waar leuke slaapkamers

Discussion in 'De lounge' started by Amfy, Apr 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben nu al 8 weken op zoek naar DE kamer voor fynn maar ik kan niets vinden of het is kapot duur. hij zal en maar een jaar of 3 in slapen daarna krijgt hij zijn hoogslaper.

dus dan vind ik 1400 euro teveel geld.

waar kan ik leuke betaalbare meubels vinden die niet uit elkaar vallen als je er een keer naar blaast

ikea heeft naar mijn idee niets leuks

2. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik wilde zeggen Ikea :D

Wij hebben daar zaterdag de kasten van Stuva en het bedje van Kritter. Het is uiteindelijk betere kwaliteit dan de spullen van een babywinkel.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik koop nooit hele kamers.

Ik zoek altijd apart de dingen bij elkaar.

Voor Isabella hebben we een heel basic bed. maar daarnaast een prachtige muurfoto. En een basic witte kast maar dat mooi gemaakt met leuke mandjes. En een speelgoedkist. En haar boeken staan op een gewone plank.

Ik houd zelf dus niet zo van die standaard kamers. En zo bijelkaar zoeken heeft ons ongeveer 300 euro gekost.

Voor Julian doen we het pas als hij in een groot bed gaat. Tot die tijd een ledikant en een speelgoedkist. Meer niet.

4. leenbakker komt onze kamer van, kast, bed, nachtkastje en kist voor samen geloof iets van 700 euro
    super kwaliteit, echt stevig!

xxxxxxxxxxxxx

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke bedankt. leen bakker heb nog niet gekeken.

mischien nog meer tips? en eventueel mogen het ook adresjes over grens zijn in duitsland.

6. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Wil je per se spullen die bij elkaar horen? Ik houd zelf meer van losse meubels namelijk.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja aan de ene kant maakt het me miet heel veel uit maar er moet wel een geheel in zitten.

en nu ben ik niet heel goed in het combineren;)

8. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Heb je anders al op marktplaats gekeken? En wat is trouwens (wel) ongeveer het budget?

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

weetje de kamer is maar voor een jaar of 3 en dan komt er een andere.

de kosten maken nu heel veel maar die 1400 was voor een bed bureau en kast en meer niet

10. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Zoveel nog? Ik heb een peuterbed, kast, bureau en nachtkastje voor 650.. Nieuw, bij die in sliedrecht!

En ik vind m mooi :p Niet heel bijzonder, gewoon van hout, maar wel mooi. Niet alleen maar planken, zeg maar, haha!

11. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Ja, ik denk dat zelfs als je wel zo'n hele set wilt, het toch geen 1400 euro hoeft te kosten? Ik weet er niet veel van (wij hebben alles los), maar ook bij die grote kinderwinkels heb je goedkopere en duurdere kinderkamers, en spullen in de aanbieding.

Ben je al bij Loods 5 geweest trouwens?

En hoe oud is je zoontje? Want een bureau lijkt me toch pas nodig vanaf een jaar of 6, minimaal?

Share This Page