Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ze zijn super mooi one.

3. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Zitten jullie allemaal op fb???

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Prachtige foto's One!!

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik zit wel op fb ja... maar wens denk ik liever anoniem te blijven.... (denk ik...).
    En jij?

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    One supermooi weer :D

Jennifer ik zit ook op fb. Als je wilt mag je een pb sturen hoor :)

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik heb ook fb

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @one mooie foto hoor meis!!! :)

Hier ook FB!!!

9. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik zit ook op fb :D. Lijkt me gezellig om jullie toe te voegen. Tenzij jullie liever anoniem blijven natuurlijk.

@grace ik stuur je een pb.

Slaap lekker lieverds.

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Dankje meiden!
    Ja sommige mensen hier heb ik ook op fb waar ik veel mee praat en langer ken...

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jennifer, ik heb je gevonden :)

12. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier heb ik ook facebook

One mooie buik foto's

De rest weet ik effe niet meer sorry

Hier net terug van de gyn ik heb 1 eitje van 14 baarmoederslijm was niet dik genoeg heb toch bloed moeten laten trekken hoever het eitje daadwerkelijk is als de gyn deze avond heeft gebeld moet ik morgen de pregnyl laten zetten en woensdag de IUI maar de gyn vreest ervoor dus als ze niet gebeld heeft dan moet ik woensdag eerst terug voor een FM

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell sorry ik weet niet allemaal zo goed wat alles precies inhoudt :S maar dit is toch ook je eerste x zo?! of heb ik dat mis? Ik hoop dat t gaat werken voor jullie en dat je gauw een positest mag hebben meis ;) ik moet nog ff geduldig afwachten (ben eerder heel erg ongeduldig maar goed haha)....

14. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Yep dit is ook de eerste keer IUI

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell ik hoop echt dat t gaat werken voor jullie!!! ;)

hier niet zo heel veel kwaaltjes en nog steeds t zelfde eigenlijk, wordt wel gek van t zo vaak naar de wc gaan...ook al is dit n familiekwaal!! bij 1 slokje drinken voel ik gelijk na n paar min. dat ik naar de wc moet...heel irri...ook veel last van witte vloed en mn borsten nog gevoelig!! gister knallende koppijn maar nu wel weer weg gelukkig!!! ben gister nog met mn zusje naar de bios geweest, Snitch!! super goeie film ;)
    nu ook megaspierpijn in mn kuiten van de training gister...kan niet eens meer normaal lopen zeg...mja ik moet nog 2 dagen wachten en dan is mn nod!!! ben zo zenuwachtig eigenlijk :S had op 8 en 10dpo negatief getest dus jah ik wacht denk ik tot vrijdag ofzo als ik nog niet ongi ben :S hoop dat ik dat ga volhouden...
    geniet lekker van t mooie weer dames ;)

16. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    tinkerbell veel succes! ik hoop dat je een mooi eitje krijgt... ik duim voor je!

@all ik heb ook facebook maar wil nog eventjes anoniem blijven ;) maar het lijkt me wel leuk om jullie in de toekomst toe te voegen!!

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Rabia, spannend meid, duim voor je!

One, mooi buikje heb je hoor en leuk zo´n collage.

Tinkerbell, spannend zo´n eerste IUI! Hoop dat het snel mag gebeuren!

Hier is mn temp in war, of eigenlijk volgens mij maak ik het in de war. Gisteren om 4u al getempt omdat ik wakker werd. En vandaag om 9u getempt. Temp loopt zo op dat je bijna denkt dat ik al een eisprong heb gehad.....vreemd! Zit nu pas cd10. Vanavond de nacht in, dus denk dat mn templijst deze maand niet echt gaat kloppen. Zo maar weer een ovutestje doen.

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien Hoe is t met ? en hoe bevalt t getrouwde leventje nu? ben je al weer n beetje bijgekomen?

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Spannend meis de eerste x iui. Ik duim dat het nu meteen lukt.

@mvm. Geeft toch niks dat je nog anoniem wil blijven. Ieder z'n ding hoor. :)

@grace en rabia. Wij zij. Nu vriendjes op fb:D. Leukkkk

@rabia. Spannend elke maand weer he. Mijn duimen draaien overuren voor je.

@julia. Wat balen dat je de nacht in gaat. Is idd voor je kaartje niet bevorderlijk. Gelukkig hebben we ook nog de ovutesten om ons te helpen het ei te vinden.

Hier nogsteeds aan het snotteren en niet fit. Al een hele week:$. Hopelijk snel klaar want ik ben er echt wel klaar mee:p

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    dames hebben jullie ook ervaring met de zwangerschapstesten van de action? ik las hier wat over en dacht toch maar ff halen zijn 2 voor 1,49!!! en dacht ga er ff eentje testen (in de middag dus) maar helaas negatief!! helemaal omowit :( ik heb nog 2 dagen en kan nog alle kanten op maar goed heb niet veel hoop meer mja ik kan me gewoon niet inhouden om niet te testen :S vet irri...lees ook wel dat veel na nod pas positief testen maar omdat ik al vroeg die heftige kramp had en die temp.dip heb gehad dacht ik mss is ie nu wel positief...als ik daaraan denk die kramp en dip en nog steeds zeurende steekjes aan die linkerkant dan denk ik is raak maar door de negatieve testen heb ik geen hoop...wordt gek van die twijfels!!! nu ook weer last aan de linkerkant en onderrug :( maar goed ik moet toch nog weer ff wachten...mss toch maar vrijdag proberen!!!

Deel Deze Pagina