Ovulatietest positief geweest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Theetante, 22 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theetante

Theetante Actief lid

3 mrt 2018
    193
    91
    28
    Normaal heb ik altijd 2 dagen achter elkaar positieve testen, nu gister een positieve (had nog een tikkie donkerder gekund, maar echt heel knal worden deze action bij mij nooit) en had vandaag dus een even donkere of mss nog iets donkerder verwacht, maar vandaag is weer heel licht. :(
    Gezien m’n buikpijn staat het eitje wel op springen, dus denk dat ie vandaag springt (gezien de test van gisteren en vandaag).
    Wat denken jullie?

2. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik denk het ook. Test je maar 1 keer per dag? Dan heb je de echte piek misschien net gemist. Die van mij was gisteren positief en vandaag ook niet meer

Theetante vindt dit leuk.
  3. Theetante

Theetante Actief lid

3 mrt 2018
    193
    91
    28
    Dankje voor je reactie. Ik test inderdaad altijd 1x daags, halverwege de ochtend. Dit is de eerste keer dat ie maar 1 dag positief is, andere maanden altijd 2 dagen achter elkaar (1 dag donker, andere dag wat lichter). Ik ga er maar vanuit dat de piek gisteren was

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    mijn piek is altijd maar 1 dag. ;)

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.130
    17.148
    113
    Met 1x per dag testen zou je ‘m nu inderdaad zomaar gemist kunnen hebben :) Zelf testte ik altijd 2x per dag vanaf wanneer ie wat donkerder begon te worden.

Piek varieerde hier van 1 dag tot wel 4 dagen. Dus dat kan echt per keer verschillen:thumup:

6. Theetante

Theetante Actief lid

3 mrt 2018
    193
    91
    28
    Bedankt voor jullie reacties!!

Nu het volgende dillema: hoeveel zin heeft het om vannacht nog te klussen? Eerder lukt niet en voorgaande dagen is ook niet gelukt (ivm werk). Vannacht wordt lastig om ml zover te krijgen (ook ivm werk en weinig tijd).
    Is er iemand weleens zwanger geworden van sex na de eisprong? Of zal ik deze ronde maar als verloren beschouwen...

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.002
    15.621
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je piek gisterenmiddag en avond was ;)

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.002
    15.621
    113
    Nabij Utrecht
    Gewoon doen.
    Een gesprongen ei is nog tot 12 uur te bevruchten.
    Nooit geschoten is altijd mis ;)

9. Theetante

Theetante Actief lid

3 mrt 2018
    193
    91
    28
    Dankjewel voor je reacties. Ik ga zeker m’n best doen ;)

Deel Deze Pagina