Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Whahahahaha Ikke, nou dat heb ik nog nooit gezien als dat niet uitkomt dan eet ik mijn.......uhm hoed:p op hahahaha

2. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Euh, Sammie, ik ben het helemaal eens met Ikke! En ik zit in de MM en ben al langer dan een jaar bezig.
    BB je hebt mij absoluut niet gekwetst met jouw opmerking hoor!!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Je praat toch met z'n alle in een forum, dan vind ik ook dat je een beetje rekening moet houden met de ander.

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meis , ik begrijp dat je wens voor een kind heel groot is bij mij is het ook zo;)

Denk alleen dat andere meiden zich er een beetje gekwetst van kunnen raken omdat hun langer bezig zijn of dat het helemaal niet wilt lukken.

Het liefst wil ik ook zwanger zijn maar ja wanneer het zover is zou ik ook erg blij zijn, ondanks dat we dan langer bezig zijn.

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Oke dan is dat misverstand uit de wereld. Als je het zo leest en het als een ultimatum opvat dan zou het idd raar zijn maar ik denk niet dat ze het zo bedoelde. Ik ben blij dat iedereen gelukkig nog wel op dezelfde golflengte zit. We gaan gewoon door met voor elkaar te duimen en hopen dat we snel zwanger zullen zijn :D
    Succes voor iedereen en vrede op aarde ;)

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou sorry maar wil je niet kwetsen, maar ik denk eerder dat jij met dit soort opmerkingen andere kwetst, het is een heel gezellig topic waar ik nog nooit gezeur in mee heb gemaakt en ik vind het echt sorry maar belachelijk dat je ons gezellige topic zomaar even met zo'n opmerking komt verstoren en rekening houden met meiden in de MMM tuurlijk als is het vervelend, maar je kan niet verwachten als je in de MMM zit dat alles alleen nog maar daarom draait. Sorry misschien ben ik echt heel heel hard, maar ik kan het gewoon niet uitstaan BB bedoelt er niets vervelends mee en dan ineens zomaar uit het niets een rot opmerking die meid heeft het ook zwaar!!!

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ikke, ben het met je eens, bedoelde het echt niet verkeerd!
    Maar ik vind dat je het eenmaal niet voor het zeggen hebt met zoiets.;)

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ze spreekt alleen haar wens uit zoals iedereen hier liever vandaag dan spreekwoordelijk morgen zwanger is en ik ga echt niet denken bij ieder ding wat ik hier wil schrijven uhmmm kan het wel.....lijkt me logisch dat je voor jezelf spreekt en geen intentie hebt andere te kwetsen!

9. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    #1869 Ikke81, 10 dec 2010
    Laatst bewerkt: 10 dec 2010
    Bij deze: ;)

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #1870 Sammie88, 10 dec 2010
    Laatst bewerkt: 10 dec 2010
    Het is helaas verkeerd bij jullie aangekomen dan wat ik bedoelde.

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Hadden we het maar voor het zeggen, dan zou de wereld er heel anders uit zien en hebben we allemaal bloedjes van kinderen en verloopt alles vlekkenloos. Hopelijk is voor jullie die dag snel daar want ik vind het verschrikkelijk dat mensen zoo lang moeten wachten op een wonderdtje.
    Sterkte met de emotionele achtbaan en succes het met het verdere traject.

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    weet je ik vind het heel erg voor jou en andere meiden die de MMM in zijn/moeten, maar heb jij dan wel het recht om mensen te kwetsen?

Wij zijn hier een vrij hecht groepje waar iedereen van harte welkom is, maar ja als je iemand in mijn ogen gaat aanvallen die niets verkeerd doet waar ik dan ook regelmatig dingen mee deel ja dan neem ik het voor mijn virituele vriendin(netjes) op.

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Ik probeerde mij uit te leggen om juist te voorkomen dat dit verder ontploft maar ik zal het ook aanpassen en ik hoop dat het dan klaar is want op deze rellen zit niemand op te wachten!

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    amen

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik heb het aangepast sammie, dit berichtje is wat vrolijker toch ;) :D

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Charissa, jammer dat jij het kwetsend opvat, maar zo bedoelde ik het totaal niet.

Ik ben niet iemand die zo komt invallen, ik praat al jaren hier mee alleen de laatste tijd wat minder.

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Meiden ik moet nu echt gaan want anders komt te laat voor werk.
    Be nice

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nogmaals BB, het kwam in eerste instantie wat anders over dan wat jij ermee wou zeggen.
    Sorry dat ik het verkeerd opvatte.
    Ik hoop van harte dat je snel zwanger mag zijn (en de andere ook natuurlijk!), succes!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Dat! Je zou er mij mee kwetsen dat je zegt dat ik je pijn doe en andere zoals jezelf zegt, terwijl ik mijn wens gewoon uitspreek! Zij bedoelde het iig niet zo ik bedoel je praat hier toch ook niet eerder gezellig wel mee en ook al praat je hier al lang, ja sorry maar ik mag zeggen dat ik het niet leuk vind dat je zoiets plaatst dat is het risico van zoiets posten (vind ik)

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik wil er niks meer over kwijt, het een word door mij verkeerd opgevat.
    Hetgeen wat ik zeg door een ander, en dat was absoluut niet mijn bedoeling!

Deel Deze Pagina