Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    lolly het zou ook nog zo kunnen zijn dat je dag 17 je ei hebt gehad en dan zou je voor jou doen te vroeg getest hebben.

xxx Joyce

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wat jammer, maar gaat jouw banner automatisch weer naar dag een dan? Ben je al ongi nu dan? Zo niet dan is er toch nog hoop:)

3. Arena

Arena Niet meer actief

Ik heb vanochtend weer opeens ongi-bloeding gehad ofzo :( Was even flink iig!

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    he wat raar zeg je bent net van je ongi af toch :S

5. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    He gatverdamme! Jij weet het (helaas) beter dan ik (of het mis is gegaan, vanuit je ervaring), maar kan het geen oud bloed meer zijn? ik hoop dat het meevalt. Dikke knuffel!

6. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Arena, dat is raar niet van je ovulatie al?

Tsja, ik heb de vk gebeld, die zegt dat er nog een heel klein kansje is dat ik zwanger ben maar eerlijk gezegd geloof ik daar zelf niet echt meer in. Dit voelt gewoon als een flinke menstruatie, hele erge krampen (is normaal bij mij) en helderrood en heel veel bloed en slijm (sorry). Ik heb dit al eens eerder gehad, paar dagen over tijd, licht positief getest en dan toch ongesteld worden. Ik ga vanavond voor de zekerheid nog een digitale test doen, dan weet ik het iig zeker (als die negatief is).

7. Arena

Arena Niet meer actief

Tis inderdaad raar, maar denk van de orgametril waarmee de menstruatie opgewekt is.. dokter zei dat het heel heftig zou worden, qua pijn is dat allemaal 100% meegevallen, maar nu was het ook heel donker bloed weer enzo, dus misschien nog grote schoonmaak ofzo. Nu is het ook weer zo goed als over hoor. Heel weird.

@Meandra: jeetje wat balen zeg! Hopelijk is die kleine kans toch genoeg!

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Maedra: Jeetje wat klote meis, knuffel

@Arena: vaag allemaal maar misschien is het idd grote schoonmaak, heb je dat maar gehad ;)

@Charissa: denk ook dat het nog te vroeg is voor je ei. Hier denk ik nog niet gevonden maar dat hangt een beetje van mijn temp af de aankomende dagen.

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @bas zou idd ook nog kunnen. Maar de kans dat ik dan zwanger ben is nihil. Ben trouwens van mijn gemiddelde cyclus uitgegaan en dat is 31 dagen. Alleen in dec '09 was het 33 dagen en in jan '10 was het een keer 35 dagen.

@charissa ja mijn banner begint vanzelf weer opnieuw (zal zo even een andere maken) Ben tot nu toe nog niet ongi. Als het zo blijft wil ik zaterdag weer gaan testen.

@arena hee wat raar hoe kan dat nu dan?

@maedra he gatsie wat balen zeg. Maar hopelijk heb je vanavond wel duidelijkheid. Knuf.

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ff een vraag, zijn er meer meiden die last hebben van pukkels/ontstekingen rond de ei? Ik zit helemaal onder de ontstekingen en ik word er helemaal gek van!

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik ga weer, morgen weer een dag. Fijne avond/truste voor straks

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Maedre: heb je al getest meis? Ik hoop op goed nieuws natuurlijk, maar je kent zelf je eigen lichaam wel het beste denk ik dan ook weer :(

@Arena: o ik wist niet dat je opwekkers had gekregen ok nou wel fijn dan opzich dat die pijn iig meevalt

@ Ikke Ik had vorige keer pas dag 17 mijn ei en nu test ik al vroeg vanaf dag 8 omdat ik een cyclus wil weten dat ik hem zeker niet mis en dan hoop ik mijn lichaam beter te leren kennen en mijn startdata voor ovutesten dan ook beter weet, dus er gaan dit keer waarschijnlijk wel 2 pakken 7x cb digitaal doorheen maar ja het is voor een goed doel. Waar test jij mee?
    Over je pukkels,....na dat had ik vorige keer na mijn ei pfff allemaal pukkeltjes en heb best een egale huid dus viel me meteen op.

@Lolly oehhh spannend meis ik hoop het zoooooo voor je :D waarom zaterdag pas je bent toch al overtijd?

13. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Mijn kaartje tot vandaag. Ik temp elke dag keurig om 7.30 AM, vanaf dag 3 van de cyclus. De eerste dag was ik te laat [pas eind van de middag ongesteld] en de tweede dag wist ik nog niet dat het op een vast tijdstip moest dus die is 'discarded'. Ik vind mijn grafiekje eigenlijk wel mooi regelmatig, ik zie er veel met enorme uitschieters.

Bekijk bijlage 102468

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    spannend assje hij ziet er mooi uit vind ik...maar ik ben nog beginner hoor haha wanneer ga je testen als je niet ongi wordt? :D

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @ikke normaal heb ik rond m'n eisprong tot aan de menstuatie last van pukkeltjes. Deze ronde voor het eerst nergens geen last van. Vervelend hoor pukkels bah.

@charissa ik wil zaterdag pas testen omdat hcg om de dag verdubbelt. Vandaag was de test nog echt spierwit dus ik verwacht niet dat er morgen in eens een dikke streep staat. Vrijdag zou kunnen maa r ik stl het liever nog een dagje langer uit om een teleurstelling te voorkomen.

@assje mooie duidelijke temp kaart. Maar ehh zou je eisprong niet op dag 16 zijn geweest? Misschien dat de andere meiden die langer tempen hier meer kijk op hebben.

16. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Wij lopen gelijk. Ik zit vandaag ook op 9 dpo. Succes met afwachten!

17. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!
    Zouden jullie naar mijn temp kaartje willen kijken? Ziet het er goed uit?????
    Ik weet alleen ff niet hoe ik hem toe moet voegen...:):) Volgens mij moeten jullie hem zo wel kunnen zien?????????? Alvast bedankt iig!!!!![​IMG]

18. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Hi meiden,

Wat vinden jullie van mijn kaartje? Kan ik al testen op Omo Color of blijft hij bij 9 DPO nog Omo Wit?

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @bas en lolly ja ik ben wel bezig met afvallen maar ja toch denk je eraan omdat ik nog steeds niet ongi ben! maar goed!

20. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    MIsschien een stomme vraag, maar als je naar die temp kaartjes kijkt, zie je witte bolletjes en blauwe bolletjes die de temp aangeven... wat is het verschil?

Deel Deze Pagina