Hallo andere single mama's, Is het een idee om een algemeen topic te openen waarop we kunnen kletsen over onze dagelijkse belevenissen? En daarnaast gewoon topics per onderwerp?
Zal ik beginnen? Al een tijdje wakker. Last van de kriebelende aardbeien (zie zwangerschap) en onrustige benen (ook zie zwangerschap). Ben momenteel volop aan het genieten van de beeb z'n tuimelingen. Hij reageert al goed op m'n aanrakingen! Die pillen beginnen m'n voeten uit te hangen, elke 3 uur een pil... Eerst prepar, 3u erna Adalat en telkens een utrogestan erbij. Die prepar doet me enorm beven en jaagt m'n hartslag de hoogte in Laatste dag van de krokusvakantie achter de rug Was een drukke week, en dan zie opname er nog eens bij, eikebahbah. Morgen gaan m'n zoontjes naar hun papa tot zondagavond, dus heb ik een weekendje rust. Helemaal voor mij alleeeeeeeeen Nou ja, voor mij, mijn puppy en de 5 poezen (waarvan er zondag eentje weggaat, ze is eindelijk geplaatst). M'n kattin is denk ik zwanger 2 vrouwen in huis, en beiden zwanger Morgen komen ze poetsen (oef, is hier net een stort, en mag niets doen ), en dan is het de beentjes omhoog, filmpje kijken, wat lekkers erbij en genieten.
@Platliggertje: jeetje zeg, wat moet je veel pillen slikken. Weet niet waar ze precies voor zijn, maar toch. Wat lekker dat je een weekendje rust heb! Wat dat betreft kan ik wel es terug verlangen naar m'n zwangerschap. Toen kon ik gewoon gaan en staan waar en wanneer ik wilde. En uitslapen! Dat mis ik nu allemaal wel heel erg. Zou toch wel heel fijn zijn om een partner te hebben met wie ik iig in het weekend dingen kan ondernemen. En die me een dagje laat uitslapen en die de laatste voeding een keer doet etc etc etc. Echt, ik voel me vaak ontzettend alleen en krijg het dan heel benauwd bij het idee dat ik nu 24 uur per dag alleen de zorg draag voor die kleine. En wie weet voor hoeveel jaar..Gelukkig heb ik heel veel hulp van m'n ouders want heb het gevoel dat ik het anders niet had gered. De vader van Fynn is nog wel in beeld. Hij ziet hem 1 keer in de week en we hebben ook regelmatig contact via sms, telefoon en email. Ik zou graag met hem een toekomst opbouwen maar dat gaat niet. Het is nogal een persoonlijk verhaal maar het komt er op neer dat ik niet de enige vrouw ben (en Fynn niet het enige kind) in z'n leven. Lastige situatie dus. Nou, volgende keer weer meer
haai... dag ik ben ook een single mummy.. de vader hadbesloten toen noa 3 maanden was.. adt hij er genoeg van had.. gelukig betaald hij wel mijn huur en is hij lief voor noa.. maar ja het is en blijft zwaar
heee Saraah, jeetje zeg wist niet dat je nu single mamma was! ik denk dat ik hier binnenkort ook lekker kan meekletsen... Wordt af en toe GEK van die kerel :x
ach ja marijke.. sad but true..., maar hoezo jij ook binnenkort.. dat zou wel erg zijn maja uiteindelijk kom je alles te boven.. daar zijn wij vrouwen voor, mannen zijn slap.... en daarom zijn mannen zo bang voor vrouwen.. en willen zij altijd "on top of everything" zijn. alleen omdat ze physiek sterker zijn( niet bij een zwangerschap though) denken ze ons onder de duim te houden... naja, er zijn ook goede mannen hoor hihi
hee dag dames... Nou vandaag mag ik me ook bij jullie dames aansluiten. En weet je ik ben echt blij dat ik van die l*l af ben! Gister was ik naar me moeder en dat beviel meneertje niet echt want hij mag haar niet. Ik ben uiteraard toch gegaan want ja ik heb geen ruzie met me moeder en ik wil haar gewoon blijven zien natuurlijk. Toen ik terug kwam van me moeder was hij niet thuis en ook mijn geld lag niet meer in het laatje. We spreken hier over 500 euries en ja dat is voor mij niet niks natuurlijk Vanochtend kwam hij pas terug uit de kroeg en heeft dus bijna al het geld vergokt. Zo kwaad was ik! Ik wou net kleertjes gaan kopen voor de kleine! Maar goed zo is dat wel vaker gegaan. Verder is hij er ook nooit voor mij en Devón. Hij werkt de hele week en dan gaat ie in het weekend de hele nacht stappen waarop hij de hele zondag ligt te slapen :x . We deden nooit wat en konden ook nooit wat doen omdat er geen geld was. Dat kukelde hij vaak in die rotkast. Vanochtend is het dus uit de hand gelopen en we hebben letterlijk liggen vechten daar, nu ben ik weg en wil ik niks meer met hem te maken hebben. Zo dat heb ik lekker ff van me afgeschreven Xxxjes Marijke
jzs MArijke.. wat verschrikkelijk.. en wat een idiooot.. jouw geld pakken.. en vergokken.. gatver.. maar ik vind het knap van je dat je besloten hebt weg te gaan hoor.. en wat een eikel dat hij jouw moeder niet mag Pfff sukkel... dat probleem dat hij er nooit is.. was hier ook zo... en als ik daar wat van zei: "moest ik ophouden met zeuren".. goed na 3 maanden heeft hij het al opgegeven, omdat het hem dus niet zinde.. noa huilde alleen maar, als hij thuis kwam moest er eten op ed tafel staan vond hij.. terwijl ik heel de dag met een huilende baby zat.. en als hij dan gegeten had, ging hij weer weg om vervolgens te gaan voetballen en pas om 0.30 thuis te komen, wanneer wij al sliepen... dan kan hij net zo goed niet hier wonen... dus ik was op den duur blij toe dat hij wegwas.. soms wens ik dat hij noa's vader niet was..
