heej kletskousen! jeetje moest gewoon 3 pagina's terug! eens ff kijken.... dimmel, je zult het vast al weten maar dat rekbaar slijm heb je voor/met/na je ei ergens en is egwhite bij ff.... klussen hij komt eerder hoi MWM, welkom. Wat je vraagt is zonder het in ff te zien best lastig te zeggen zo hihi.... maar je eitje is iig nog niet geweest hoor Met tempen kun je indd pas NA je ei zijn of je ei geweest is, je bent dus meerdere rondes bezig met tempen voordat je hier inzicht in kunt hebben wanneer je ei hebt... tempen doe je meer om je ei te spotten (dus dat je weet dat je een ei hebt) En als verduidelijking van je ovu test.... als beide kloppen ben je helemaal zeker dat hij geweest is Als je de google toolbar download zit er een knopje bij waar je het engels kunt laten vertalen heel makkelijk.... zo ben ik er ook wijs uit gekomen! En over hoge / lage temp, ieder heeft een eigen lichaamstemp. dus niet te veel naar die van andere kijken hoor Lolly ik denk dat ze daar uitgaan van je ei op dag 14 ongeveer,,, Je kunt de zwanger en kids en dan al wel dag 12 ofzo beginnen, mocht die n keer vroeg komen rond dag 14 mis je hem als nog niet... maar als je ei altijd t zelfde is dan zou ik gewoon later beginnenn. Gerlin, tnx voor de pendel tip heb ook even gemaild
Ik hoop het ook. Als ik mijn lijstje zo zie ga ik voor een bevruchting in december en een posi test in januari. Wilde dit eerst niet zeggen omdat ik bang was/ben om het te beheksen, stom he.
` hihi jah maar denk het niet hoor..... heb wel van allerlei rare dingen in me buik maar zijn denk me darmen...: prikjes, steekjes, krampjes, zeurtjes, duwtjes, lucht erin, soort brandend/verdoofd gevoel.... hoofdpijn en soms erg warm.... meer NIKS!
Ik begrijp precies wat je bedoelt! Maar ja dan kunnen we net zo goed niet op ZP zitten want daar vertel je toch (bijna) alles