Wat voel ik me vandaag toch super gelukkig. Ik ben vandaag 29w4d zwanger van ons 2e prinsesje. Het termijn waarop in de zwangerschap van onze 1e dochter alle ellende begon. Die dag werd ik met spoed naar het WKZ gebracht i.v.m weeen en problemen met de baarmoedermond + gescheurde vliezen. In totaal heb ik 2,5 week in het ziekenhuis gelegen voor ik werd ontslagen. Op 32w3d moesten we weer op controle in ons eigen ziekenhuis, en die dag zijn we ook trotste ouders geworden. Als ons meisje die dag niet werd gehaald, dan waren de rampen niet te overzien... En nu, nu gaat alles goed met de zwangerschap.....maar wat ben ik me toch bang ! Elke week krijg ik een proluton injectie die een vroeggeboorte moeten tegen gaan. Gisteren een groeiecho gehad, en ook die was goed ( 1 weekje achterstand ) maar alles binnen de curve. Duimen jullie met me mee dat ons meisje nog een weekje of 10 blijft zitten ! i.i.g op naar voor mij de volgende mijlpaal: 32w3d !
Spannende tijd voor jullie!! Ik zal voor jullie duimen dat het goed blijft gaan en dat de kleine inderdaad nog 10 weken blijft zitten!!!!
Inmiddels nu 31w4d zwanger, en het gaat allemaal nog goed ! Heb wel even in het ziekenhuis gelegen i.v.m eiwitten in de urine, maar dit bleek een flinke blaasontsteking te zijn. Gisteren met de arts afgesproken dat ik waarschijnlijk weer met een keizersnede ga bevallen in week 39, ik hoop dat de kleine meid tot die tijd wil blijven zitten.