hier net ongi geworden dus mijn 2 pendels voor deze maand kloppen helaas niet. @debende spannend hoor.
Ahhh ikke ik ken dat soort dromen voordat ik ooit zwanger ben geweest toen had ik ze vaak nu heb ik eerder soms dat als mijn darmen rommelen dat het net lijkt alsof er een beeb in mijn buik zit hahaha. Ik ben gependeld door Anabel haar man, erg leuk kreeg na een paar uur al de pendel erg leuk aangezien je normaal wel eens dagen tot weken tot maanden moet wachten op een pendel
@Lolly, nou ga je lekker met ons mee voor een augustus beeb @Ikke, ik heb haar een pb gestuurd gewoon een oud bericht gepakt en op doorsturen gedrukt dan de naam weghalen van degene waarmee je hebt ge-pbt en dan gewoon Anabel schrijven op de plek naar wie het toe moet en daaronder natuurlijk je berichtje! Ze zei dat haar man er zin in had vanavond dus misschien heb je nog mazzel als je snel bent. Vind ik ook je kan er niet genoeg binnen krijgen
Wil je die ook aan mij door sturen? Ik kan geen anabel vinden in de gebruikerslijst. Wel een annabel!?
@Lolly, heb je hem? Sorry was indd Annabel @Ikke, nice ben ook super benieuwd wat jullie krijgen te horen en hoop ook vanavond nog als het even kan
ik had ook 2 pendels gehad. 1 voor sept/jongen en ik heb er nog 1 voor jan2011/meisje. 1 klopte dus niet en de andere is nog afwachten
Ik had hiervoor ook een hele rits voor aug/september en die kwamen helaas ook niet uit Hopelijk hebben ze nu gelijk
Hahaha arme man van Annabel krijgt ineens een rij aan verzoekjes maar hij vindt het zover ik begrepen heb erg leuk om te doen, hij doet het nog niet zo lang zei Annabel maar vind ik juist weer wat leuks hebben!