Ik zie net je berichtje pas. Ik heb wel weer steken in mijn lies maar dat heb ik elke ronde maar niet tijdens mijn ongi dus dat vind ik wel opmerkelijk. Deze ronde eindelijk niet 80 dagen vruchtbaar eiwit spul dus tot nu toe alleen nog maar creamy (om FF taal te gebruiken). Oftewel geen tekenen van een ei maar mijn lichaam doet na 2 vage rondes (tot nu toe, ff afkloppen) weer normaal dus daar ben ik al blij mee.
` Ja ik heb t meer gehoord, maar ik denk dat ik het me inbeeld... want weet eink zeker dat me temp morgen zal zakken...
UHmz.... lijkt me stug als ik zie dat je nog steeds spotting hebt. MAAR hij is flink gestegen! Alleen zie ik wel open bolletje, heb je veel later getempt? Want dan is je temp altijd wel wat hoger... Even afwachten wat je temp morgen en overmorgen gaat doen... Gebruik je geen ovutestjes???
nou om eerlijk de waarheid te zeggen weet ik niet wat spotting inhoudt heb het wel aangevinkt klopt. mijn engels is onwijs bagger!!!!! ik ben op dag 1 van mijn menstruatie begonnen met tempe. weet ook niet of ik alles juist ingevuld heb. ik weet er is een vertaling bij maar die geef niet alles goed aan stom he! spotting geef die spotten aan ja wat moet ik er van denken? of ben ik nou zo blond whaha nee ik gebruik geen ovu testen mwm
wacht ik zal je helpen welke tijd temp je altijd? Of wisselt dit? En spotting betkend dat je bruin gespot hebt? Heb je de google toolbar? (in je webbrowser staat dan een balkje erbij met google enzo... dan heb je ergens een kopje waar staat VERTALEN als je dat doet, dan vertaald hij de engelse pagina naar nederlands (ik ben ook geen held hoor hahaha)
oooh dat is dus spotting hahahaha voel me echt dom nu haha ik temp tussen 7 en 8 uur sochtend. ik heb helaas dat balkje niet wat jij bedoelt die spotting heb ik nu weggehaald
Google Toolbar hier kun je hem downloaden mocht je willen (ik vind het erg fijn!) Je moet kijken naar welke tijd je als eerste die ronde getempt hebt (dus dag1) en die tijd moet je eink de hele tijd tempen want anders krijg je open bolletjes en geen nauwkeurige meting. (ik zelf temp altijd 6.45uur 3 kwartier eerder/later maakt niet zo mega veel uit dus dan zou je gewoon je "normale" temp tijd kunnen invullen. DIT IS MIJ TENMINSTE MEERDERE MALEN VERTELD dus ik temp altijd 6.45 uur en temp tussen 6.00 en 7.30 tel ik gewoon als 6.45 zodat ik niet overal open bolletjes krijg Verders uhmz.... je hoeft je niet dom te voelen hoor, want zo zijn we allemaal begonnen
oke super bedankt het is nu een stuk duidelijker voor mij!ik zal google toolbar gaan downloaden. maar als je die spotting dan nu weg is zal het dan alsnog een ei kunnen zijn? liefs mwm
Nee ik denk het echt niet want je krijgt pas een tempstijging NA je ei, dus dan zou het zo zijn dat je dag 9 je ei al gehad hebt, kan me bijna niet voorstellen dat je op dag 9 al je ei gehad hebt denk dat er nog wel een daling zal komen....
oke bedankt voor je reactie ik ga er dan maar vanuit dat het geen ei is. tis inderdaad wel beetje vroeg ja zo had ik het nog niet bekeken. bedankt. zie dat jij over 3 dagen mag testen spannend!!! denk je dat je zwanger bent? gr mwm
Sterker nog MORGEN WEET IK HET DENK IK AL! mijn temp zakt namelijk altijd op dag 12 na ei en dat is morgen... ik voel me anders, maar denk toch dat ik niet zwanger ben. en als je nog vragen of twijfels hebt meid... daar zijn wij/is dit topic voor
willen jullie ook even naar die van mij kijken welke dag heb ik nu een eitje gehad. 2dbb2e Ovulation Charts min ovu testen waren zaterdag en zondag goed en maandag weer wit
ja maar ik weet niet of ze het goed hebben als ik bij vandaag 36.9 in zou vullen is hij weer weg. Daarom vind ik het zo raar.
Jawel, ik denk het wel Maandag en anders dinsdag... je hebt m zeker gehad hoor Ennuh je temp is toch geen 36.9 dus dan hoef je dat toch niet in te vullen maak je niet te gek hoor meid
even kort (maar krachtig) de echo was GOED!!! Het was nu ongeveer 2 cm en al heel duidelijk een baby'tje... hoofdje, armpjes en beentjes; alles super goed te zien en het belangrijkste een kloppend hartje. de metingen kwamen uit tussen de 8.4 en 8.6 weken!!! Klopt helemaal dus. Over 3 weken mogen we weer.
Ik zeg ook zeker weten op maandag en waarom zou je 36,9 invullen al waag ik het te betwijfelen dat hij dan weg zou zijn. @Marloes: helemaal top meis, gefeliciteerd
nou ik ga slapen... Maar wilde toch even laten weten dat ik ongi rugpijn had kwartiertje net dus het zit d'r al aan te komen.. Slaap lekker allemaal!