Joey was de eerste 3 kwartier boos!! brullen en niet voor rede vatbaar. eenmaal op weg naar huis trok het aardig bij en eenmaal thuis begon ie weer te lachen. Heeft een giga snot neus, het blijft er maar uitstromen, wat alleen maar goed is. zodat het er eindelijk eens uitkomt!!! meestal heb ik een LF van 11 of 12 dus best spannend! zit nu op 11DPO, maar voel nog helemaal niets. wel van het weekend met vlagen goed beroerd geweest, maar dat zegt helaas niets
Goede morgen @debende: Temp ziet er goed uit, ik hoop dat hij morgen ook nog mooi hoog is @Dimmel: beter dat je nog steeds een hogere temp hebt, hopelijk heb je nu eindelijk je ei gehad. @Ricmar: Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en een mooie eitje @Charissa: Ik denk niet dat ik al mijn ei heb gehad ondanks de dikke kruis van FF, heb nog geen positieve ovu test gehad en ook nog geen gevoelige boobs en dat heb ik altijd na mijn ei. Ik heb alleen wel steken al een paar dagen dus ik weet het niet. We wachten nog even af. Super dat jij iig wel een mooie vroege ei hebt meis, hopelijk schieten jullie raak met smeppen
@charissa dat heb ik al gedaan de tijd weggehaalt alleen nog niet gekeken als ik hoge temp blijf houden @gerlin maar welke temp moet ik daar dan invullen lage of hoge??
@Debende, ahhh zielig maar het is indd alleen maar beter voor hem! Dikke knuf! @Ikke, raar hoor, want ff geeft indd duidelijk kruis aan en je hebt toch sowieso niet hele duidelijke ovu's misschien ben jij wel iemand die maar een hele korte piek heeft van bv 12 uur en moet je 2x pd testen? Ik had dit keer nl ook heel raar met testen had echt geen verwacht, vorige keer (kijk maar op mijn vorige kaartje) had ik heel lang een duidelijke 2e streep alleen nog wel negatief maar nu dus cd14 en 15 amper 2e streep en gister helaas niet getest en vandaag BAM ineens en 2 dikke strepen vreemd hoor dat je lichaam elke cyclus anders kan zijn. Dank je lieverd, ik hoop echt dat jij ook snel echt je ei krijgt!!! @Dimmel, raar hoor zou toch een kruis moeten komen...misschien twijfelt FF tussen 26 en 27
Ik heb 2x op een dag getest maar ik heb die nacht nachtdienst gelopen (van 12 uur) dus ik dacht dat hij misschien toen wel was gesprongen maar ik denk het niet. Ik heb de nega testen nu ingevuld en die dikke kruis is ook weer weg. Vandaag wel weer eggwhite en mijn boobs worden sinds vanmiddag gevoelig dus misschien dan vandaag? Ik ben nu aan het werk maar ga straks zeker ff een testje er tegenaan gooien. Die van vanochtend was trouwens ook nega! Vaag lijf
net een pendel terug gehad van nelly 1. dit is de uitslag. hallo ik heb voor jou gependeld in het verleden een jongen en 2 meiden toekomst kan het zijn dat je al eens zwanger bent geweest waarbij het is misgegaan in de 1e 2 maand ? maar zeker ben ik ervan dat je meisje krijgtpendel schommelt tussen 2011 en 2012 groetjes nelly Zo nu eerst even terug lezen.
Wanneer heb jij dat verzoekje gedaan? Ik heb haar ook een verzoek gestuurd alleen ik heb nog niks gehoord
Hey meiden Ik heb ook van Nelly1 gehad en zij zegt dat ik ga bevallen van een meisje in sept/okt 2011 spannend!!!! @Ikke, nouuuu wat raar hoor, maar ik had het dus ook ineens positief heb vandaag 3 testen gedaan omdat ik gister niet heb gedaan en waren allemaal dus posi, morgen ochtend weer zodat ik precies kon weten of ik gister eigenlijk al een posi ovu had gehad pfff had ik nou maar getest doos dat ik ben. En al getest??? Ben super benieuwd! Hoop echt dat je ei snel komt en ben benieuwd of je ook al wat van Nelly1 hebt gehoord, zij schijnt het echt vaak goed te hebben!
He charissa Nog niks van Nelly En ook nog niet getest, kan pas zo rond een uur of 11 vanavond. Ik hoop ook een mooie test te hebben dus ik duim ff verder want ik wil het niet beheksen.
ja dat is waar...ik geloof er echt in hoor...ik heb zoiets van zou die ook posi zijn geweest als ik gister mezelf niet kon bedwingen hahaha echt stom maar ja ben ook bang dat die dingen beinvloed worden . laat je wel even weten of ie nega of posi was? hoop dat je je verzoekje nog binnen krijgt!
Ik heb van Nelly de uitslag oktober 2011 alleen weet ik nu niet of dat dan de datum is waarop het kindje word geboren of dat ik dan pas zwanger zal zijn. Nog geen ovu test gedaan want urine was te ligt, misschien zo direct nog eentje en anders morgen. De ovu test van vanochtend was trouwens wel donkerder dan die van gisteren dus er zit verandering in.
ikke ik denk dat je dan een kindje zal krijgen volgens de pendel. ik zou ook wel willen laten pendelen maar ben bang voor het verkeerde antwoord (dat ik nooit een kindje zal krijgen)
Ik zit ook nog op een ander forum waar iemand van wendy zo'n pendel heeft gekregen en die is nu mooi 6 weken zwanger dus je moet je er niet te zwaar aan tillen maar het staat wel leuk. Mijn 5 vorige pendels voor aug/sept zijn ook niet uitgekomen. En het was idd de geboorte, ik had al antwoord maar thanks
goedemorgen, dames rondom ei zeker flink aan de klus hier temp weer 0.1 hoger. net een test gedaan maar is nog niet positief. wel een heeel vaag 2e streepje. dus overmorgen maar nog een testje wagen. we houden het spannend deze ronde
@Debende, spannend meid, ik hoop het zo voor je mooie temp heb je Heb je een foto van de test? Wat voel je allemaal? je moet gewoon op rose deze maand
@debende spannend meid! ik duim voor je Hier de temp iets gezakt maar is ook koud he haha! Vandaag mijn kleine man 2 dus zal niet veel aanwezig zijn!
@Dimmel, gefeliciteerd met je kleine man Houden jullie vandaag het feest? ik wens je een super gezellige dag!
@Dimmel wat bijzonder he weer een jaar ouder weer een heel andere leeftijdsfase om te mogen beleven super gefeliciteerd lieverd geniet ervan!!!! @Ikke, wanneer heb je je pendel gekregen? Ik had namelijk mijn stoute schoenen aangetrokken en haar een pb gestuurd dat jij nog zit te wachten maar niet wil aandringen maar jij eerder was met aanvragen dan ik dus ik dacht wat kan mij het schelen stuur gewoon een lief berichtje en misschien krijg je hem dan alsnog. Ik vroeg haar wanneer ik zwanger zou zijn en zij heeft uit haar zelf gestuurd dat een 2e meisje voor mij in sept/okt geboren zou worden dus ik denk ook eerder okt2011 geboren! Meiden hier temp ietjes omhoog en gister 3 posi ovu's en vanochtend negatief....uhm zal ik hem nou gister hebben gehad (zo voelt het wel) of krijg ik hem vandaag? Ik had gister ontzettende buikpijn begin vd avond en later in de avond was het ineens weg, en vorige keer had ik 2 dagen een positieve test en nu dus maar 1 dag echt zoooooooooooooo balen dat ik eergisster niet heb getest grrrrrrr wat denken jullie?