*oud topic lid breekt even in* MvJ: wat zie ik nu??! Zwanger!!! En wow wat ben je veel afgevallen zeg, knap hoor! Nu spontaan zwanger geworden? Ricmar ook van harte! Esther spannend zeg! Onewish spreek ik op de app. Senna hier ook nog? Succes allemaal meiden!
Nou en dan dropt je temp en ben je ongi........ik ga even een baal week inlassen. Dit is dus waarom ik niet te vroeg wil testen.....alles leek erop en toch met een nette LF van 15 ongi worden.....
Oh nee esther Hier ook vandaag bloed gespot... Spreken we af dat we binnen een maand samen positief testen?! Knuffel!!!
Rare is dat ik me absoluut niet ongesteld voel. Pijn in buik, rug, benen en tieten, maar geen ongi krampen......vies vettig stom *^%^% lichaam. mvm is goed meis.
Esther. Wat onwijs kut zeg. :x. Had het zooo gehoopt voor je. Ga jij maar lekker balen. Maar bloed je erg? Er zijn immers vrouwen die bloeden ondanks dat ze zwanger zijn. En als jij je zo anders voelt zonder krampen enz. Dikke knufffffffff
Nee nog niet maar het lijkt wel op hoe het altijd begint. Ik zal dat geluk echt niet hebben moppie. Ga echt even wat loslaten hoor want dit wil ik zo niet meer meemaken. Doet te veel pijn.
Esther zag je ovu test voorbij komen, die gaf toch echt wel hoop! Wat k*t zeg dat je temp nu naar beneden is gezakt en je ongi bent.. dikkeknuff vanuit hier Chan welkom back meid! xxx
@ Julia: komt vanzelf weer meid! Doe maar lekker rustigaan en we zien je vanzelf weer verschijnen. @ Chantal85: jaaaaaa, zwanger! . Dankjewel. Ben echt superblij dat ik de Gastric Bypass heb gekregen vorig jaar . Nee, niet spontaan... Heb Clomid geslikt. Hoe gaat het nu met jou meis? @ Esther: he bah wat balen meid... Wil je een hele dikke knuffel geven! Wat een k*tzooi zeg... Dat is wel apart idd dat je je niet ongesteld voelt... Onze stomme lichamen ook... @ Mamavanmenno: voor jou ook een knuffel! Hier vandaag overdag vrij weinig aan het doen. Alleen bed verschoont van J.oshua (en manlief heeft weer een doek aan de buitenkant van J.oshua's deur gedaan, voor als het straks nog warmer word, scheelt het een hele hoop graden in zijn kamer én het is nu weer lekker donker op zijn kamer, waardoor hij gewoon weer netjes 's avonds optijd in slaap valt). Ook ben ik met de was bezig. 1 is al droog, de andere hangt en de volgende zit al in de wasmachine. Heerlijk dat we het nu weer buiten kunnen hangen. Met dat zonnetje én die wind is het zo droog . Zometeen even mijn kleren strijken en dan om 15.00 (uiterlijk 15.15 uur) in de auto zitten. Moet tussen 16 en 16.30 uur beginnen en moet ook nog tanken, dus moet wel even optijd weg.
@esther balen meissie snap dat je je zo voelt!!! Gooi t er maar uit meis ik moet ook altijd ff n potje janken voor n dag en daarna gaat t wel!! Kop op meis
Esther, verdorie meid, had het zo gedacht! Die stomme lichamen van ons geven veel te veel klachtjes en symptomen die weer nergens toe leiden. Dikke knuffel voor jou meid!
Hey meiden, hoe gaat t hier? Gister zo mooi weer hier, hele dag lekker in de tuin bezig geweest, alles schoon en mooi, en openhaardje gemaakt met men lieverd..en nog lekker genoten van t zonnetje... ready for the summer haha! Vandaag is t ook weer zulks lekker weer, nog ff bekijken wat we gaan doen.. xx