Hebben jullie de belasting er al bij? Laat deze keer of niet? Viel natuurlijk in het weekend, maar bij ons is er nu nog niks bij. Wij zitten bij Abn Amro...
Wij ook nog niet, ik hoopte al dat er hier iemand een topic over had geopend..... Dus ben niet de enige.
Ja hij is laat! Had inderdaad zaterdag al moeten hebben, maar heb ook nog niks. Wij zitten bij ING...
Ik heb het al, ING. Maar zo laat is het niet want word niet in het weekend gestort, altijd op een doordeweekse dag.
idd word altijd de 15e gestort valt dat in het weekend dan de eerste werkdag erna en dan vaak pas in de middag dus geduld
Niet druk om maken, dat geld komt echt wel. De belastingdienstbijschrijvingen kunnen de hele dag door binnenkomen. Ik heb wel eens 's avonds om 20.00 gehad. En ik zit bij de ABN.
Ja, komt ook wel, maar was benieuwd of er meer last van hadden, het is wel een nieuw belastingjaar, dus je weet nooit of alles meteen goed gaat...Heb wel eens wat meegemaakt... Maar als ik lees dat het bij ING al is gestort, dan komt het vast goed. Is toch wel een lekker bedrag elke maand.
Als de 15e in een weekend valt komt het de eerste werkdag na het weekend. Vandaag dus. Bij ABN AMRO staat het er meestal pas na 14.00 op. * het staat er al op zie ik*
hhmm, nog steeds niets :x je zal het maar hard nodig hebben *edit* whoops sorry zusje belt net dat ze het heeft en ik heb net gecheckt heb het ook binnen joepie, ik ben naar de stad toedels