@evelien. Wauwwwww wat zien jullie er super mooi uit. Fijn dat jullie zo hebben genoten. @grace. Balen dat er niks anders is tegen de misselijkheid. Hopelijk ben je er gauw vanaf. @mvj. Jeetje wat een verschil idd. @lappie. Ookop het wachtbankje. Spannend. Begin alvast met duimen voor je. @esther. Fijn dat je het druk hebt. Dan heb je lekker afleiding. Waren de hotdogs lekker? Heb er vandaag ook een gegeten bij de Ikea. Heerlijk. Fijne avond allemaal.
Bekijk bijlage 319885 Nou op jullie verzoek, maar niet lekker op de foto te krijgen met dit licht inmiddels. Is niet positief, maar zit er niet ver vanaf in het echt........ Nu pies ik altijd wel streepjes, maar niet zo duidelijk. Mag ik al gaan slapen????? Jullie mening???? mvj, wat heb je een mooi buikje schat. Jennifer, ja waren erg lekker zelfs, maar vooral de voorpret was leuk. Lekker kliederen.
Oehhhh esther. Jij maakt er een echte cliffhanger van. Ben gewoon zenuwachtig voor jou. Hihi. Ik vind hem erg positief voor ver na je ei.
@ Mamavanmenno: ja, het is een cliché, maar het is écht zo hahahaha. Ik ben nu toch wel lichtelijk bank dat ik het dus niet ga redden tot proeftijd om het niet te vertellen... Je kon het bij mij tussen 7 en 8 weken al zien... @ Jennifer: Ja enorm verschil he? Had wel wat verschil verwacht, maar niet zo enorm veel verschil . Jij ook fijne avond lieffie. @ Esther: whaaaaaaaaaaaaaa, spannend!!! Jij moet een testje gaan doen!!! Hahahaha, zou een stunt zijn als jij net als ik en nog wat anderen hier dezelfde stunt uit gaat halen . Ben gewoon écht plaatsvervangend zenuwachtig!!! Thanks meid! Ben ook nu al enorm trots op mijn buikje . (al doe ik hem morgen op mijn werk echt nog wel verbergen, althans dat probeer ik hahahaha)
Ik zit hier echt helemaal gek te worden zo langzaam aan whahahahahahahahaha (zenuwachtig lachje). Ben wel gewent om een streepje te zien om deze tijd, maar dat dat ding echt bijna positief is zag ik dus niet aankomen. Op telefoon zie je het beter dan hier op het scherm, weet niet hoe het bij jullie overkomt........tomtiedomtiedom......pppffff ben ook maar een mens zeg......
aaaahhhh Ricmar haal me effe uit de zenuwen meis.......... Dit wordt echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange nacht. Zul je zien dat ik door de wekker heen slaap en vergeet te tempen whoehahahahahahaha
@ Esther: hahahaha kan ik me voorstellen. Ben echt plaatsvervangend zenuwappig... Ik kan het heeeeeel goed zien hoor . Hoelaat moet ik je wakker bellen?
whahaha ben om 6 uur alweer op dus zeg het maar. Heb urine van net heel bewust (en verdomde snel) weg gegooid want belofte maakt schuld. Roy wil op zijn minst thuis zijn als ik test. En die komt vanavond pas om 22:30 thuis. Ik gun hem die nachtrust nog hahahaha, want stel mijn lijf loopt me te foppen dan liggen we allebei wakker voor niks.....
@ Esther: jeetje 6 uur al? Dan draai ik me nog wel even om hoor . Maar jij gaat nu vast niet door die wekker heen slapen .
Nee dat zou je denken, maar ja je weet het nooit zeker met mij hoor. Mijn grootste vijand is de wekker..... Ga zo maar eens afsluiten en naar bedje toe......en hopen dat ik slaap. Tot morgen meisjes. Ik kom me melden zodra ik tijd heb. Dat kan heel vroeg zijn of juist heel laat. Dank jullie wel voor het meeleven. Love u all!!!
@evelien mooie foto meis hoop dat je lekker van je bruiloft heb genoten!!! @esther spannend hoor!!! Morgen n testje doen
Evelien, wat zagen jullie er prachtig uit op de bruiloft. Esther, ben zo benieuwd wat je temp gaat doen. Ovutestje zit tegen het positieve aan, oehhhhh......wat maak je het spannend! Ik moet morgen om 6;15u op en zal even spieken of je al wat weet! Mijn duimen draaien overuren voor je! Beetje drukke week achter de rug en het word er de komende week niet beter op. Moet veel werken en natuurlijk klussen. Zal proberen wel iets vaker te reageren. Net terug van sushi eten met mn zussie, was zo lekker en weer eens goed bijgepraat. Meiden duik snel mn bed in. Weltrusten allemaal.