ik zet toch de link erbij, ging puuf om het fijt wanneer je er recht op hebt, je moet dus fiscaal parnter zijn, waneer je fiscaal partner bent moet je even nakijken, ook als je samen een kind hebt blijkt dus. maar ze moet dus zelf even nakijken of ze fiscaal partner is met haar vriend zoja dan kan je in mijn link zien of je er recht op hebt.
Je krijgt het toch ook als je minder dan zoveel 1000 euro verdiend? Mijn man verdiend 60000 en ik rond de 5000 dit jaar. Ik dacht dat je dan ook iets terug kreeg.
Ja klopt. Ik weet niet waar die grens precies ligt. Ik heb een "inkomen" van 3300 euro per jaar en krijg zo'n (uit mijn hoofd) 80 euro van de belastingdienst aan algemene heffingskorting. Minder dan het maximale bedrag omdat ik dus toch een "inkomen" heb. Daar corrigeren ze voor.
nou ik "verdien" 600 euro per jaar en krijg dus maar 128 euro is nogal wat minder dus vind het raar want eerder verdiende ik echt geld met een baantje en toen kreeg ik de volle mep. zijn weer eens aangepaste regels omdat ik in dld woon en dus ngo eigenheimtoelage krijg van de staat dit is dus die 600 en dan trekken ze er zoveel af grr als ik ergens een hekel aan heb is het de belastingdienst haha zo krijg ik ook ineens geen zorgtoeslag meer. maar goed dat is gewoon lastig en mijn frutstratie naar hun haha. maar ik zou idd gewoon ff invullen en dan zie je toch vanzelf of je recht hebt of niet net zo simpel zoveel werk is het niet.