@Charissa, ik duim voor een vroeg eitje... je temp ziet er naar uit dat je eitje bijna springt, ik ben benieuwd naar je ovulatietest vandaag @Dimmel, waaaaw je zit al op het wachtbankje... spannend!!
Goedemorgen dames @Dimmel, dank je! oehhh spannend hoor, ziet er indd naar uit dat je je ei hebt gehad heb je al gekeken wat ff doet als je weer hogere temps invult? @Gerlin, dank je, maar ik heb vandaag geen ovu gebruikt, ik gebruik cb en zijn best duur en aangezien ze gister en eergister nog amper een 2e streep hadden, denk ik dat het nog wel een paar dagen duurt en we klussen vandaag sowieso wel dus morgen weer testen, aan mijn temp zou ik ook denken dat hij eraan komt vooral in vergelijking met mijn vorige kaartje maar moet nog even geduld hebben denk. Hoe gaat het met jou ook al weer begonnen met ovu's?
Ja, ik ben met ovulatietesten begonnen (van zwanger & kids) ik kan ze je echt aanraden.. Ik zou als ik jou was de goedkopere testen doen en als het streepje al donkerder is de clear blue ovulatietesten maar eigenlijk zijn die helemaal niet nodig, zeker als je tempt.. heb je de zekerheid van de eisprongdag Kun je beter iets leuks voor kopen voor jezelf Ik denk dat mijn eitje eerder komt, omdat ik al enkele dagen vruchtbare afscheiding heb.. ik verwacht voor of in het weekend Heb je ook al vruchtbare afscheiding?
Ok ja als het deze ronde niet raak is ga ik die ook bestellen, maar ik had voor deze ronde nog 21 cb digi ovu's liggen dus deze ronde die nog gebruiken en dan crosscheck met zw&k. Hoe lang is jouw LF? Ik heb nl een korte LF van 11 dgn, maar ik kreeg deze keer al eggwhite op cd 7 Eek dus misschien komt het toch wel eerder of misschien is het valse-afscheiding hahahaha. Ik vind het heel moeilijk om nou te zeggen of het sperma is of bv watery of eggwhite...hoe zie jij het verschil? Hoop echt dat je je ei al snel vindt is toch veel beter vroeg je ei krijgen klinkt goed iig!
@charissa nee nog niet gekeken ga ik nu even doen goeie tip van je.... heb 6 dagen hoge temp ingevuld maar krijg geen ei...hoeveel moet ik invullen???
@Dimmel, ik denk dat het door de open bolletjes komt (ikzelf vul geen tijd in op mijn kaartje) @Charissa, mijn lf was afglopen maand 14 dagen (meestal tussen 12 en 14)
Goede morgen deze morgen @Charissa: Is idd rustig hier en balen dat je nog niks gevonden hebt. Ik heb heel misschien mijn ei op cd15 gehad. Ik had wel tekenen alleen 's middags geen posi ovu test maar ik ging daarna de nacht dienst in en heb heel misschien toen mijn ei gehad (heb blijkbaar een hele korte piek) gisteren pas laat mijn temp op kunnen nemen maar wel na 5 uur slaap en vanochtend was hij bijna hetzelfde dus ik ben benieuwd wat mijn temp morgen doet. @Dimmel: Lijkt er idd wel op dat je je ei gehad hebt en ik denk dat ff geen kruis neer zeet door de hoeveelheid open plekken. @Gerlin: Ik zeg aan de klus jij
Is het al gelukt Dimmel? Normaal indd rond 3 dgn hogere temp moet hij wel een kruis geven. @Gerlin, o ja dat is ook wel mooi niet te lang en niet te kort
@Ikke, oehhhhhh wat spannend zou toch echt geweldig zijn als het nog echt zo zal lopen als we zeiden ik duim voor je dat je je ei hebt gehad! Ziet er iig goed uit je temp! Ik heb net echt super super eggwhite gehad (sorry hoor haha) dus ik hoop ook dat ik toch snel mijn ei zal krijgen, al hoe wel ik denk dat mijn ovu gister dan al een duidelijkere 2e streep had moeten geven.
dan moet ik morgen thuis eens proberen om de tijd overal weg te halen misschien dat het dan helpt....
