Ik hoop het wel maar ik geloof het pas op het moment dat ik onig word op DPO11 tot 15 (wil nog wel eens verschillen ) Ik vind de temp te laag voor mijn doen al heb ik wel gevoelige boobs zoals elke ronde. Misschien komt het wel door de monnikspeper en de tarwekiem olie hoor, ben ik deze ronde mee begonnen dus we wachten het maar weer af. Ik haat wachten
Dat is super lief van je! Zit je in de MMM? Jeetje wel heftig lijkt me dat of valt het denk je wel mee? O meis ik gun het je van harte om zwanger te worden en slaat de puregon aan!!!
Thanx meis!! Ja, zit in de MMM! En het is best heftig ja, levert veel stress op en spanning en frustratie. Afgelopen juli een miskraam gehad en kort daarna ben ik onderzocht, daaruit bleek dat ik PCOS heb waardoor ik uit mezelf bijna nooit een eisprong krijg. Nu 3 rondes clomid wat niet echt werkt voor mij (ook wegens bijwerkingen), dus over op spuiten.
Jeetje echt heftig! Extra dikke knuf! Meiden weltruste en alvast een fijne sinterklaas voor degene die het vieren!
Zie nu pas jouw bericht vreemd genoeg, ok dan kan t ook daar aan liggen ik duim dat je hem gehad hebt en nog een keer zo'n korte ronde mag hebben ga nu echt slapen kussies
vanmorgen weer hoge temp ...en misselijk en heb sinds gister raar gevoel in onderbuik maar wil mezelf niet al te gek maken! Zullen we samen voor de kerst positief testen allemaal???
@Ostara, ik denk dat je eitje binnenkort springt... als ik naar je kaartje kijk, ik zou dus even wachten met die menstruatie-opwekkers je hebt nu ook vruchtbare afscheiding zie ik, dat is een goed teken voor ei Kun je volgende keer niet meer clomid krijgen?
Spannend meid, ik hoop het voor je en voor iedereen hier Voor mij zal ik op januari moeten hopen, omdat we er deze maand niet voor kunnen gaan (door ontsteking bij mijn liefje) ach ja, het is bijna januari gelukkig
@gerlin ohjee das niet zo fijn maar even lekker rust is ook goed misschien is het in jan dan wel direct raak
Hey meis, hier geeft FF toch een kruis op de CD17 zoals ik al dacht vandaag 36.9,37.0,36.9 en dan noteer ik 36,9 dus duidelijk mijn ei gehad yesss vanavond nog een keer klussen en dan hebben wij het via de smep-methode gedaan Hoe gaat het met jou? Even naar je temp kijken was al begonnen aan dit bericht @Dimmel oehhhhhh spannend hoop het zooooo voor je zou echt helemaal geweldig zijn als je straks gewoon positief test....wanneer ga je testen? @Ikke ben ook benieuwd naar jouw temp
@Gerlin, o ja heerlijk zo'n vroeg eitje vooral nu natuurlijk...zal die ontsteking voor de volgende ronde over zijn denk je? Hoop het voor jullie en dan indd gewoon je pendel waarmaken
@charissa als mijn temp hoog blijft wil ik rond de 15e testen als ik het echt volhoud haha! maar heb nog geen innestelingsdip gehad dus ben eens benieuwd
Maar meeste vrouwen hebben juist eerder geen dip dan wel, de meeste die het wel hebben zijn vaker zwanger dan niet maar het is net zoals met een innestelingsbloeding eerder uitzondering dan dat het vaak voorkomt. Houd je dat vol...ik ga de 13e al testen als ik geen spotting heb, maar ik heb een korte Lf van 11 dagen vandaar
Goede morgen deze morgen @Charissa: Mooi kruis hoor meis, is het al de 13e?? Mijn temp is iets hoger, 36,69. Alle beetjes helpen. @Dimmel: Ben benieuwd, hopelijk heb je de 15e (of eerder ) een mooie test in handen. @Gerlin: Balen van de pauze ronde maar ook die gaat weer voorbij weet ik uit ervaring, de mijne zitten er bijna op. O ja, positieve test voor kerst gaat hier niet lukken maar hopelijk wel een bevruchting in 2010 en een mooie test in 2011!
@charissa ik heb bij de 1e ook geen innestelingsbloed gehad dus ben eens benieuwd alleen die ronde niet getemp dus daar weet ik niks van! misschien testen we dan samen wel positief! @ikke ja hoop ook dat ik echt een goeie temp heb nu!