Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    (( ik zie dat temp van leeuwtje gister iets is gezakt, tot net boven haar coverline... vandaag is nog niet ingevuld...))

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ok dat is wel fijn om te weten iig, ik heb nog een dijk aan ovu van cb digitaal liggen zo'n 21 stuks haha dus voorlopig even nog door met deze. Thanks meis en hopen voor jou dat je "kwaaltjes" van zwangerschap zijn! En omdat je nog nooit zwanger bent geweest is weer een voordeel dat je eigenlijk geen idee hebt hoe het bij jou zou zijn als je toch zwanger bent :) dus wie weet is het toch raak :D

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede morgen

@Momhairy: ik denk ook dat hij vandaag geplopt is en dat je temp morgen een stuk hoger is maar je weet het maar nooit he. Ik heb wel eens begrepen van andere PCOS dames dat ze wel eens een positieve ovu test hadden maar geen springend eitje, hopelijk is het voor jou anders.

@Lolly en Gerlin: balen van de temp en de spotting, hopelijk gaat het nog veranderen maar ben ook bang van niet.

@Charissa: dus je lichaam is weer lekker schoon, hopelijk zal het deze ronde raak zijn. Eerst maar eens een mooi eitje op dag 14 ;)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hi meiden,

ik lees nog wel mee hoor, maar ben de hele dag misselijk... dus van schrijven komt niet zo veel...

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Charissa , fijn dat je nu helemaal schoon bent , op naar een mooi eitje !

BB, we zitten maar 2 dagen van elkaar af :D

Als we allebei nou iets mooi's laten aan het einde van deze ronde!

Ikke81 , wat ben je toch met je temp aan schommelen.

Marloes , Alweer 8 weken !!! Balen dat je zo misselijk bent :(

En over 4 dagen je echo :D!

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Je denkt nog aan ons dus dat is al lief, we zien je wel weer verschijnen als je je weer wat beter gaat voelen. Sterkte met de misselijkheid en hopelijk tot snel.

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Dat schommelen heb ik al sinds het begin, heel vaag.

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Ikke, thanks ja indd laten we nu wat eerder onze eitjes vinden :D wanneer ga jij beginnen met ovu's?

@Marloes, uhm niet fijn, maar het is iig niet voor niets :D als ik me goed kan herinneren ben jij ook veel misselijk geweest in je vorige zwangerschappen toch? Sterkte iig!

@Kim, ja wel lekker hoor nu echt weer een kans te hebben....2e ronde maar we willen al een paar maandjes een 2e dus wat dat betreft zijn we dan wel langer bezig maar ja je kan lang klussen als je geen ei hebt :p. Hoe gaat het met jou?

9. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Charissa: Ik zit te twijfelen of ik überhaupt wel ga testen deze ronde (denk het wel hoor ;) ) maar ik denk op dag 14. En jij?

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik ook hahaha ik doe het sowieso zeker wel....vorige keer hebben we zoveel geklust dat we eenmaal eindelijk positieve ovu de dag na eisprong niet meer hadden geklust :S daarvoor hadden we 9 dagen elke dag, omdat ik telkens dacht nu komt ie hahahaha maar nu wil ik het denk vanaf dag 14 om de dag en dan bij positieve ovu elke en pas na temp-stijging niet meer verplicht iig ;)

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hopelijk zullen jullie raak schieten en vinden we beide snel onze eitjes ;)

Hier weer een pendel uitslag voor december, hoop zo dat het uitkomt

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    zo hebben wij het deze ronde gedaan. Voor en na ei om de dag lekker. En dan bij posi ovutest tot aan ff kruis elke dag hihi. Vriendlief hoor je niet klagen hoor. We zullen over 5a7 dagen weten of het geholpen heeft.

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Spannend hoor BB, ik ben zo benieuwd

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

Ik hoop het ook voor ons allebei en omdat je man veel weg is voor zijn werk ga ik extra hard duimen voor jou :D. Weet je trouwens is zo grappig ik ben nu ook gependeld voor dec bevruchting/jan positieve test een jongen en jij jongen of meisje?

Spannend BB, ik duim voor je iig :D FF adviseerd het ook om het zo te doen en het is indd geen vervelend iets en manlief heeft er hier ook zeker geen enkele moeite mee :p. Is dit trouwens de eerste keer dat jullie het zo hebben gedaan?

15. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    nou ik heb me ei gehad denk ik... lag om 1:00 in bed en 6:00 getempt en dan zo mooie stijging...voel me kip lekker...

kaartje:
    149ed1 Ovulation Charts

ik denk zelf dat ik me eispong heb gehad op zaterdag maar zaterdag ochtend was me temp nog niet omhoor...wel een dipje...

en ik weet dat je met pcos posi ovu testen kan hebben maar geen ei...
    ik heb dan geluk denk ik want ik heb al meerder keren ovu testen gebruikt di eposi waren en toch een mooie tempstijging erna..

heb ook een zoontje en ben in aug ook zwanger geraakt maar een vmk gehad...

16. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

@Bezigbijtje, mooie tempstijging heb je :D:D

@Lolly & Leeuwtje, hoe gaat het met jullie?
    Hier is de ongi begonnen ;) ach ja.. we gaan lekker positief verder "op naar een dikke buik in de zomer" :p:p

17. Gerlinda

Leuk als je af en toe even langs komt :)
    Niet leuk.. dat je zo misselijk bent. Heb je al eens gembercapsules geprobeerd (ik hoor er veel goeds over)
    of melk en af en toe vannillevla zou ook kunnen helpen ;)

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi ja he?! Maar die klopt vast niet;) we gingen 00.30 naar bed toe en ik heb pas 8.45 getempt.... normaal liggen we tussen 22.00-23.00uur op bed en temp altijd 6.45uur;)

Dus ben benieuwd wat hij morgen doet/aangeeft:)

Ik heb echt nog NERGENS last van... rommelende darmen en wat gevoel af en toe in mijn buik maar dat zal ook wel door de darmen komen. Heb ik ronde eerder ook al eesns gehad dus ja...
    Nog 4 dagen en dan is het donderdag en dan zit ik op 12dpo DE dag dat mijn temp helaas altijd zakt:(

19. Gerlinda

Nou dan heb je toch ongeveer even lang geslapen ;)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja haha dat wel! Maar ik weet het niet... ben benieuwd morgen!:D

Deel Deze Pagina