Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    *Breekt ff in*

Marloes meissie fijn dat de echo goed was
    hoe voel je je
    Me manneke word onrustig dus die doe ik ff fruithapje

Aan de meiden hier die hier lang zijn dikke dikke knuffelzzzz

*Breekt weer uit*

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Bb, nouuuuu wat balen meis :( met opgeheven hoofd he meis, ronde 12 ga ik extra hard duimen voor je!!!
    Nog even iets in je onderschrift bedoel je misschien niet 2011 ipv 2010? Of lees ik het verkeerd?

@Marloes, SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wauw genieten :D:D:D:D nogmaals gefeliciteerd!

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ok spannend meis, hier nog geen ei te bekennen zal wel weer rond cd 23 zijn dus dan heb ik nog alle tijd ;)

4. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hier ook nog niet hoor, steken zijn weg dus ff afwachten weer. Wel balen dat de postbodes staken nu anders had ik gisteren mijn ovu testen al gehad.

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o jeetje is het weer zover pffff, nou hopen dat ze vandaag binnenkomen dan. Ik ga zondagochtend weer beginnen.

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Vandaag staken ze ook nog :( dus ik hoop op morgen aangezien het dan CD14 voor mij is. Wil deze ronde wel graag een positieve ovu test, is ff geleden.

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja ik kan het me nog herinneren van je vorige ronde dat je cd 23 laatste ovu gebruikte en cd 25 je je ei had volgens mij.....ik baalde ook onwijs maar dat kwam bij mij meer omdat ik zo vroeg begon met mijn ovu's vanwege de eerste keer dus nu is het wel beter iig hoop ik ;) ik reken nu iig rond cd 23 mijn ei te krijgen

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Meiden sorry ik red het niet om alles bij te lezen dus spring gewoon in hahaha heb nl meer topics waar ik actief ben met nog ergere kletskousen dan jullie :D waaronder ik :p dus sorry als ik iets gemist heb ;)

9. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Zoiets je en de ronde daarvoor heb ik nooit een positieve ovu test gehad, hopelijk heb ik deze ronde weer 2 mooie strepen.
    Je moet je toch ergens op verheugen als je op pauze staat ;)

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    haha ja precies heb je tenminste ergens 2 strepen staan :p hopelijk dit keer ook op een zw-test :D

11. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Zo saaaaaaaaaai... dat wachten op een ei :D:D

Hoe gaat het met jullie meiden???

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ja echt he het enige voordeel is is dat je minder met zwanger worden bezig bent...althans ik ;).

Hier goed en druk druk druk dus dan gaan de dagen ook een stuk sneller :D en met jou?

13. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0

ja laag he?! als ik bij al jullie kaartjes kijk dan is die een stuk hoger ik ben benieuwd of ik morgen nog zo hoog temp, hoop dat het m,n ei is! liefs mwm

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    ja saai he! Hier gaat het wel goed hoor. We hadden net verjaardag maar zijn alweer thuis. Ons zoontje kreeg ineens koorts en voelde zich niet lekker. Net even getempt en hij had 39.3. Hopelijk gaat het na een nachtje slapen weer beter.

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Zielig Lolly :( hoop dat hij snel beter wordt!!!

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hallotjes

Het is weer aardig rustig geweest hier, scheelt weer bijlezen ;)

@MWM: ik hoop dat je temp mooi "hoog" blijft en je dus idd je ei hebt gehad.

@Gerlin: Echt boring idd, van mij mag hij nu al komen hoor ;)
    Hier verder alles goed, steken in mijn lies en in mijn boobs maar geen eggwhite en positieve ovu test dus misschien betekend het niks.

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Goedemorgen :D

Ikke, heb je toch je ovu's nog binnen gekregen gister? En ben je sinds vandaag begonnen? hopelijk vind je hem snel, had je wel een vage 2e streep?

Vanavond voor het eerst stappen na bijna 2 jaar dus heb er zin in....het enige nadeel is dat ik morgen dus niet kan tempen...althans ik ga het wel gewoon na het slapen doen, maar dan klopt er waarschijnlijk niets van als het echt een gekke temp is vul ik niets in....
    Hoe doen jullie dat? Zit nu toch wel in belangrijke tempfase.

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Kom even melden dat me temp flink is gezakt en morgen me ongi verwacht :x

Op naar ronde 12!

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    #1379 Ikke81, 27 nov 2010
    Laatst bewerkt: 27 nov 2010
    Goede middag

@Charissa: Ik heb de ovu testen vandaag binnen gekregen dus ga straks even een poging wagen. Ik heb vanochtend ook pas op een veel te laten tijdstip mijn temp op kunnen nemen dus die was veel te hoog, baal ik wel een beetje van want ik had graag geweten hoe die was maar helaas. Verder sinds vanochtend een beetje eggwhite, steken in mijn boobs en een bloedneus (heb ik altijd van ei tot ongi) dus ik durf het bijna niet te zeggen maar het lijkt erop dat mijn ei in aantocht is. En ik heb wel streepjes gehad maar niet zo donker als de test streep.

@Karin: Balen meis, dit ziet er idd uit als een nieuwe ronde, hopelijk is deze ronde jou ronde.

Hier sneeuwt het trouwens als een gek maar het is natte sneeuw dus niks blijft liggen en dat vind ik ook niet erg gezien het feit dat ik dit weekend moet werken en ik vanavond een afspraak heb waarvoor ik een tijdje moet rijden.

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

ik heb dan wel gewoon getempt toen ik wakker werd, maar dan wel ewoon de tijd erbij geschreven dat ik ook echt tempte, dus dan krijg je een open bolletje en dan weet je dat die niet helemaal waar zal zijn...;);)

veel plezier!

Deel Deze Pagina