Ja dat zou ik ook wel willen dat hij devons vader niet was. Het is zo'n lief kereltje en hij verdient ook echt beter. Ja en dan heb ik ook genoeg avonden alleen gezeten terwijl hij lol heb in de kroeg. En mij een keer laten uitgaan, ho maar, nee want hij was bang dat ik zou vreemd gaan. Nou dan bedrieg ik ook me eigen kind en ik zou dat zowiezo niet doen. En me moeder mocht trouwens niet eens oppassen op Devón, dus dan wordt het nog eens moeilijker gemaakt. Hij probeerde me ook echt te veranderen en me leven te bepalen, nou sorry zo steek ik dus echt niet in mekaar. Maar goed het liep al veeeeeel langer en we hebben het steeds geprobeert bij te leggen, maar het was allemaal verloren zaak.
Jeetje dat is niet niks! Ik kan me voorstellen dat je hem dan letterlijk en figuurlijk de deur uittrapt! Weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen omdat ik het niet ken. Ik heb nooit in zo'n situatie gezeten... Ik wens je iig veel sterkte en hopelijk heb je je leven snel weer op orde!
hmm nou marijke aan zon vent heb je niets, tis heel sim datt je weg bent gegaan.. dat hij beslist of jouw moeder oppast zeg KMO NOU! nee slimme zet.. en zulke dingen spelen meestal langer..maar nu ben je wijzer omdat het ook om je indje gaat.. echt ben trots op je..
Ja idd en eigenlijk ben ik ook veeeelste snel zwanger geworden van hem. Ikkon hem 2 weken en was toen al zwanger Maar ja echt gepland zwanger was het ook niet en weghalen wou ik al helemaal niet. Gelukkig maar want zo'n wonder als ik hier heb had ik niet willen missen. Hee Denise, Jammergenoeg was het meer zijn huis want we huurden het onder van een kennis van hem. Ik zal dus weg moeten. Moeten we weeer al die spullen gaan verhuizen en het is nog wel op 4 hoog
Oowww das zwaar k*t! Waar ga je nu wonen dan? En kweet hoe t is om vanaf 4 hoog te moeten verhuizen ppfff Wij hebben t ook gehad in Purmerend! Vindt het trouwens wel heel knap van je dat de deze stap hebt gemaakt! Devon blijft ook gewoon lekker bij jou?
Hier ook een alleenstaande mama. De vader heeft besloten om ons te verlaten toen ik 12 weken zwanger was. Hij heeft Lynn nog nooit gezien. Heb ook geen contact meer met hem. Ben er dus bang voor dat Lynn vaderloos op zal groeien. Doe alles alleen. Finacieel is het heel zwaar. Heb 50euro per maand over om boodschappen van te doen. Gelukkig haalt mijn moeder eens in de zoveel tijd een paar pakken poedermelk. Is al 40 euro per maand. Emotioneel is het ook zwaar. Zit nu aan de anti depressiva. Om mijn hoofd rustig te krijgen. Alles draait nog flink rond. Mijn ex, de bevalling, de eerste maand met opstartproblemen voor Lynn. Moet het nu allemaal een plekje proberen te geven, maar tis moeilijk. Ben kei gek met mijn meisje en het wordt elke dag leuker. Daar kan geen kerel tegen op. @saraah, fijn hoor dat je ex de huur nog betaalt. scheelt veel.
goh juudje.. das niet mis allemaal en idd tis fijn dat hij dat betaald.. maar das om noa een woonplaats te bieden.. hij wel goed voor haar hoor gelukkig.. maja daarbuiten doe ik alles alleen.. en ik weet eerlijk gezegt niet hoelang ik hier nog blijf.. hij dreigt wel telkens met als ik dit of dat niet doe.. dan: naja je weet wel.. maar dan kan ik altijd op mn moeder terug vallen.. en kan ik daar wonen tot ik zelf iets heb...
Jeetje wat zijn het toch een hufters zeg , denken alleen maar aan hun eigen .... maar ja je bent af en toe beter af zonder vent dan dat je zo'n eikel hebt ... dan hoef je in ieder geval dat gezeur niet aan te horen
hallo, hier nog een single mom, en het bevalt me goed hahah, ik werk 4 dagen in de week, en dan gaat jason naar de oppas, of ouders, en om het weekend is die zaterdag en zondag bij zn pappa, zodat mama lekker te stappen kan dus tot nu toe nog niet egt problemen, alhoewel ik wel ooit weer een vriend wil natuurlijk, maar niet de vader van jason, dat nooit weer, maar hij is wel goed voor zn kindje, dus dat scheelt liefs..