuwe ronde als jullie even laten weten wanneer je nod is pas ik dat ook wel even aan
Charissa - NOD 17 november -2e ronde - 25 jaar- 2e kindje Leeuwtje - NOD 19 november -4de ronde (waarvan 2 vmk's) Gerlin - NOD 20 november -1e ronde - 35+ jaar Lolly - NOD 25 november - 3e ronde - 28 jaar- 2e kindje Kim1990 - NOD 27 November -11e ronde - 20 jaar Ricmar94- NOD 30 november - ronde (teveel) - 37 jaar Debende- NOD 5 december - 6e ronde - 25 jaar- 3e kindje Ikke81 - OD 17 december - 7e ronde - 28 jaar Dimmel - NOD 24 december - 3e ronde - 24 jaar - 2e kindje Bezigbijtje - NOD 27 november - 11e ronde - 23 jaar - 1e Ostara - NOD ??? - 7e ronde - 28 jaar
Wat raar joh maar test je al langer met ovu's? en FF zegt waarschijnlijk dus nog niet zeker he. Als je nog niet alnger test...sommige vrouwen hebben maar een korte piek van 12 uur en als je dan 1 keer per dag test dan heb je hem als dit jouw geval is al gemist en kan je beter 2 ker per dag testen. Dit is mij door CB-hulplijn verteld, maar zij zeiden ook dat het niet vaak voorkomt hoor. Thanks meis..stiekem hoop ik het ook wel...maar als ik realistisch denk denk ik t niet maar vandaag zullen we het denk ik wel weten
Hallo Oke hij is niet erg duidelijk geworden maar ik kreeg hem niet beter, ik heb in 2009 ook veel ovutesten gebruikt was echt een groot verbruiker, maar dit ken ik niet ze werden altijd superdonker. maar ook de digitale heeft hem gemist
@ricmar zou toch ff doorgaan, lijkt erop dat er een nieuwe streep in aantocht is?! En de strepen zouden toch iets donkerder moeten zijn voor echt positief, toch?
sluit me helemaal aan bij debende, zelfs de digitale van cb geeft telkens donkerdere strepen.....ik zou doortesten en doorklussen voor de zekerheid...is toch zonde een ronde verder zonder kans.
Zondag niet getempt omdat we zaterdag om half 2 in bed lagen dus pas om 9u wakker werd door onze kleine boef.... en vanmorgen was hij weer laag dus ben eens benieuwd!
Charissa - NOD 17 november -2e ronde - 25 jaar- 2e kindje Leeuwtje - NOD 19 november -4de ronde (waarvan 2 vmk's) Gerlin - NOD 20 november -1e ronde - 35+ jaar Lolly - NOD 25 november - 3e ronde - 28 jaar- 2e kindje Kim1990 - NOD 27 November -11e ronde - 20 jaar Ricmar94- NOD 30 november - ronde (teveel) - 37 jaar Debende- NOD 5 december - 6e ronde - 25 jaar- 3e kindje Ostara - NOD 16 december - 7e ronde - 28 jaar Ikke81 - OD 17 december - 7e ronde - 28 jaar Dimmel - NOD 24 december - 3e ronde - 24 jaar - 2e kindje Bezigbijtje - NOD 27 november - 11e ronde - 23 jaar - 1e
Ricmar, de ovu testen van testjezelf.nu bevallen mij beter dan die van sensitest. Ik heb met die van sensitest positieve testen gehad terwijl ik helemaal geen eisprong kreeg. Dit kan wel te maken hebben met mijn PCOS, maar ik gebruik ze liever niet meer. Die van testjezelf zijn ook met cassette, dat schijnt ook betrouwbaarder te zijn dan dipstick (met dipstick heb je nooit dezelfde hoeveelheid urine en met cassette wel).
Leeuwtje - NOD 19 november -4de ronde (waarvan 2 vmk's) Gerlin - NOD 20 november -1e ronde - 35+ jaar Lolly - NOD 25 november - 3e ronde - 28 jaar- 2e kindje Kim1990 - NOD 27 November -11e ronde - 20 jaar Bezigbijtje - NOD 27 november - 11e ronde - 23 jaar - 1e Ricmar94- NOD 30 november - ronde (teveel) - 37 jaar Debende- NOD 5 december - 6e ronde - 25 jaar- 3e kindje Ostara - NOD 16 december - 7e ronde - 28 jaar Ikke81 - OD 17 december - 7e ronde - 28 jaar Charissa - NOD 18 december -2e ronde - 25 jaar- 2e kindje Dimmel - NOD 24 december - 3e ronde - 24 jaar - 2e kindje Meiden hier super super ongi geworden.....maar ik merk nu pas dat dit de eerste echte ongi is na mijn zwangerschap!!! Andere ongi's waren al zo raar dacht toen eerst al misschien innestelingsbloed maar niet zwanger en daarna dacht ik dat het ongi worden veranderd was, maar blijkbaar waren die denk ik zonder eisprong vandaar ook zo kort. Dus ik hou hem op de 2e ronde
@debende nog geen eitje gevonden zag ik. Welke testen gebruik jij als ik vragen mag. @charissa heee wat zie ik nou op je kaartje balen meid. @ikke wel een leuk weekend gehad. Vel plezier deze week met alles wat je moet doen. @ostara ik heb ook de cassette gebruikt van matcare. Deze bevallen mij wel goed. Zo de nachtdienst zit er weer op. Vandaag maar 3,5 geslapen denk dat de temp daarom zo hoog is. Even afwachten wat de temp morgen gaat doen.