@gerlin dank je. nee zaterdag vieren we het maar vandaag heeft mijn man vrij en gaan we lekker dagje weg. en vanavond na mijn werk komen mijn ouders en zusje @charissa ja beetje emotioneel toen ik vanmorgen moest zingen maar 2 jaar is ook echt leuk nu begint het praten nog meer haha! dank je voor je felicitatie
@Dimmel van harte met je mannetje!!! Test is te vaag om hem op foto te krijgen. net 2e test gedaan met ander merk, maar hetzelfde vage streepje duikt op. wat ik voel, alsof ik gloei en met vlagen misselijk. maar ik dacht eerder dat het een verkoudheidje/griepje zou zijn
@Debende, oehhhhhhhhhhh wat super spannend!!!!!!! Het ziet er wel erg goed uit hoor vooral als ik naar je vorige kaartje kijk en een vage streep binnen de tijd komt er echt niet voor niets! Met welke test heb je getest? Ik duim voor je!!!!
met sensitest en merkloos(dipstick ) , maar ik weet niet of die gevoelig zijn? ik zit eraan te denk om 2v5KV te halen. als die gevoeliger zijn. Nou wil ik het weten ook hihi
Goede morgen @debende: oeh, spannend hoor, ik ben zo benieuwd naar de uitslag met die van kv 2v5 @Dimmel: Van harte gefeliciteerd met jullie kleine mannetje @Charissa: Thanks voor het vragen, vind ik lief!!! Word deze rond ook weer een beetje gek van mijn lijf. Nog steeds geen positieve ovu test maar wel een rood kruis en inmiddels gevoelige boobs. Streepje gister ochtend was donkerder dan die van de dagen daarvoor en vanaf gister avond bijna helemaal geen streepje meer dus toch gisteren dan??? Ik denk trouwens dat je toch ff de aankomende 2 dagen moet afwachten voor een antwoord op jou vraag. Heeft iemand MWM laatst nog gezien, ik ben benieuwd naar haar aangezien ze net een mega dip op DPO6 heeft gehad
@Ikke, gelukkig ja dacht je kan wel een beetje afleiding gebruiken en heb je geen foto's van je testen? Ik denk dat je je donkerste als positief moet zien dan, anders is hij nooit positief en met cb digitaal krijg ik ook 2 dikke strepen en geeft ie een aan dus positief, maar de 2e streep is toch nog ietsje pietje lichter dan de C-streep Ik heb MwM niet echt gesproken, zat toen wat minder op zp dus ik zou het iig niet weten.
Kan wel ff kijken of ik het een beetje duidelijk op de foto kan krijgen maar ik denk het niet. Deze 2e streep komt trouwens niet eens in de buurt van de Controle lijn maar ja. Vanochtend was de test nagenoeg wit dus ik ga het vanavond nog een x proberen als die ook weer wit is dan stop ik ermee want ik maak mijzelf alleen maar gek.
Meid, ik denk indd dat je dan beter kan stoppen met die ovu's, maar misschien is het heel duur maar bij een echte ronde als je man weer thuis is zou ik je cb digitaal aanraden en dan elke dag , want jij zit natuurlijk met onregelmatige tijden dus dan kan je gewoon altijd je ochtend urine gebruiken...bij mij blijft hij dus zeker 2 dagen positief (nu dus 1 volle dag maar ja heb de 16e dus niet getest echt super dom)
Die heb ik ook liggen en die ga ik zeker vollop gebruiken volgende ronde want dit is ruk. Ik heb in het begin ook een paar CB gedaan maar die waren ook negatief. Hopelijk zijn die de volgende ronde gewoon duidelijk Hierbij de foto, die met het gaat is het donkerst (zag later pas dat er een gaatje in zat)
Wat gek van dat gaatje, ja die is wel duidelijk het donkerst, maar indd ik zou ook zeggen nog niet positief...maar ja wel donkerder dan die andere...het is indd echt wachten wat je temp deze dagen gaat doen pfff wachten is zo irritant. Heb je uberhaubt wel eens een positieve test gehad met CB? Bel anders de hulplijn ik heb daardoor gewoon twv 75 euro aan ovu's en een zw-test gehad alleen omdat ik belde van ik test al zo lang, maar ik krijg maar geen positieve ovu hahahaha ze zei zelf meteen ik stuur wat testen op en ik dacht ok na ik krijg 3 testen ofzo krijg ik er gewoon 14 met 2 houders en een zwtest dus en heb er geen moeite voor hoeven doen en het was met een week binnen
Ik heb met CB mijn aller eerste eitje, na 15 jaar pilgebruik, gevonden. Dat was in ronde 1 op CD29, ik vond die smiley prachtig maar gezien de prijs ben ik daarna over gestapt naar andere merken en nooit meer een 100% duidelijke test gehad. Dus ik hoop volgende ronde wel duidelijkheid. Hoeveel testen had jij er toen doorheen gejaagd?
voordat ik belde? Uhmmm ik was al aan mijn 3e pak begonnen en moest nr van de verpakking opnoemen en toen kreeg ik dus die testen maar in 1 pak zaten er ook maar 6 ipv 7, wist niet meer welke van de 3 maar ik zei het wel maar daarvoor belde ik niet eens en zij zei het helemaal uit zichzelf ik had er niet op gerekend
o nee trouwens ik zou aan mijn 3e pak beginnen dus had er 2 volle gehad voor 1 maand en moest alsnog een 3e openen, maar ja nu heb ik er dus echt een hoop liggen daarom kan ik het extra niet uitstaan dat ik niet gewoon getest heb eergister
Ik heb er nu nog 14 liggen (had zo'n pak van 20) en die ga ik voor de volgende ronde gebruiken, mocht ik dan nog mijn eitje niet gevonden hebben dan ga ik eens bellen. Voor deze ronde kap ik met testen na vanavond.
Ach, je hebt mooie smiley's gehad. Je temp zal de rest van het verhaal vertellen. En je hebt zeker je eitje gedekt met smeppen dus ik zeg, op naar de 2 mooie strepen over 14 dagen
@ikke ik heb dat ook gehad met ovutesten. wel duidelijk een 2e streepje maar niet overtuigend positief. Heb ik ook de donkerste genomen en als positief beschouwt!