balen! ook al ronde 12 Ik ook al! Hopen dat dit onze ronde mag worden.... @ALL: ik ben minder aanwezig in dit topic (lees nog wel hoor!) maar ik temp niet meer deze 2 rondes tot we naar de gyn gaan... geen zin ff meer in + ik heb een slijmbeursont. in me schouder dus type doet al zeer!
Goede avond @BB: Ik snap dat jullie ff rust nemen in het hele tempen gebeuren. Ik hoop stiekem dat jullie nog zwanger zullen zijn voor de afspraak met de gyn, de tijd zal het leren. Beterschap met die ontsteking.
Ik zou heel graag willen maar telepathie klussen is nog niet uitgevonden dus helaas. Deze ronde nog uitzitten en dan eindelijk een NOD
Maakt niet uit hoor, lief is al behoorlijk lang weg voor werk maar het wachten zit er bijna op, jeeee
goedemiddag dames, goed weekend gehad? ik wel ik heb m,n ei gehad volgens mij? er staan nu allemaal streepjes door de temp. wat betekent dat? dat het m,n ei is? en wat betekent dpo? als de temp hoog blijft is er tog een teken van zwangerschap? gr mwm
hallo je zou volgens ff donderdag je ei gehad hebben. en dpo staat voor de dagen na je ei dus nu dag 3. als hij op dag 14 na je ei nog hoog is kan je pas zeggen dat je een kans hebt op een zwangerschap. helaas zeggen kaartjes lang niet altijd wat.... Een posi test geeft uitslag. en je gebruikt medicijnen??
De streepjes worden gebruikt als FF vermoed dat je je ei hebt gehad maar verder geen bewijzen kan vinden in je grafiek zoals CM = afscheiding of een positieve ovu test. DPO weet je al van Ricmar en ik ben benieuwd hoe lang jou luteale fase is (fase van ei tot ongi), hopelijk 9 maanden
hallo, oke dat is duidelijk temp deze maand pas voor het eerst dus weet nog niet hoe alles helemaal werkt en nee gebruik geen medicijnen weet niet hoe ik dat weg krijg?
sorrie dit berichtje heb ik over het hoofd gezien. nou het probleem is dat ik van mijn man lief geen google toolbar erop mag zetten omdat er dan allemaal virusse opkomen bla bla bla als ik dat wel had, had ik dat allemaal aan kunnen vinken maar ben helaas onwijs slecht in engels. ik heb wel afscheiding gehad en heb ook mijn ei gevoeld(denk ik) vanaf donderdag had ik krampjes (ongie krampjes) ovu testen hebik niet gebruik Ricmar? weet niet wat dat is? ik hoop ook dat het 9 maanden wordt haha heb wel sterk het gevoel dat het zo is (maar dat heb ik wel vaker gehad haha) jij mag ook bijna testen he?
Je kunt natuurlijk ook een woord vertalen via een online woordenboek. Misschien een idee-tje. En anders gewoon hier even vragen welk vakje je aan moet kruisen. "t is hier erg saai hoor. Ik wacht op m'n ei. Hopelijk komt die goede sint hem brengen.
Wie van jullie ervaren tempers kan mijn tempkaartje es bekijken? Vorige ronde had ik dan 53 een positieve ovutest en de dag erna de eisprong. Heb nog geen positieve test gehad nu tijdens 2e ronde. Heb nu beetje soortvan dip in de temp. Ben benieuwd of jullie denken dat mijn eitje eraan zit te komen of niet. 30f4f0 Ovulation Charts
vpkaatje helaas kan ik je niet echt helpen, heb je vandaag nog een ovutest gedaan? ik denk dat je wel vlak voor je ei zit maar je kaartje vertoond veel pieken. (berglandschap) heb je altijd al zulke lange cyclussen gehad?