in 2007 heb ik ook getemp en inderdaad was 1 topic voor iedereen! temp was vanmorgen laag! heb veel last van me onderbuik, zou het over zijn? maar waar is mijn ei dan! ik snap echt niets van mijn lichaam :S
misschien een cyclus zonder ei, Dimmel? Gebruik je de etos pillen ook nog? Ikke, nog steeds aan het wachten op ei... of misschien toch al geweest?? FutureSounds... ook op de wachtbank... Succes! Maedre, wakker worden en je temp invullen!!!! Kim... eitje al gesprongen? Hoe is het trouwens met de logeerkamer? Debende, stabiel aan het wachten op je ei... Hier temp ook nog laag...een dip met een aanloop? Misschien is die ene hoge temp wel veel te hoog. Werd heel warm wakker, keelpijn...maar laat hem nog wel even staan. Jullie nog plannen voor het weekend?
Hoi hoi, Ik kom ook gezellig mee kletsen als het mag Ik ben nog maar net begonnen met tempen en heb heel veel geleerd van Marloes gelukkig. Wij gaan voor ons 2e kindje en zitten in de 2e ronde @Marloes, dus dan kan ik van de 11e uitgaan als CD1 toch ondanks dat het laat in de avond was en heeeeeel weinig het was toch al helder roze/rood bloed.
hi, tuurlijk mag je hier mee kletsen! Misschien handig als je de link naar je kaartje nog in je onderschrift zet, dan kunnen we allemaal mee kijken nee, dan zou ik de volgende dag pakken. Voor 12.00 's middags is nog voor die dag... daarna zet ik hem pas op de volgende dag. Zie trouwens nu pas dat je al een kindje hebt, leuk! Hoe oud is ze?
Dank je De 12e dan CD1? De 12e was nl ook mijn temp gezakt. Sorry hoor ben nog erg onzeker in het tempen enzo. Hoe kan je je kaartje in je onderschrift zetten? Ze is net 1 jaar geworden, maar zij was niet gepland, maar wat ben ik blij dat het zo gelopen is. Ik ben helemaal idolaat van haar en zit nog steeds op mijn roze wolk . Ik zie ook nu pas dat jij een ventje hebt en scheelt bijna niets qua leeftijd. Is die van jou ook zo nog onschuldig stout?
heel onschuldig haha... het is net een klein aapje, alles wat z'n broer doet (3), aapt hij na. Die link weet je nog he... waar je die vandaan moet halen. Dan ga je hier naar gebruikersinstellingen, wijzig onderschrift en plak je daar de link
Hahaha ooo dat is al helemaal mooi dat je er nog een van 3 hebt waar hij dingen van kopieert geweldig. Is het zo gelukt? Ik weet niet hoe dat moet dat je alleen op tempkaarje hoeft te drukken, maar is het zo ook goed?
meiden ik ga stoppen met tempen! we zijn dan wel pas 2mnd bezig maar ga me eerst concentreren op afvallen en daarna zien wel wel verder! zal jullie wel nog volgen!
@Dimmel: Die cyclussen die je in je grafiek heb staan zijn dat de enige die je tot nu toe geregistreerd hebt? En wat is je BMI nu als ik vragen mag?? @Marloes: Hier nog steeds aan het wachten op ei, had wel eiwit spul maar geen positieve ovu test dus we wachten geduldig verder af. En hier is het huishouden/was doen vandaag aan de beurt en verder familie bezoek dus niks super spannends. @Charissa: Welkom hier, hopelijk ben je snel zwanger van een Brusje voor je kleine meid
@Charissa: Je moet bij FF naar sharing en daarna home page setup gaan en daar staat de link naar je kaartje, nu komen we in de inlog scherm
YEahhhhh whahahhaha en? is nog niet veel op te zien he...vorige tempkaartje is ook niet compleet... 2x37.1 en 37.2 en daarna begon mijn eerste echte kaartje hieronder ben benieuwd hoor, maar mijn bbt is dus 36.7 als ik het goed begrijp en het kruis komt pas als ik mijn ei heb gehad toch. Nog een vraagje, ik ben ook begonnen met testen, is die altijd positief als je tempkaart dat ook zegt? Of werkt dat anders?
Hey charissa ik ben je gevolgt. Ik ben dus ook nieuwe hier. Ik ben nu bijna 2 maanden aan het tempen. Nog een paar dagen tot mijn nod. Het word nu dus spannend hier.
vaak komt je eitje max. 48 uur na de positieve test. Sommige zullen dus op dezelfde dag een kruis krijgen, andere pas 1 of 2 dagen later. Je bbt kan trouwens elke cyclus ander zijn hoor... en je kruis komt idd pas als je 3 dagen na je ei zit
Hi Lolly, welkom hier... ga meteen even naar je kaartje kijken edit: mooi kaartje nog! 37'is mooi! Duim voor je
@Charissa: Ja ik kan hem zien, dat je straks maar een mooi kruis te zien mag krijgen @Lolly: Lange LF heb jij, hopelijk is het deze ronde eentje van 9 maanden
Ik heb een cyclus van ong. 31 dagen. Ik ging er ook altijd vanuit ik ik 2 weken voor mijn nod de eisprong had. Maar door het empen ben ik er dus achter gekomen dat ik een langere lf heb. Het houd de spanning er langer in. hihihihi. ikke net even gespiekt bij je temp kaartje. Hopelijk is het deze ronde raak. Vraagje aan je waarom heb je wat cyclus rondes tussen haakjes staan?
@Ok. helemaal duidelijk dank je. Op jouw kaartje zie ik van die blauwe streepjes, is dat dat je die dag dan niet hebt getempt? Ben zo benieuwd en vind het zo leuk tempen haha herkent iemand dat? Vooral omdat er nu niksaan is tijdens/na ongi. @Ikke dank je ik hoop het ook ik heb net even naar jouw kaartjes gekeken, maar wat ik nou niet snap is hoe kan je er behalve het kruis nou zeker van zijn wanneer je ovu was, want ik zie bij jou meerdere dalingen en dan weer hoger. @Lolly voel me vereerd hahaha Ook welkom namens mij ondanks ook ik pas vanaf vandaag meepraat hier hihi. Leuk he tempen. Is dit de eerste keer dat je probeert zwanger te raken of heb je al een kindje?