Misschien even een fotootje plaatsen? Ik cyclus schommelt wel zie ik in je onderschrift. Hopelijk gaat je temp binnen kort de lucht in. een ovulatie test is pas positief als de test streep even donker of donkerder is als de controle streep dat weet wel he? (ik wil niet lullig over komen maar misschien dat daar het foutje zit.
die twee andere komen uit een casette en de controlestreep zit precies aan de andere kant daarom gedraaid
ik heb normaal een cyclus van 27 of 28 dagen vorige maand 24 dagen maar temp ging niet echt omhoog krijg kaartje van vorige maand niet hier, hoe doen jullie dat?? En ik kon toen ei ook niet vinden met testen en wist gewoon dat hij was geweest. en achteraf was dat dus ook zo
@Ricmar, sharing - home page setup - dan, onderaan de pagina de kaart selecteren die je op je home page wilt toevoegen (rechts) @Shirbeuk, ik snap ook niets van je positieve ovulatietesten, misschien eens een zwangerschapstestje proberen (ovulatietesten reageren ook op HCG)
Goede avond @Charissa: nu al testdrang, hopelijk kan je het nog ff uitstellen meis . Hier is de (echte) boom trouwens wit, zilver, doorzichtig en donker grijs. @Lolly: ik den dat je op CD15 je ei had maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. @Shirbeuk: Dat advies van gerlig vind ik een goeie, misschien ben je wel zwanger @Ricmar: Vervelend he als je helemaal in de war bent door je kaartje. Wij kunnen elkaar de hand schudden wat dat betreft maar FF is niet heilig aangezien mensen wel zwanger worden zonder een duidelijke temp stijging in hun kaartje. Ik hoop iig dat je snel duidelijkheid hebt.
ik had altijd duidelijke kaartjes maar omdat ik vorige ronde mijn ei niet kon vinden en nu nog niet ben ik bang dat ik geen eitjes meer heb?? kan dat??
@Lolly, thanks meis is super lief van je! Ik ga maandag testen als ik het volhoud . Het hangt er echt van af wat je temp morgen gaat doen! Ik denk dat je je ei nog moet krijgen dan, cb digitaal is echt superrrr vind ik en denk echt niet dat hij hem zal missen....wist je dat je ook bij cb digitaal de streepjes kunt interpretern! @shirbeuk, welkom hier! Ik denk aan je kaartje ook dat je je ei nog moet krijgen....zag een foto voorbij komen ga even kijken @Ricmar, uhmmm ik zou nog even geduld hebben tis nog vroeg toch! Ik dacht ook toen ik op cd 7 begon met testen van wanneer komt ie nou.... maar hoe zijn de 2e strepen op je testen? behalve dat je een O of krijgt kan je die nl alsnog interpreteren alleen is de kans er dat je eerst bijna geen 2e streep hebt en dan ineens knal positief en dus een @Ikke, ja erg he, he kan het zijn dat je nu wel echt je ei hebt gehad? Hij schiet ineens zo de lucht in! @Shirbeuk en Gerlin, jaa dat zou ook nog kunnen dat je al zwanger bentaan je ovu's te zien zou ik dat ook denken, want allemaal positief zo lang heb ik nog nooit gezien! @Ricmar nog een keertje, uhm zou het niet weten, maar zou wel ook gaan denken dat je geen ei hebt gehad dan....je kunt je kaartjes op FF ook vergelijken met niet-ovulerende kaartjes wist je dat?
Je kan volgens mij (heb ik eens op internet gelezen) een cyclus hebben zonder eisprong maar dan heb je geen duidelijke temp stijging lijkt mij en vorige ronde had je dat in iedergeval wel aangezien je gemiddelde temp op 36,49 zat en je na de ei er bovenuit kwam. Maar ik weet dit alleen omdat ik dit op internet heb gelezen hoor dus pin mij er niet op vast.
thanks ikke, pff moet nu echt naar bed...zp is zooo verslavend , had je mijn vraagje nog gezien naar jou? ben benieuwd
Ik zie het ja, had ik ff gemiste (jeetje, hoe suf kan je zijn ) Die stijging komt denk ik door de wijntjes en door het woelen, heb bijna geen oog dicht gedaan vannacht maar als ik hem discard dan verdwijnt mijn kruis dus ik heb hem maar laten staan. Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet.
ok spannend ben ook benieuwd, nou ga slapen en dan kijk ik morgen vroeg naar jouw kaartje truste alvast!