Aan je kaartje kan je dat helaas niet zien. Hoe lang ben je al gestopt met de pil (indien van toepassing) e.n heb je eventueel overgewicht? De reden dat ik dit vraag is dat het lijkt dat je cyclus behoorlijk in de war is. Jou kaartje ziet er verdacht veel als een PCOS kaartje uit.
Als je je gegevens in gaat vullen vind je onder de tijd (time) de Cervical Fluid optie oftewel de afscheiding, de keuzes spreken eigenlijk wel voor zichzelf, eggwhite (rouw eiwit) en watery (waterig) zijn de meest vruchtbare varianten. Onder de tabblad specific kan je de eventuele klachten aan vinken zoals bv ovulation pain (ovu pijn) en als je die 2 invult op de ovu dag dan heb je gelijk een dikke streep, Succes ermee. Hoef trouwens niet te testen hoor, ben niet zwanger aangezien mijn lief al een tijdje weg is maar hij is bijna weer terug dus kunnen we er weer voor gaan.
Bedankt dat je even hebt gekeken Ricmar en Ikke81, ik ben in juli gestopt met de pil en heb daarna een cyclus van 67 dagen gehad en zit intussen alweer op dag 56 van mijn tweede cyclus... deze cyclus duurt dus alweer langer dan de eerste. Want toen had ik op dag 53 al een positieve ovutest. Vandaag was ie nog superlicht... dus lijkt dat ik nog even moet wachten.
vpkaatje het zou te maken kunnen hebben met ontpillen. je zou kunnen kijken of je met multi vit je cyclus weer wat in een ritme kunt krijgen. er zijn wel topics over geschreven. ik heb er wel eens over gelezen.
super super bedankt voor je berichtje. ik heb het gedaan en je ziet inderdaad nu een dikke streep lopen bedankt. fijn dat man lief bijna thuis is kun je er weer met frisse en volle moed tegen aan!
vanmorgen niet getempt moest zo nodig naar het toilet dat ik het gewoon niet meer hield om eerst te wachten op mijn temp haha! Morgen weer een nieuwe dag
Ik heb wel getempt. Wat denken jullie hiervan?? Ik vind het na een ronde van 48 dagen allemaal een beetje 'vreemd'.
Goede morgen @Vpkaatje: Hopelijk worden ze hierna alleen nog maar korter, succes ermee. @MD82: Ik denk dat jou ei CD15 oftewel 20 november is geweest maar dat is idd gissen. Ik hoop dat je temp nu alleen nog maar omhoog gaat. Heb je toevallig ovu testen gebruikt of vruchtbare afscheiding gespot?
@md82 lastig hoor het is idd gissen. Net zoals ikke81 al schreef 20 nov zou kunnen maar 26 nov zou volgens mij ook nog kunnen. Ik in ieder gaval dat je temp mooi hoog blijft. Hoe was het bij de gyn?
Hee Gerlin Hier alles goed hoor, zit met smart op een ei te wachten zodat ik snel door kan gaan naar een NOD ronde Ik hoop dat je snel je ei zal vinden, welk merk gebruik je? (sorry als ik dit al eerder gevraagd heb)
Ik gebruik de ovulatietesten van Zwanger & Kids Idd.. hopelijk komt je eitje als je mannetje thuis is en wordt het eitje gelijk bevrucht
Ja, kijk maar in mijn album, dan zie je hoe ze uitzien (ze zijn heel goedkoop en geven duidelijk positief aan)
Ik heb die ook sinds kort dus ik hoop ook snel zo'n mooie test vast te houden. De vage streepjes heb ik al aan mijn verzameling toegevoegd.
Hey Ikke , Ja stom he...mijn ovu's zijn ook nog heel licht dus vrees dat mijn ei weer laat zal komen, maar liever laat dan nooit . Het is hier ook super rustig op zp he...saai
Mijn temp was vanmorgen hoog dus denk dat mijn ei is geweest...gister wat eipijn en weer rekbaarslijm dus gisteravond nog geklust en hoop dat we het eitje hebben bevrucht haha! Nu dus op het wachtbankje. @charissa hoop dat je snel je eitje vind