had vanaf me ei in de avond erg gevoelige darmen geborrel en lucht enzo.... maar dat heft vandaag plaats gemaakt sinds de namiddag/avond voor iri gevoel in me onderbuik soort steekjes, gebrand gevoel.... MAAR IK LAAT ME NIET GEK MAKEN8)
wil iemand ff naar mijn kaartje koekeloeren? ik ben benieuwd wanneer me temp omhoog gaat... wat denken jullie wanneer ff me ei aangeeft? ik hoop op tijd geklust(goede tijden dan) dit is me kaartje: 149ed1 Ovulation Charts
@momhairy vind je kaartje beetje raar posi test gehad en nog temp omlaag :S...hoop dat je temp snel omhoog schiet want weet hoe het is om in afwachting te zitten onze 1e cylcus ben ik 116dagen niet ongi geweest
Denk ik idd ook, vandaag, ik zou zeggen lekker door klussen en morgen hopelijk je temp omhoog. Hier gaat m'n temp naar beneden. Nog wel een testje gewaagd maar helaas negatief. Denk dat ik binnen kort wel ongi ga worden.
Ik denk ook dat de ongi gaat komen... sinds gisteravond beetje lichtbruinverlies. Vandaag of morgen zal het wel doorzetten.. Leeuwtje, hoe gaat het met jou?
Meiden kom op waar blijven die roze namen????? Sorry was erg druk laatste dagen dus spring even in voordat ik alles heb bijgelezen loop ik weer achter Jammer Gerlin en Lolly...maar wie weet is er nog hoop zolang je nog niet bloed is het goed toch Leeuwtje hoe gaat het met jou? Bb, ja wat vreemd zeg ik zie indd bij jouw kaartje dat je pas 4 dgn na je eerste positieve ovu je ei hebt gehad....verschilt dan denk ik indd toch qua ovu-testen. Nou meiden hier heftig ongi geweest de eerste keer na 2 jaar dus we gaan nu pas onze echte 2e ronde in mijn ongi moest blijkbaar nog opgang komen ik helemaal blij yesss we maken nu echt kans.
eink 5 hoor want zit dag 23 nu... en dag 12 na ei dan zakt mijn temp altijd als ik ongi word dus a.s. donderdag spannend moment hahaha... al denk ik gewoon ongi te wordne hoor...:x alweer...
Balen meid! Maar je temp was de laatste dagen eink al stuk lager als paar dagen terug... dus ik zag het al wel beetje aankomen
Gerlin jou coverline temp is mijn temp NA me ei hahaha... jij hebt een lekker hoog temperatuurtje!! Balen dat je denkt dat je ongi gaat worden!
Hihi, is bij de zwanger&kids testen (SUPER TESTEN TROUWENS EN GOEDKOOP) en bij de claerblue digitaal ook... zal wel aan mijn lichaam liggen ofzo... dat die eerder de piek het dan me ei springt ofzo?? whahaha Fijn dat je eindelijk weer een "normale" ongi hebt gehad meid, en nu ervoor gaan, knallen Hier tjah... wakker geworden met buikpijn, vreemde, onbekende rare buikpijn (en ik heb al zoveel dingen gevoeld al die vorige rondes8)) Beetje trekkerig soms lijkt het spierpijn achtig.... maar ik heb t alweer van me af gezet... het is NIET van een zwangerschap... Mijn kaartje is dit keer ook erg stabiel! Die opentemp van gister komt omdat ik 6uur al wakker was, uur eerder dan normaal, jammer! Was benieuwd of dat hij anders ook 37.05 geweest zou zijn hahaha....