ik wordt volgende maand 38 en heb geen idee hoe oud mijn moeder was toen ze in de overgang was. maar vind het zo raar, maar ik geef nog niet op elke dag 2 keer testen, en lukt het dan nog niet dan weer richting gyn ze willen geen iui doen omdat we een donor hebben, maar willen wel de cyclus volgen dus tja dan moet het maar dacht dat ik nu eindelijk eens geluk zou hebben
Goede avon @BB: mooi kruis hoor, hopelijk schieten jullie mooi raak deze ronde @Charissa: wel een dip maar op DPO8 zou dat best een innesteling kunnen zijn, nog even volhouden meis en dan heb je duidelijkheid. @Lolly: Ik hoop zo dat FF gelijk heeft, vandaag wel ineens ongi achtige krampen rechts onder en lage rugpijn dus hopelijk duid dat op een ongi die er aan zit te komen. Hierna blijft hij voorlopig thuis @MWM: Je kaartje klopt nu niet meer maar je temp komt lijkt nu wel normaler en die wil zeggen dat je ei (waarschijnlijk) nog niet geweest is. Ik zou het ff laten gaan tot de volgende ronde want dit is alleen maar verwarrend. @Ricmar: ik heb wel eens gelezen dat als je ouder word wel eens cyclussen geen ei zou kunnen hebben maar als ik de gallery van FF na kijk dan ziet jouw kaartje er toch heel anders uit en stress kan ook ervoor zorgen dat je cyclus in de war komt. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
@debende sorry ik kon het niet tegen houden Morgen even naar de kruidvat voor die tabletten weet alleen niet meer hoe ze heten en wie dat zei. Ze helpen je LF langer te maken haha sorry
eyyy daar is mijn vriendinnetje Ikke miste je al vandaag. Ja afwachten wat morgen mijn temp gaat doen! Als ik zwanger ben denk ik de innestelling ook gevoeld te hebben vandaag of ik zie echt spoken hahaha Jouwe blijft ook hoger ineens..hopelijk word je snel ongi!!! Gelukkig dat je mannetje daarna voorlopig thuis blijft
@ikke ohhh fijn dat je mannetje straks een poosje bij huis is. Kunnen jullie voor het echie gaan. super.
spannend Charissa! Ricmar ik kan je er ook niet mee helpen ik zou het gewoon even afwachten je zit nog erg vroeg in je cyclus. Je kan ook even bellen naar het ziekenhuis om te vragen aan de gyn?
hey wat wordt het hier ineens gezellig @Dimmel, uhmm weet het ook niet meer wie dat zei jeb je t al gevonden anders zoek ik ook even met je mee! @Ostara hoe gaat het met jou? @Lolly, nog even en je hebt een mooi kruis
Was vandaag een beetje druk dus niet eerder tijd. Hoop dat ik dit weekend ongi word want dan had FF gelijk w.b mijn ei en heb ik ook nog een mooie LF duss een win win situatie Ben ook erg blij dat hij (als het goed is) langer thuis is want vind dit wel weer even genoeg. @Charissa: wat heb je gevoeld dan? Je maakt mij nu wel nieuwsgierig hoor
kan me voorstellen Ikke! Hoelang zou je LF dan zijn? Ik heb voor het eerst sinds deze dpo steken en trekt naar mijn lies en het was om precies te zijn rechts bij mijn schaambod en mijn ei kwam ook 99% zeker rechts!! dus wie weet, maar geen idee hoor kan ook weer niets zijn maar ja als het wel zo is dan weet ik haast zeker dat dat het was vandaag. Ik ga slapen lieve meiden ben moetjes.
Meiden, wat denken jullie? Ik weet het even niet meer, dacht dat mijn ei wel was geweest maar volgens mij moet hij nog komen. Vandaag hele rommelige darmen net of er kleine ontploffinkjes zijn in mijn buik, kan dat mijn ei zijn? Hier is mijn temp kaartje
@Shirbeuk: Deze link werkt niet, de juiste kan je vinden in de rechter menu, sharing, hompage setup en dan boven in staat de link
Ik zei het Ja, de tarwekiemolie-capsulles zijn het.. ik heb ze van het kruidvat (mijn LF was 6 tot 8 dagen en nu al 14 dagen ) ook groene thee helpt de LF te verlengen en zorgt ook voor een goede innestelling
goedemorgen, zonder positieve ovutest vandaag een stijging van de temp, even zien hoe die morgen is ben namelijk wat verkouden...
Ik drink 2x per week groene thee en neem zowiezo tabletten voor iets prive's en daar zit groene thee in!