@Lolly, bedoelde je mij met balen van mijn kaartje? Zo ja thanks meis haha, maar ben stiekem een beetje blij, want betekend dus dat we nu pas naar de 2e ronde gaan Jouw temp is indd mooi hoog en 3,5 uur is echt weinig pfff dat jij dat kan zeg. Ik hoop dat jij een mooie test in handen zult krijgen straks
De digitale geeft geen streep alleen een O of een en die laatste zie ik niet. door klussen heeft geen zin test was vanmiddag weer spierwit. ik denk dat ik geen ei heb gehad of niet een goed ei ofzo
ik heb al heeeeel wat cb digitale gebruikt en indd ze geven een aasn of een lege cirkel, maar als je hem eruit haalt zie je alsnog 2 strepen zoals elke test!!! Kijk maar en mijne waren 2 dikke strepen toen ik een had en een vage 2e streep als ik een lege cirkel had die dichtbij ei telkens donkerder werd
@Charissa, balen dat je toch ongi bent geworden.. Hopelijk is deze ronde je geluksronde, zou leuk zijn zo voor de feestdagen Hier begint vandaag de ongi-zeurpijn, dus ik denk dat die er aan gaat komen.. Ach ja, het zou leuk zijn als we dit jaar allemaal nog zwanger zullen zijn
@debende die ken ik niet zal eens even gaan google-en. @joyce dank je wel. Wie weet helpt het een handje. @charissa hahaha wie weet is het idd wat anders. Laten we het hopen. @gerlin he nee toch. Hopelijk blijft het alleen bij een naar gevoel.
Goede avond @Ricmar: Je zit pas op CD14, het kan toch best zijn dat je ei nog moet komen? @Gerlin: Hopelijk blijft de ongi uit.
als ik de testen zo zie denk ik van niet en ik voel ook geen ei komen geen vruchtbaar slijm etc ook niet gehad ik ken mijn lichaam nu al lang en weet hoe het na het ei voelt en ik zei het donderdag al, ik snap het niet denk dat ei er is en geen posi test. en ei is gemiddeld vroeg bij mij edit en test van vanmiddag was weer wit
Vreemd, hopelijk neemt je lichaam je ff in het ootje en is hij wat later. Hopelijk heb je snel duidelijkheid want ik weet dat het ruk is om geen ei te vinden.
gerlin nee meid niet ongi worden! bas strooi eens wat zwangere hormonen hier vanmorgen mijn temp weer laag en gister geklust. Hoop dat ik deze keer een vroeg ei heb!
@Gerlin, thanks meis! Wauw jouw kaartje ziet er goed uit!!! Wanneer wil(de) je (nou) gaan testen? @Lolly, wat doe je nou....of misschien wel een innesteldip Oehhh spannend, voel je al wat? @Ikke, we gaan weer eieren zoeken straks...zullen we dit keer afspreken dat we het gewoon vieren zoals het hoort dus paasdagen ipv paasweken @Dimmel, hoop dat het je eitje is dan kunnen jullie straks weer lekker op het wachtbankje. @Ricmar, ga je wel nog doortesten of geef je het op?