12 dagen overtijd...test met 8 dagen negatief...opnieuw testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door leetje, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Goedemorgen allemaal,

Ik lees altijd met veel plezier mee, maar reageer zelf bijna nooit omdat ik niet bewust bezig ben om zwanger te worden. Ik heb al een kleine uk van 2 en ik wil eigenlijk nog even wachten tot na de zomer voordat we aan een tweede beginnen...maar....nu ben ik dus 12 dagen overtijd, uitgaande van mijn cyclus die normaal gesproken tussen de 28 en 33 dagen ligt. Ik heb vorige week donderdag een test gedaan maar deze gaf negatief aan, en bij mijn vorige zwangerschap gaf de test van hetzelfde merk al positief aan 3 dagen voor mijn NOD. Ik heb al 4 dagen last van ongesteldheids-symptomen, last van de rug en wat buikpijn, maar nog geen drupje bloed te bekennen...Ook al ben ik er niet bewust mee bezig om nu zwanger te worden en weet ik ook niet of ik er wel 100% klaar voor ben zou ik natuurlijk heel erg blij zijn met nog een kleintje. Wat denken jullie, zou ik nog een test doen? Of gewoon ff afwachten...kan ik dan misschien beter weer donderdag een test doen zodat er in ieder geval wel een aantal dagen tussen zit ivm het hcg gehalte. Haha..tzou wel makkelijk zijn om met een gynaecoloog getrouwd te zijn...niks geen testjes, gewoon meteen een echo en dan weet je het zeker!:p

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik testte ook pas wat laat positief.. ik zou gewoon weer een testje wagen.. en anders nog een paar daagjes wachten en dan testen! Succes!

3. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    Hoi Lizzie,

Ik heb erg veel met je mee gelezen en ik vind het super voor je dat je zwanger bent! Hoe gaat het nu met je? Veel klachten of niet? Ik had eigenlijk helemaal geen klachten in het begin, ik kreeg alleen snel een buik en had me dan ook een toeter aan het eind!:$ En de gyn maar zeggen...ooo...dit is een grote baby, echt een joekel...en ik maar bang voor de bevalling....zelfs tijdens de bevalling heb ik nog gevraagd of de beeb er wel door paste aangezien hij zo groot zou zijn...uiteindelijk een heel mooi jongetje van 3 kilo eruit geperst!! Dus zo groot wassie echt niet! Ik denk dat ik vrijdag nog maar eens een testje waag mocht ik nog niet ongesteld zijn. En anders maar eens ff bij de gyn langs...ik woon in Italie en hier is alles mogelijk als je maar betaald, dus mocht ik niet ongesteld worden en de test geeft negatief aan ga ik wel ff langs bij hem om te kijken wat er is en een echo te maken...

groetjes!

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey!!
    Ja het gaat eigenlijk heel goed.. wel wat kwaaltjes.. vooral moe en soms misselijk.. mn darmen zijn helemaal in de war en heb wat krampjes:p
    Vandaag de verloskundige gebeld en kan 26 mei terecht... Echt spannend allemaal:)

Haha snap ik dat je het spannend gaat vinden als je hoort dat je kereltje zo groot was :p mar gelukkig viel het allemaal mee!

Handig dat je gewoon langs kan om te kijken wat er mis is...
    Ik zal nog wel een week of 4 moeten w88 op een eerste echo..
    succes en ik hou je mee in de gaten ;)

5. Lalaula

Lalaula Actief lid

10 mei 2011
    141
    0
    0
    zelfstandige
    NULL
    en al getest?
    groetjes Laura

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een echo heeft op deze termijn niet zo veel zin: pas als je een week of 6 bent ga je echt wat zien... en dan is het nog maar de vraag of je -als je idd zwanger bent- echt zover bent als je denkt :) (Je ei kan later zijn geweest, maar innesteling kan ook tot wel 2 weken duren, weet ik uit ervaring).
    Ik zou volgende week gewoon nog eens testen, gewoon minimaal om de 3 dagen zolang je niet ongesteld wordt. Bij Thirza testte ik pas 19 dagen overtijd positief... m'n ei wel precies op tijd geweest, maar innesteling lang geduurd en laag in de HCG.

Deel Deze Pagina