whahhahahahhaaaaaaaaaaaaa8) *muts* oeh ben zoooo benieuwd naar me temp morgen, IETS zegt me dat hij morgen al zakt?????
anders ik wel al weet ik het antwoord al wel... Zit hier weer met een lege maag gevoel...! STOUT! en weg zijn de krampjes!
Ik wil slapennnnn! dan is het eerder morgen... weten we weer iets meer... weer dagje verder maarjah ajakkes is op tv dus we moeten nog ff wachten helaas....
temp was ietsjes gestegen en vanmorgen geklust haha! hoop dat me ei snel komt dan heb ik weer kortere cyclus! of natuurlijk ene van 9mnd haha
denk dat ik gelijk krijg ikke. Temp is vandaag al iets gezakt. Van 37.05 naar 37.00 is daling begonnen morgen zakt hij héél ver. Ik had al zo'n gevoel...
Goedemorgen Dames @bb spannend maar temp is toch nog mooi...nog 1 dagje wachten meis!!!! Dames yessssssssssssssssssss heb er een pendel bij voor januari door Adorable helemaal blij hahaha niet dat ik me eraan vast pin maar het is altijd leuk om te horen ipv april
Goede morgen Een temp van 37 graden vind ik wel hoopvol, het kan idd het begin zijn maar de vorige ronde kelderde je echt en dat doe ik ook altijd voor de ongi dus als hij morgen niet ineens in elkaar gestort is dan heeft het niks te betekenen. Ik ga gewoon weer door met duimen
Ja indd. en dan weer een september baby waarschijnlijk erg leuk als het dan ook echt uit zou komen maar deze ronde mag ook GRAAG ZELFS en Ikke, al het gevoel dat ei er aan zit te komen?
Spannend Bezigbijtje... je temp is nog mooi hoog duim, duim, duim......... @Charissa, jij hebt mooie pendels voor januari Wanneer heb je de pendel van adorable ontvangen? ik wacht ook nog steeds op haar pendel (ik zat nog net voor haar pendelstop)