Hier ook spierwit (wat een gore praatjes af en toe hihihihi) ik hoop dat het duid op een naderende ongi maar voorlopig zijn mijn boobs nog te gevoelig dus ik denk dat mijn temp morgen nog hoog is.
@BB, tuurlijk mag je dat zeggen, het maakt me niet ineens wel of niet zwanger . Iedereen is anders en ik zal snel weten of het bij mij ook elke maand weer anders is. @MWM, spannend....nou in een ander topic waar ik actief ben willen ze dat ik morgen test...nu is de verleiding erg groot weet niet of ik het kan weerstaan morgen maar dat zie ik bij het opstaan wel @Ikke, nou we hebben best zelfde symptomen op afscheiding na...misschien dan toch niet raak ach ja geduld hahahaha heb ik niet oeps was een grapje
wow 5 pagina's terug moeten lezen! wat een gezellig klets groepje haha! Sorry maar 's avonds ben ik bijna nooit online omdat ik pas om 19u klaar ben met werken en dan nog moet eten en om 20u is gtst en daarna douchen haha ben blij als ik dan op de bank lig. charissa wakker worden ja inderdaad met het kaartje na je ei denk je spannend en dan ben je ongi en kan je weer niet wachten haha! sorry ik weet eigenlijk bijna niks meer van wat er is geschreven haha! Maandag ga ik weer tempen!
ff heeft mijn ei gevonden maar de cb digitaal dus niet (voor de 2 de maand) en de verschillende teststrips ook niet vorige maand van sensi en nu van zwanger en kids, hoe kan dit?? Dag nog wel ovutesten misschien zit ff er naast?
God wat vervelend meid, zeker in jullie situatie! Maar ff twijfeld er wel over, hij is niet helemaal zeker... maar je hebt indd wel beste stijging god wat lastig, vanaf wanneer ben je aan het testen dan? want bij mij bijvoorbeeld werken die van zwanger en kids en CB digi (beide samen 4 maand gebruikt) heel duidelijk en goed.... maar ik heb wel ns gelezen dat er ook extra gevoelige testen bestaan voor als je niet zo veel van dat aanmaakt... misschienis dat bij jou wel het geval en kan die het niet zo goed meten.... ik duim voor je dat hij nog moet komen, maar hij is al wel aantal dagen best hoog he!? @ALL: ooh dinnetje van mij uit topic waar ik al vanaf het begin zit is zwanger na 2.5 jaar! Tranen stromen over mijn wangen! Ze zat niet in de mm omdat alles bij hun prima werkte maar ze werden gewoon niet zwanger... pfff dat lijkt me ook wel heel moeilijk. Je word niet zwanger EN er word niks aangedaan... Ben zoo vreselijk blij voor haar..
JEEJ ik heb mijn kruis weer!8) (( mijn temp kaartje ziet er zoooo anders uit dan die er onder staat van de vorige ronde, vinden jullie dat ook??))
MEIDEN...nog voorzichtig MAAR ik ben zwanger heb een vage streep maar hij is heel duidelijk voor een vage streep krijg hem alleen lastig op de foto voor vriendinnetjes kunnen in mijn album kijken en niet vriendinnen mogen natuurlijk vriendjes worden als je wilt kijken
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO............ super Charissa, ik ben zo blij voor je......... jippie je bent zwanger!!!!!!!!
Ostara - NOD 16 december - 7e ronde - 28 jaar Ikke81 - NOD 17 december - 7e ronde - 28 jaar Gerlin - NOD 21 december -2e ronde - 35+ jaar Lolly - NOD 22 december - 4e ronde - 28 jaar - 2e kindje Dimmel - NOD 24 december - 3e ronde - 24 jaar - 2e kindje Smeppers: Lolly, Dimmel (bij eventuele volg. ronde ), Ikke81???, BB Zwanger!!!!!!!: Bas(joyce), marloes80, Charissa meteen aangepast natuurlijk!!! er missen trouwens wel een aantal nod'jes
Thanks meiden ooo echt geweldig, maar wel onwerkelijk nog hoor pfff ga straks naar de juwelier om test in te laten pakken...dan denkt manlief dat hij gewoon een cadeautje krijgt hahahahahaha mooiste cadeau wat je kan krijgen pffff I Love Smeppen hahahaha
Leuk idee om de test in te laten pakken door de juwelier ha ha Ik ben benieuwd wat je man zegt als hij het kado krijgt 8) Ga je het ook op een speciale manier aan familie en vrienden vertellen? Foto's zijn een beetje onduidelijk, maar het streepje is goed te zien heb je ook een tulpje (macrostand) op je camera? Ha ha, ja smeppen Hoe voel je je?
@Joyce, nu kan je kijken @Gerlin, thanks lieverd! Ok goede tip ga even kijken, want ik zie hem zelf heel anders echt wel 1000X duidelijker, maar krijg hem er gewoon niet goed op...ga even kijken naar die functies foto's zijn nl met mijn telefoon genomen
We kunnen elkaar de hands schudden, het hele rijtje die jij op noemt ben ik inmiddels ook afgegaan en nu 3 cyclussen op een rij geen ei gevonden. Als je een antwoord hebt op hoe kan dit dan hou ik mij aanbevolen