Dat is super lief thanks meis! Zie je vanavond waarschijnlijk wel weer, wij gaan toevallig met koopavond straks
@charissa ik hoop dat de pendel van nelly1 uitkomt we zullen zien. @ikke mooi weer een pendel erbij. Over twee maandjes weet je of die klopte spannend hoor. Ik hoop het voor je. @debende spannend ik duim voor je. @dimel van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Maak er een leuke dag van.
hier gaat alles goed hoor. Wel erg druk allemaal werken, sinterklaas verjaardagen kerstdagen. Maar goed wel allemaal leuke dingen. En hoe gaat ie met jou? Hopelijk gaat je temp morgen de lucht in ik duim voor je.
thanks meis, hier hetzelfde vandaag toevallig even weer wat meer op zp, maar ook druk druk druk met die feestdagen gedichtjes enz enz. Zie dat jij ook weer aan de ovu's bent, al een beetje positief of nog geen 2e streep te bekennen? Hoop dat je snel je eitje vindt
ik test deze ronde met de digitale cb er was wel een tweede streep te zien maar die was lang niet zo donker als de controle streep.
meide heb weer een vraagje? gister was mijn innestelingsdag en heb ik werkelijk de hele dag een rommelige buik gehad en mijn temp is van 35.2 naar 36.2 gegaan? kan het zijn dat het een innesteling is? weet namelijk niet hoe dat voelt of is jullie? alvast bedankt gr mwm
@Mwm zat eerder al je kaartje te kijken en vroeg me toen al af of je niet eerder je ei hebt gehad. lijkt mij ook een innestelings dip. zou er over 3 dagen eens een testje doen. man-lief in zijn pauze de hint gegeven van het niet ongesteld worden. hij zei gelijk, hebben we weer een augustus beeb. het vebaasde mij dat hij het al uitgerekend had hier mijn 2v5 test van net
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DEBENDE ik zie een streep hoor ik feliciteer je heel voorzichtig
@MWM, ik zou het echt niet weten, onze eerste was niet gepland, maar je hoort het wel vaak zo'n omschrijving! @Lolly, ja die zijn echt het beste hoor, wel de duurste maar echt de beste vind ik! Je zal binnenkort dan denk ik wel een smiley krijgen als je al een duidelijkere 2e streep ziet en elke dag testen hoor ik had dit keer amper 2e streep en ineens boem dus balen dat ik de dag ervoor had overgeslagen
@debende ik zie ook een streep ik feliciteer je ook voorzichtig maar wanneer zou ik volgens jou mijn ei gehad hebben dan? een innestelings dip? wat is dat? is 3 dagen niet een beetje vroeg? @charissa ik heb het nog niet eerder gelezen hoor meer over steken bij een innesteling? liefs mwm
Kan idd een innestellingsdip zijn zelf heb ik er nooit een gehad toen ik zwanger was Wel heb ik de innestelling gevoeld: ik lag in bed en wilde rechtop komen, maar het ging niet... ik kon even niet bewegen en voelde heftige steken/een soort kramp iets meer aan de rechter kant van mijn onderbuik, ik had het nooit eerder gevoeld, maar wist gewoon dat ik zwanger was 2 dagen later teste ik al licht positief Spannend zo'n dip op je kaartje
een daling in je temp zodra het eitje zich innenstelt in het baarmoederslijm. dan krijgt je lichaam een seintje dat het HCG moet aanmaken om het eitje daar vast te houden
oh jeetje ben ik blij het jullie gevraagd te hebben bedankt. zit nu hier vol spanning en zenuwen wil nu al testen haha. maar moet nog nergens van uit gaan
Goede avond @debende: Blij te horen dat ik niet de enige ben met vage testen, en moet jou nu eens kijken, zwanger GEFELICITEERD meis. Waren die vage testen toevallig deze ronde? @MWM: de innesstelings dip kan ook prima op DPO6 zijn hoor (zoals bij jou dus) dus ik vind het zeer spannend. Dit is de eerste keer dat ik iemand "live" spreek met zo'n dip dus ik ben erg nieuwsgierig naar jou test straks al zou ik toch minimaal nog 4 dagen wachten. Zit nu alleen te twijfelen of het niet misschien je ovu is
@ikke deze ronde ovu's staan in mijn foto-album zal zo nog een foto van zwangertest eraan toevoegen. morgenochtend nog een keer testen met K2V5 (deze was middagurine) ben benieuwd hoe het er dan uit ziet?! ik was met dochterlief naar zwemmen, toen manlief ging eten. ik had zijn op-piepmaaltijd op een bord gelegd met daarop de test. Belde meteen op om te feliciteren!!!!