Duidelijke ovu testen zet ik mijn hoop niet meer op. Afgelopen 2 rondes niet meer gehad en tot nu toe alleen maar vage streepjes. Maar misschien ik mijn temp morgen weer laag (denk het wel eigenlijk) en dan moet die dus nog komen, ik ben benieuwd. @Dimmel: Ik hoop dat je temp hoog blijft en dat je een mooi kruis zal krijgen.
Goedemorgen dames, ik wel iets teruggelezen maar niet alles. Mijn zoontje is maandag geholpen aan zijn oren en neusamandelen, dus vandaar dat ik er een paar dagen niet was. Gister een nega-test maar vandaag toch weer temp omhoog. ben benieuwd wat het gaat worden. Volgens de statistieken zou ik morgen ongi moeten worden, maar daar voel ik nu nog niets van
@ikke ja hoor mijn temp was vanmorgen weer hoog Heb de tijd overal weggehaald en nu maar hopen dat ik snel een kruis krijg omdat ik maandag niet getemp heb. en natuurlijk hopen dat het raak zal zijn
Goedemorgen Debende hoe is het gegaan, had je hummeltje er veel last van? Hier nog geen ei in zicht en temp is maar net lager dan de periode voor mijn ongi afglopen ronde, dus erg hoog was hij niet,en dus ws vorige ronde geen ei. Nu stabiele temp ook erg vreemd toch? Nu naar het werk stoel klaar zetten voor Sinterklaas
Goedemorgen meiden, Was bijna hele dag weg gister vandaar dat ik niets heb gepost . Even delen met jullie, Yesssssss toch nu al en heel onverwachts een positieve ovu had vanochtend (met cb digitaal) , vorige keer had ik pas eerste posi ovu op cd 22 dus scheelt toch wel wat dagen erg jammer dat ik gister niet heb getest had beter moeten luisteren, maar was cd 14 en 15 amper een 2e streep te bekennen en vorige keer al een paar dagen een duidelijke 2 streep voordat ik een kreeg en dacht zal toch niet binnenkort zijn haha ben helemaal blij gister al geklust en nu door met smeppen @Dimmel, wat goed lekker op het wachtbankje dus , nog gekeken wat FF doet als je je tijd weg haalt? @Ikke, jij al een posi ovu of iets waar het op lijkt? @Ricmar, hoop dat je snel je ei vindt! @Debende, ahhh zielig voor je zoontje , sterkte hopelijk wordt hij snel beter! Oehhh spannend joh hoeveelste dpo-dag zit je? Hoop dat je snel 2 mooie zwangerschapsstrepen mag hebben
@Charissa, supeeeeerrrrrrrrrrrrr dat je een vroeg eitje hebt deze keer ik hoop ook een bevrucht eitje @Debende, ik hoop dat je zoontje er niet teveel last van heeft, zooo zielig bij zo'n kleintje Ik duim dat je nog positief test je LF is al langer dan afgelopen maand @Dimmel, als FF geen kruis zet als je morgen je temp invult, zou ik toch eens een temp invullen op de dag dat je niet tempte (dezelfde als de dag ervoor bv) je kunt dan kijken waar FF je kruis zou zetten en er zelf een zetten @Ricmar, je temp blijft mooi gelijk deze maand
Thanks meis, iig kan ik hem niet gemist hebben, want met smeppen is dat wel fijn en gister ook nog geklust nu maar hopen dat het innd bevrucht wordt ben benieuwd. Het ziet er indd goed uit dat je je ei krijgt hoop dat jij hem ook snel zult krijgen!
@Ikke, o ja stom je hebt je ei ook al vroeg gehad jeetje is onze afspraak toch uitgekomen eindelijk paasdagen ipv paasweken hahahaha