hahaha hier ben ik , niet zo boeiend (vind ik) helaas...vind t maar raar had beetje verwacht dat hij omhoog zou schieten hihi
over groene thee, ik heb juist kort geleden hier op het forum gelezen dat het schadelijk kan zijn voor een ongeborene, maar ik zou het echt echt echt niet weten of het een fabeltje is of niet, ik lust sowieso geen groene thee hahahaha
Thanks meis super lief! Ja het is nog vroeg en sowieso alles anders dan vorige ronde dus daar voel ik me wel beter bij aangezien het vorige ronde sowieso niet raak was . En ga je vandaag al de pillen halen? @Ricmar, ja ineens een stijging...hoop dat je je eitje nog gewoon krijgt, anders wordt het erg lastig te kienen toch! @Shirbeuk, Ik ben het met Ikke eens, denk niet dat je je ei hebt gehad, maar het is ook een lastig kaartje! Even naar Ikke dr kaartje kijken
@Gerlin hoe gaat het met je man? @Ikke, wowww daar is die dan eindelijk echt goed hoog! ****toevoeging****: ik heb er een pendel bij voor jan/feb, ik zei ook tegen haar dat het nu al zo kon zijn, maar ze zei dat ze dat niet ....hoe zei ze dat nou....iig niet kreeg te horen dus dat ze het misschien niet mocht weten! Nou ik ben super benieuwd!
oei ja dat heb ik ook met Gimena dr pendel...de laatste hoop je sowieso niet dat uitkomt maar misschien wel een 2e zwangerschap en ben je nu al zwanger gaan jullie nu eigenlijk voor jullie eerste?
@Charissa, je temp is nog mooi hoog Over de pendel van Wilma: ik heb ook een late juni/juli... maar, vorig jaar kwam haar pendel ook niet uit ik hoop op dat mijn januari-pendels gelijk krijgen Groene thee: zorgt niet voor een miskraam dat zit ook in de zwanger worden tabletjes van etos... Teunisbloemolie-capsulles mogen niet na de eisprong gebruikt worden en Aloe Vera-sap Groene thee en tarwekiemolie zorgen juist voor een optimaal slijmvlies en een goede innestelling, verder is het ook goed voor je huid en haar en nog veel meer
Jeetje wat een groot temp verschil heb jij overal dr tussen in... is je batterij nog wel oke? hihi..... Verder zou bij mij die laatste stijging zeker een ei zijn (zie kaartje maar) maar snap best dat jij/wij en ff er niet uit komt... succes!
zoooo mijn temp is ook weer ingevuld.... niks denderends nog hoor heb een beetje lang EN vast geslapen --> hoofdpijn! hahhaa
gne gne ook meteen gepbt kon het niet laten ja nee maar daarom zei ik ook ik weet het echt echt echt niet, maar een kwam een topic voorbij en toen dacht ik al wat raar, maar ik drink het sowieso niet want lust het echt niet. Hoeveelste ronde zitten jullie ook alweer? Kom er met je onderschrift niet helemaal uit nl. @BB, toch maar gaan tempen, lijkt erop alsof je je eitje alweer gehad hebt!
Ook ik heb haar gemaild, ben wle benieud of ook zij december 2010 zal zeggen En uhmz..... ja ben wel gaan tempen, vriendlief vond het oke als ik de weekenden maar niet de wekker ga zetten... dus dat heb ik beloofd hihi.... Me ei is zeker geweest had namelijk ff dag verder ingevuld en krijg morgen duidelijk kruis op dag 14 en hoeist met jou?
Ok. dat is wel lekker zo'n super vroeg eitje Ik zit in spanning haha dit weekend wordt echt nog spannender, ik krijg nl als ik ongi word spotting dus als ik spotting zou krijgen dan weet ik dat het niet raak is, maar voor nu nog hoop maar weinig klachten vandaag alleen nog gevoelige borsten maar gister was het erger!Dus ik weet het nu ineens niet meer qua gevoel pfff om gek van te worden
ja maar vorige ronde had ik LF van 11 dus volgens mij heb ik geen lange lf aangezien FF ook zegt dat die meestal maar met max 2dgn kan verschillen
heb trouwens weer een pendel erbij (helaas pas) april 2011 wel fijn dat ze zo super snel reageerde...jij al wat gehoord BB?