Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede morgen

@Ricmar: ik zou ook ff naar de winkel gaan

@Dimmel: vage shit zeg, hopelijk heb je snel duidelijkheid

@Charissa: Geen dip maar idd wel een mooie stijging dus nu op naar de 2 mooie strepen. Ik heb trouwens weer een pendel uitslag erbij, de kwam van wilma26

@Gerlin: Hoe voel jij je vandaag?

2. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Je kunt ze ook kopen bij kruidvat (de clearblue testen) ;)
    Maar ook kun je alleen van je temp uitgaan, vind ikzelf zekerder dan die ovualtietesten (omdat als een eitje probeert te springen, maar toch niet gesprongen is kun je wel een positieve ovu-test hebben gehad)...
    Je temp ziet er heel mooi rustig uit, zeker weten dat er een eitje aan zit te komen :)
    Bij mijn goede zwangerschap, had ik ook zo'n mooi rustig kaartje voor ei ;) terwijl het vaak schommelde bij mij!

3. Gerlinda

Vul eens een hogere temp voor morgen in, ik denk dat je kruis dan weer staat!
    FF twijfelt schijnbaar, niets van aantrekken meis ;)
    Het twijfelen is gekomen doordat je vruchtbare afscheiding na ei op je kaartje hebt staan (daardoor had je ook een gestippelt kruis staan)..

4. Gerlinda

Pendelt ze weer dan?
    Hier alles goed ;) ik denk niet dat het raak kan zijn omdat mijn liefje een ontsteking heeft en we het laatst 5 dagen voor de eisprong hebben gevreƫn ;)
    Op internet las ik dan ook dat hij daardoor (ontsteking) verminderd vruchtbaar zou zijn..

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Sinds gisteravond staat ze in de pendelaars lijst dus haar pauze is voorbij. Ik heb gisteren gelijk een PB gestuurd en vanochtend al weer antwoord dus dat is heel snel.

Balen dat het deze ronde misschien niet raak is, hopelijk is de ontsteking snel weg en is het de aankomende ronde wel raak :D

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @charissa mooi kaartje hoor ziet er goed uit.

@gerlin het kan misschien niet maar je kaartje ziet er wel goed uit.

@richmar idd even naar de drogist nieuwe halen. Je ei zou nu toch wel snel moeten komen.

Ik ga vanmiddag even testen met cb is inmiddels ook al de laatste digitale test. Volgende ronde hou ik het waarschijnlijk bij de matcare testen. Deze bevallen goed en zijn echt duidelijk (als het nodig is dan he)

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Hopelijk vind je snel je ei en schieten jullie daarna raak ;)

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Gerlin, Ja vind je? thanks meis :D ja misschien is een stijging ook wel goed....zou het eigenlijk niet weten...weet jij dat of maakt het geen hol uit als je een bepaald partoon hebt in je LF...weet alleen dat bij een dip je kans wel groter is op zwschap. Ben ook erg benieuwd ik heb besloten om zondag te gaan testen mits ik geen spotting heb (die zou dan vrijdag en of zaterdag al moeten komen) en een hoge temp, dan zou ik 11 dpo zitten ;)

@Ikke, Jan/feb jeutje nou ik zou zeggen kan niet missen!!! Weer een hogere temp he zie ik...wat denk je er zelf bij??? Hoop dat je snel ongi wordt! Denk dat ik haar ook maar even ga pben :D wat vraag jij altijd zwanger/bevruchting of positest?

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks Lolly, hoop dat je je eitje snel zult vinden!!!

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Dit geval had ik gevraagd zwanger worden/zijn, volgende keer maar wat specifieker vragen denk ik ;)

Verder ben ik alweer begonnen aan verkoudheid 2 :( . Slecht geslapen, pijn in mijn keel, kop zit weer vast en mijn spieren toch wel. Moet toch maar eens wat beter leren afkloppen als ik zeg dat ik normaal nooit ziek ben. Of het gewoon niet zeggen dat kan natuurlijk ook ;) . Door het woelen denk ik ook weer niet en betrouwbare temp maar ja, zo blijf je aan de gang

11. Gerlinda

Ik heb een pendel gevraagd aan wilma en kreeg gelijk reactie (alleen duurt het nog lang juni/juli),
    ach ja, ik heb nog een hele berg voor januari :)

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    uhm vervelend meis pff ik ben ook niet veel ziek en ik ga nu gewoon de dingen hardop zeggen word gek van mezelf dat ik de dingen niet uit durf te spreken...hoe bedoel je bijgelovig ;). Zo ik heb haar ook een verzoekje gestuurd hoop dat ze ook voor mij tijd en zin heeft :D

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Poeh Gerlin dat is ver ja...ach ik heb ook een pendel staan voor april :S maar ook as dec/jan :D ach blijft voor de leuk!

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Leuk voor de heb maar het zou wel tof zijn als ze toevallig uitkwamen ;)

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja tuurlijk daar doen we het stiekem wel voor, maar een hoogstwaarschijnlijk feit is dat ze niet allemaal uit zullen/kunnen komen althans is niet te hopen!!!

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    hmmm, hier nog wel mogelijk maar voor doe voor jullie maar niet want dat zou betekenen dat jullie een miskraam zouden krijgen en dat hoop ik toch echt niet.
    Maar ik ga ff onder de heten douche staan en boodschappen doen voordat ik weer eeuwig hier blijf plakken. Tot laters meiden

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    hopelijk hebben we al raak geschoten met smeppen :D

Ik zal wilma even pb-en.

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ja dat bedoelde ik dat mag ik toch echt niet hopen!
    HUhmmm lekker warm douchen gister lekker warm bad genomen met mijn meisje samen :D

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @charissa wow je stijging is echt mooi :D ben eens benieuwd bij jou!

@gerlin ik had een dik kruis geen gestreept kruis maar ik heb het geprobeerd en ik krijg geen kruis meer hoor :(

En toch weer zeurende pijn in me onderbuik en beetje misselijk :(

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    nouuuuuu arme dimmel :( vind t echt rot :(

Deel Deze Pagina