Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ja ik weet echt niet wat ik moet denken :(

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :( echt gemeen zo eerst helemaal happy met je kruis en dan dagen later ineens weg :( ik weet het ook niet meis anders had ik het wel gezegd! Kan je je kaartje niet vergelijken op FF met andere kaartjes? Heb je alle opties al geprobeerd wat FF doet met meerdere temps voor morgen?

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Heb mijn temp van vanmorgen weggehaald! kijk morgenvroeg wel weer kan ook zijn omdat ik eerder wakker was. Als hij morgen nog laag is dan zet ik die van vandaag weer erbij en anders laat ik hem gewoon weg!

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hoeveel later heb je getempt?

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    eerder

maar ben net ongi geworden dus op naar ronde 4 :( vandaar dus mijn lage temp!

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    meen je niet....maar meis ok tuurlijk hadden we allemaal liever gewild dat je zwanger was...maar je hebt een vroegere ei gehad :D misschien deze ronde weer met een mooi resultaat. Meis met opgeheven hoofd de ongi door en een hele hele dikke knuff voor je!!!

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ja ik heb een kortere cyclus nu en inderdaad een mooi kado in het nieuwe jaar :D haha!

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D daar duimen we voor lieverd knuff!

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    maak jij me maar blij met een posi test van jou ;)

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Dat is super lief! Ik hoop het natuurlijk ook nog een paar dagen pfff wat duren die dagen lang!

11. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @dimmel balen zeg! ben bang dat ik ook ongie wordt. mijn temp is namelijk erg gezakt. dus verwacht het wel vandaag of morgen maar voel niets hoor. enige wat ik raar vind is dat ik gisteravond in bed een scharle tepel had alsof je tegen de muur geschuurd bent haha sorrie. maar verder niet gevoelig ofzo.

@charissa hopelijk krijg jij wel een posi test.

@all hoe tempe jullie? liggend in bed, zitten op de rand van het bed, onder de oksel of ik de kont? maak het niet uit wat voorn thermometer? klopt het dat het in de kont beter is?

ik temp altijd zo, als k wakker wordt ga ik op het rand van het bed zitten en temp dan altijd m,n linke oksel waarom weet ik niet?
    1x heb ik ze allebij gedaan en toen zag je wel verschil links gad die minder aan als rechts? heb toen de linker aangehouden haha stom he. maargoed hoe doen jullie het?

liefs mwm

12. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Balen van je ongi, Dimmel :(

Ik kan je aanraden om tarwekiemoliecapsulles te nemen (kruidvat) het verlengt je lf ;)
    Ik had maar een lf van 6 tot 8 dagen totdat ik met de tarwekiemoliecapsulles begon :)
    Ik duim voor je meid... deze nieuwe ronde: nog zwanger het jaar uit ;)

13. Gerlinda

Hey Charissa, ik wil ook een positieve test zien bij jou :D:D:D
    Ik word hier ongedullig en ben blij als je kunt testen, haha.......
    Vertel eens je kwaaltjes? heb je nog iets nieuws bij? Innestelling gevoeld?

Hier een leuke site, over de eerste zwangerschapstekens:
    Veranderingen in de zwangerschap | Mens en gezondheid: Zwangerschap

14. Gerlinda

Balen... dat je temp gezakt is :( kan idd een aankomende ongi zijn..

Ik temp niet zoals het beschreven wordt, ha ha (ik hou me niet snel aan regeltjes) en mijn temp is vrij stabiel :D
    Ik temp niet in bed, maar ga eerst naar de badkamer (zelfde verdieping) niemand kan me wijsmaken dat dat scheelt in temp :D:D
    Verder temp ik vaginaal (maar ook FF zegt dat dit oké is) ik vind dit gewoon prettiger.
    Ik temp al zeker 2 jaar zo ;) en de temptijd vul ik niet meer in op mijn kaartje ;)

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @MwM, zonde van je tempdaling...maar die heb je wel vaker gehad dus wie weet schiet hij morgen weer omhoog! Je moet echt voordat je gaat zitten tempen dus ik doe het liggend, mijn thermometer ligt onder mijn kussen en als mijn wekker gaat temp ik direct 3x achter elkaar en neem daar het gemiddelde van ;)
    Thanks meis zou wel leuk zijn hier is weinig roze tot nu toe he...gelukkig debende nog maar we willen meer roze dus ik duim ook nog voor jou :D

@Gerlin, haha wat lief dat je zo met me meeleeft!!! Nee niets gevoeld heb juist geen ongi gevoel dit keer en geen afscheiding dus het is echt heel anders dan normaal! Ik heb super gevoelige borsten nu ook eerst alleen tepels maar nu mijn hele borsten en andere kwaaltjes komen met vlagen maar borsten constant! Verder ergg weinig! Ga even je link lezen :D

16. Gerlinda

#1736 Gerlinda, 8 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2010
    @MWM, je temp is alleen betrouwbaar als je vaginaal of rectaal tempt (vandaar ook de schommelingen in je kaartje) ;)
    Mijn thermometer heeft 1 cijfer achter de komma (zo'n kruidvatding).

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Jeetje Gerlin wat een mooi stabiel kaartje:$:D ben ook benieuwd naar jouw dagen! Wanneer ga jij testen of nog geen datum ingedachten?

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @MwM en Gerlin, ik temp indd ook rectaal!!!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Gerlin, ik herken het verhaal in de link nu het meeste van de pijnlijke borsten! Duizelig was ik gister heel erg, maar dat heb ik ook normaal! Misselijk niet echt soms met vlagen maar heel minimaal hoor o ja en wat echt opvalt is weinig tot geen afscheiding!

20. Gerlinda

Lijkt me sterk dat het raak is (liefje is nu verminderd vruchtbaar door die ontsteking en hebben 5 dagen voor ei het laatst gevreën) ;)
    Maar... als ik me zwanger zou voelen dan test ik zeker voor nod :D:D
    Had ik vorige keer ook gedaan, omdat ik de innestelling zo goed voelde (2 dagen later ben ik begonnen met testen) de innestelling voelde ik toen op 7dpo en op 9dpo een hele lichte sensitest-cassette..
    Ik heb altijd testen in huis :p:p

Deel Deze Pagina