Goedemorgen, Charissa , hier gaat het wel goed , heb geen symptomen maar zit dan ook pas 6 dagen na me ei en ga ook nergens vanuit. Momhairy , ziet er goed uit hoor meis ! Gerlin, balen dat je ongi bent geworden Dikke knuff! BB, bij jou ziet het er ook goed uit Lolly , wat is je temp laag al een teken van ongi of dat nog niet. Wat vinden jullie van mijn kaartje
@Kim, whaaaaaaaaaaaaw.. een superstijging ik hoop dat het door HCG-aanmaak komt en dat je temp iig zo mooi hoog blijft
Goede middag @BB: die temp van jou gaat steeds beter en het word dus echt spannend op donderdag, ik hoop voor je dat je temp dan mooi hoog blijft. @Momhairy: dat kan idd niet missen, beter hoor dat je je ei hebt gevonden @Charissa: De meeste pendels geven meisje aan en 1 zegt jongen dus ben benieuwd, als ze alleen de maand goed hebben dan ben ik al heel erg blij @Gerlin: balen van de ongi maar wat lekker dat je er zelf zo positief tegenover staat. @Kim: ik vind dat je een heel mooi kaartje hebt hoor @Ricmar: Maakt niet uit, kom maar weer wanneer jij er aan toe bent, je kaartje gaat iig wel erg goed.
@gerlin he balen meid hopelijk volgende ronde meer geluk. @kim wow mooi kaartje meid. Spannend. @bb ik duim voor je dat je temp mooi hoog blijft. Hier nog geen teken van ongi te bekennen. Ik zit vandaag op dag 32. Meestal duurt de cyclus bij mij 31 dagen dus het zal vandaag of morgen wel los barsten.
Ja, maar het is dus een rare temp tijd geweest... dus weet niet of ik het mag tellen.... Ben benieuwd wat hij morgen doet... Hier hoofdpijn en rommelende darmen.... maar beide denk ik geen tekeken hoor Maar wel vervelend... soms n vlaag van ongi rugpijn dus het zal wel ronde 12 wroden... pfff dat is wel heeel lang bezig al
Ik denk idd ook vandaag en anders morgen, balen hoor maar wel duidelijk zo met die temp, scheelt weer testen kopen
@Ricmar: ik vind hem vrij duidelijk en deze dip op DPO7 kan ook best een innesteling zijn dus geef het nog niet op
Hè meid, wat vervelend Heb je hem toch gemist dus... Dat is balen! Nou voor jullie de volgende ronde heel veel geluk! succes met alles lieverd.
pfff meiden heb het HEET! de hele dag al, vanmorgen heb ik toen ik wakker werd zonder dekens verder geslapen *iedereen noemt me koukleum altijd* en vanmorgen na het aankleden brak het zweet me uit... en ook nu zit ik weer met een opvlieger8) Zit gewoon in een tshirtje Hoop dat ik niet ziek ga worden
@Kim, mooi kaartje hoor, erg spannend duim voor je! @Ricmar, balen meisy hopelijk volgende ronde beter! @BB, stom is dat he dat je dingen kan hebben die niet perse van een eventuele zwangerschap zijn, ik hoop dat je super zwanger bent en de 12e ronde niet eens in hoeft te gaan! @Lolly, spannend meis, wanneer ga je testen ? @Gerlin, he bah niet leuk, maar beter dat je positief bent hoor ik ben afgelopen ronde ook met opgeheven hoofd verder gegaan en voel me er een heel stuk beter bij dan zitten treuren....ik bedoel je wordt er niet ineens wel zwanger van ofzo Hier eindelijk niet meer ongi dus straks weer mijn eitje zoeken...ga zaterdagochtend weer beginnen met ovu's en met "verplicht" klussen
Lief van je meisssS! Succes met je ei spotten... Ja ik geloof geen een kwaaltje meer hoor, met dat rare lichaam van mij.... en kan allemaal ook van me darmen zijn.... alleen dat warm hebben ben bang dat ik ziek ga worden al voelt het zo nog niet Ik hoop ook echt dat ik ronde 12 niet in hoef... maar kweet t niet... Ik ga afsluiten lieve meiden, gaan op bezoek (fijn met hoofdpijn en warmte opvliegers)
@BB, thanks meis, ahhh ook niet fijn....geef die hitte maar aan mij ben zo'n koukleum brrrr veel plezier op visite! Ennuh ik geloof ook niet in alle kwaaltjes, denk dat je gewoon eerst niet ongi moet worden en dan een positieve test en dan ga ik mijn kwaaltjes wel weer geloven @Lolly...is het omdat je temp is gedaald?