@mvj, wat een schattige foto, haha. wij zijn ook blij met jou hoor @grace, oooh ben benieuwd, komt vast goed meis.. insuline is dan idd beter. gelukkig komt de insuline niet bij het kindje terecht, dat maakt het weer een stuk gerust stellender
Is lastig Mientje, ik loop ook constant nog te kijken als ik op het toilet geweest ben en word onrustig als ik niet naar het toilet kan en ik denk wat te voelen. Maar mijn vriend helpt me erbij en ik wilde daarom ook een pakje kopen om iets tastbaars te hebben.
Trouwens Mvj, je zei dat mn temp weer iets was gestegen.. Helaas heb ik dit tijdens mijn vorige cyclus ook gehad.. En nog precies dezelfde temps ook, op 2 decimalen precies! Eerst gezakt naar 36.65, toen omhoog naar 36.69, die dag erna nog zo'n temp en daarna zakt ie heel erg en word ik ongi.. Dus ben meer negatief dan positief gestemd haha
Aaahhhww wat een ontzettend lief en schattig pakje Grace!! Geniet er maar van meid, je hebt het zo verdiend! *Ik wil ook!*
WOW grace, echt een super schattig pakje probeer er van te genieten lieverd, gaat goed komen met jou!!!!
Hee meiden wat word er veel afgekletst zeg. Mientje. Mooie temp stijging. Mvj. Wauw wat lief dat kleine fietsje ertussen. Ben benieuwd hoe het bij de fertiliteitsarts was. Tinkerbel. Is het al doorgebroken? Duim nog steeds voor je hoor. Evelien. Ik wil graag morgen een tempstijging zien bij jou, duim stevig door voor jou. Hier. 2 april mogen we langs komen voor een echo ik ben dan 7 weken en 4 dagen.
Grace, wat een super schattig pakje!! Gelukkig helpt je vriend je zo. Is het bloeden nu helemaal gestopt? Thnx Margha! Ik zag jou volgend mij ook in het topic over pre-seed voorbij komen (of zit ik nu mis?). Mocht het wel zo zijn, had je de laatste ronde het ook gebruikt? Wat zijn je ervaringen als ik vragen mag?
Margha super. De laatste echo van mij was ook met 7 weken en 4 dagen. Zo leuk! Mientje, ik heb nu last van bruinverlies nog. Maar bruin is oud bloed dus dat is dan weer logisch. Ik ben zo benieuwd hoe het bij Mvj gaat
Margha, dankjewel voor het duimen liefie! Zal niks worden hoor maar alle positiviteit is super! Leukkkk nog 3,5 week en dan echo
Gelukkig Grace, dat het nu maar mooi wegblijft, geen rood meer voor jou de komende 8 maanden! Ik ben ook benieuwd hoe het met mvj is!!
Mientje. Eigenlijk heb ik het niet nodig maar had er veel positieve verhalen over gelezen en in een opwelling gekocht haha. Begin december een keer gebruikt maar daarna niet meer tot afgelopen maand omdat ik een vaginale schimmel had en zoiets had van met dat spul is nu fijner en beter voor de zwemmers wellicht,, dacht dat we eigenlijke geen kans maakten deze maand maar toch wel.
We zijn nu in discussie van wanneer we het onze ouders gaan vertellen. Ik wil het wel voor de echo vertellen en mijn man wou het erna pas vertellen.
Margha, thanks voor de info meid. Ik wil het miss ook eens gaan proberen de volgende ronde Ohh, herkenbare discussie. Tenminste, ik weet op voorhand nu al (omdat we het er wel eens over gehad hebben) dat ik en m'n man wat dat betreft ook niet op 1 lijn liggen. Kan het me voorstellen als het eenmaal zo is, dat je het van de daken wilt schreeuwen! En ja, why not he? Maar die mannen...
Hier hebben wij het mijn familie gelijk vertelt. Alleen zijn familie en zoon weten het nog niet. Die komen volgende week aan de beurt.
Anja en Grace hoeveel weken waren jullie toen? Hoe was hun reactie? Ze zijn wel op de hoogt dat we onderzoeken enzo hebben gehad, denk ook niet dat ik het nog lang voor mij kan houden. De broertjes en zusjes van mijn man wonen nog wel allemaal thuis dus dan zullen we het vlak daarna ook wel tegen hun gaan vertellen.
ik had toen de test net gedaan, dus 4 weekjes zeg maar de reacties waren erg leuk, ze wisten sowieso dat we bezig waren omdat er in nov. een miskraam hebben gehad. Alleen dat het weer zo snel ging hadden ze niet verwacht. maar allemaal erg blij. vooral mijn moeder, die moest bijna huilen, hihi