Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    nou omdat mijn kaartje niet meer klopt heb ik hem eraf gehaald dagt van ja nu heb ik een fout kaartje en dan klopt de rest ook niet snapje. maar heb wel getemp vanochtend en dat was 36.5

kijk maar eens klopt nu niks meer van tog
    32399b Ovulation Charts

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ach beterdat je er nu achter bent gekomen toch! Temp je nu rectaal? En sta je nu ook niet op voordat je tempt of deed je dat al niet?

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik wilde de komende 2 maanden ff rust.... maar ik merk dat ik het moeilijk kan loslaten & ik ben beetje bang dat ik voor de gyn in januari juist WEL deze 2 maandne moet tempen... dus beetje dillemma... maar vriendlief was/is het echt even zat dat tempen hihi

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mwm je kan misschien zonodig idd beter bij de volgende ronde beginnen met tempen (al hoop ik dat je die niet nodig hebt)

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja ik zou zeggen toch maar tempen, je bent er toch wel mee bezig! Maar ja jij moet toch tempen ;), dus als het mijn man was die wilde dat ik niet meer zou tempen dan zou ik hem aangeven dat ik dat wel liever zou doen...maar ja dat zou ik doen ;) jullie kunnen er veel aan hebben voor de gyn toch:).

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    het gaat hem erom dat ik elke keer in het weekend ook perse om 6.45 wilde tempen;):p en ik kon vaak erna niet meer slapen, maar dat kan ik nu wel loslaten... dus de weekenden temp ik gewoon als ik wakker word;)

ik ga tempen!!!!!!!!!!:D8)

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    gewoon doen je kan er vaak toch veel uithalen

ik temp in het weekend ook al ik wakker wordt (slaap nooit lang uit)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    misschien zou je het gewoon op papier kunnen opschrijven... kun je altijd aan het einde van je cyclus alles nog in FF zetten... dan zit je ook niet zo naar je kaartje te staren en te vergelijken met oude kaartjes

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Hoe zijn je ovu testjes ondertussen Ricmar? is het geen optie om toch de donor te vragen en eventueel bij een latere posi ovu ook?

10. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ja gelukkig dat ik er achter ben gekomen maby was ik dan zo door gegaan met tempen :p
    ik temp nu wel rectaal en heb m,n wekker er voor staan. dat deed ik hiervoor dan wel juist hihi ( optijd tempe :))
    gelukkig vind mijn partner het wel intressant het tempe maar sweekend heb ik het ook dat ik dan niet meer kan slapen ja jammer voor hem ;)
    ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben omdat ik gister ook nega getest heb. morgen hoor ik officieel mijn ongie te krijgen maar dat ik nog maar afwachten nu ik niet weet wanneer m,n ei is geweest.
    en daarnaast mijn cyclus is ook niet helemaal regelmatig (zie hieronder)
    nou dames ik ga lekker bankie hangen met me mannetje en spreek jullie morgen weer een fijne avond xxx mwm

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ovutesten blijven wit ik snap er echt niks meer van
    ik heb ook geen aan komend ei gevoel (sorry normaal heb ik dan ook wel zin zeg maar een vr slijm maar niks van dat alles) heb nu nega testen weg gehaald en ga door met testen en zie wel wat er gebeurd
    Donor extra vragen is geen optie gezien de reistijd.
    nee ik denk echt geen ei deze ronde vorige ronde twijfel ik zelf echt over had altijd duidelijke kaartjes zal er zo eens 1 bij halen

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    deze bijv geen clomid geen pregnyl gebruikt dus eigen cyclus

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    temp na ei is ook meestal ver boven 37.

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik blijf het lastig vinden! Ik denk dat je je ei nog moet krijgen of je indd een anovulatory dat kan dan nog, maar ik heb niet zoveel verstand van moeilijke kaartjes helaas ik heb mazzel dat ik hele makkelijke kaartjes heb tot nu toe iig. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik heb nu sinds 2 keer een rare cyclus en juist net nu we eindelijk weer verder kunnen, maar heeft iemand een idee hoe het kan dat je geen ei hebt?
    Kan je er zelf iets aan veranderen?

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    blijft vreemd ricmar... die andere is echt overduidelijk.

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik weet alleen dat sommige vrouwen die zelf geen eitje krijgen Clomid krijgen of iets moeten spuiten ben de naam even kwijt. Mag ik vragen waarom je meteen twijfelt aan of je wel een eitje hebt als je vorige kaartjes wel duidelijk waren? Het is echt nog super vroeg...ik had vorige ronde pas cd23 mijn ei en deze ronde cd 17 en daar was ik al blij mee ;) voor mij nl heel vroeg hihi

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik voel normaal precies een ei aan komen kan zelfs zeggen of hij links of rechts zit.
    vorige maand twijfelde ik ook en ik ben er van overtuigd dat ik hem niet heb gehad .
    ik vraag me af of ik niet al in de overgang zit, het voelt raar in mijn lijf.

ik heb echt korte cyclussen (26-28 dagen)(ben al heel wat jaren zonder anticonceptie weet niet eens echt wat het is zeg maar)

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hoe oud ben je ricmar? weet je hoe oud je moeder was toen ze in de overgang ging?

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    meis zou niet meteen het ergste denken hoor, maar ik zou zeker je gyn of dokter bellen met je onzekerheid zodat ze wat kunnen betekenen voor je! Ik wil je heel graag helpen, maar dat kan ik helaas niet.

Deel Deze Pagina