hallo, ik had even een algemeen vraagje: Stel, je bent aan de pil en je raakt door de pil zwanger. (dan slik je wel gewoon door) verlies je dan, net als wanneer je zwanger wordt zonder dat je aan de pil was, geen bloed meer in de stopweek? of gaat dat wel gewoon door? of minder bloed? groetjes
Ik denk dat je dit een beetje in het verkeerde deel van de site geplaatst hebt. Volgens mij zorgt de pil voor een kunstmatige bloeding, dus grote kans dat het gewoon doorgaat. Maar als je er bang voor bent dat je zwanger bent, dan doe je toch gewoon een test?
Ah, zie aan je profiel dat je deze vraag op meerdere plekken geplaatst hebt. Volgens mij zit je aardig met de zenuwen. Test halen meid, dat is het enige dat je uitslag geeft.
Hoi Hoi! Volgens mij verlies je gewoon bloed in de stopweek omdat het een kunstmatige bloeding is zeg maar dus als je stopt met je pil wekt je lichaam een bloeding op. Als je geen pil gebruikt is het een natuurlijke bloeding als je ongesteld bent omdat je lichaam het dan zelf moet doen met de pil is dit anders.(hormonen) Volgens mij werkt het zo Liefs!
bedankt! ik heb het inderdaad op meerdere plekken geplaatst, omdat ik het heel graag wilde weten! maar nu heb ik m'n antwoord, dus kunnen de berichten weer verwijderd worden.
Hahaha, het beste kun je naar het kruidvat gaan en dan 2 tests voor 5 euro kopen, die zijn heel goed en niet duur.