Hey meis, Zoooo herkenbaar. Ik test ook altijd voor nod al. het kan idd nog alle kanten op. De een maakt snel hcg aan de ander langzaam. Ik testte op 9 dpo al positief en een vriendin van mij pas 4 dagen na nod. Zo zie je maar. Gelukkig bestaan er goedkope testjes zodat de testdrang bevredigd kan worden zonder da het te duur wordt. Ik duim iig voor je.
@jennifer jah echt he...die van action zijn zo goedkoop dat ik niet meer kon wachten en heb ook niet met ochtendurine gedaan...mja ik hoop dat die ongi uitblijft en mn temp hoog!!! want probeer er gewoon aan te denken dat ik die kramp en dip heb gehad en mogeleijk een innesteling gehad heb...ik vergelijk mn kaartjes ook en mn temp ligt nu gemiddeld ook hoger en redelijk gelijk dan met de vorige keren... ik ga volgende week bij mijn vriendin logeren omdat ze moet oppassen en niet alleen durft omdat ze zwanger...hoe leuk is t als we samen over zwangerschapsdingetjes kunnen kletsen of lekker kunnen gaan shoppen!!! zou daar nu echt zin aan hebben...
@ Rabia, het getrouwde leven bevalt me super! We hebben het zo leuk samen Hoop dat je je kunt inhouden tot vrijdag hihi! @ Esther: balen meissie grrrr Damesss sorry dat ik me zo weinig meld, maar ik lees wel mee met jullie hoor! Word even gek van het feit dat ik nog steeds geen positieve ovutest heb, terwijl ik al wel meerdere malen eggwhite gespot heb! Gek, want ik zou dan nu al lang een positieve ovutest gehad moeten hebben (heb altijd 2 dagen lang positieve ovutesten). Daarbij komt nog dat mn temp ineens "hoog" was vanochtend (heb het weekend niet getempt dus weet niet wat er toen gebeurd is), terwijl ik dus nog geen positieve ovutest heb gehad. Vind dit wel jammer hoor! Heb wel weinig getempt, heb het idee dat dat me wel wat rustiger maakt.. Maar die ovutesten maken me dan wel weer gek! Ook gehoord dat een collega zwanger is, niet gepland maar wel gewenst.. Pfff ik wil ook!! :x
Heee meiden, @evelien ah meis ik snap je heel goed. Had je afgelopen weekend ook negatieve testen? Omdat je toen je temp niet wist? Mijne zijn nooit knallend geweest maar kan natuurlijk niet aanvoelen hoe dit bij jou is... @rabia ik duim voor je meis. Mis nog heel even wachten? @one super mooie foto's meis!!! Hoe gaat het met je? @jennie hoe is het met je? @es dikke knuf meis. Hoe is het met je? Hier alles goed. Nog steeds hondsmoe.. Moet woensdag om 09.45 naar de verloskundige maar ben echt ontzettend zenuwachtig alweer. De tweede keer dat we vorige keer gingen was t niet goed. Nu al wel natuurlijk een super mooi hartje gezien maar hoop zo dat het goed gegroeid is. Schijt nu al 300 kleuren. Geniet nog even van de dag meiden!
Linn, sterkte met wachten meissie! Spannend! Komt vast goed Ik heb sinds ik begon met mn testjes al streepjes gezien, maar nog niet knal.. En dat is het meestal wel echt bij mij! En dan dus voor 2 dagen! Misschien dat ik dit keer geen eisprong heb ofzo.. Kan 'm niet gemist hebben want de laatste dagen heb ik steeds 2x op een dag getest.. Eind van de middag nog een testje doen, we zullen zien..
@ One: hier gaat het wel hoor . Lekker in de tuin bezig geweest vandaag. Boel bij elkaar gelegd dat we naar de Rova gaan brengen (stort), tuin aangeveegd en heringericht. Ikke is weerl blij... Hier dus ook klaar voor de lekkere lente en de heerlijke zomer . Ik had 'm idd al gezien, echt je groeit mooi hoor . @ Jennifer: jep, ik zit ook op FB . Je mag me wel een PB sturen. Het snotteren en niet fit zijn kan helaas nog wel even duren... Ik ben 1,5 week (begin van de zwangerschap) ziek geweest en daarna nog een week erachteraan verkouden... Toen 2 weken eraf en begon het weer opnieuw... @ Facebook: iedereen die FB heeft en me graag wil toevoegen... dat mag, stuur me maar een PB . @ Tinkerbell: mijn duimen draaien overuren voor jou nu zeg... Pffff wat een onzekerheid nu... @ Julia: vervelend zeg die verschillende tijden, maakt het wel lastig idd om goed te kunnen tempen. @ Rabia: dat is dan ook precies de reden dat ik nooit voor NOD getest heb... Veel te grote kans op teleurstellingen, waardoor je meteen gaat denken: Bah, weer niet gelukt. Ik heb btw gehoord dat die van de Action gewoon goed zijn . @ Linn: het gaat gewoon goed zijn hoor! Dat moet! Hier nu enorm moe! Vanmorgen toen J.oshua op school was heb ik wasje opgehangen, nog even wat gedronken en ben ik vast beetje begonnen in de tuin. Toen was het alweer tijd om J.oshua van school te halen en te lunchen. Toen J.oshua eenmaal op school was weer ben ik met de tuin verder gegaan. Nu issie weer netjes en heringericht. Zaterdag nog een zooi weggooien bij de stort en dan is de tuin écht rommelvrij! Oooooooow wat is dat fijn! Vanavond nog even een gratis deur ophalen voor J.oshua's nieuwe slaapkamer op zolder (die hij van de zomer gaat krijgen). Is een mooie binnendeur met aan 1 kant schoolbordverf, dus heeft hij meteen ook een plekje waar hij mag "kleuren" op zijn slaapkamer . Ben benieuwd hoe dat gaat... Nu hopen dat die deur in onze auto past... J.oshua kan voorin in de kinderstoel en de andere kan er even uit (die ik gebruik voor mijn oppaskindje op woensdag als dat nodig is) en dan de bank plat... Ben benieuwd...
Lin jaa hier gaat alles goed hoor dankjewel meis! voel me ook goed! soms nog wel overgeven smorgens maar word gelukkig nu wat minder. hoe gaat t met jou? mvj ohh heerlijk ook weer alles netjes voor de zomer dus ik kan zo vrolijk en blij worden als mijn tuin weer mooi is, ga van de week maar even weer bloemetjes enzo kopen hihi vandaag niet zoveel gedaan, ff bij me paps geweest koffie gedronken in de tuin...en thuis beetje schoongemaakt. evelien ik denk ook dat je ei nog moet komen hoor! tinkerbel spannend meid je 1e iui, zal voor je duimen @all voor de rest ben ik t n beetje kwijt hihi forgive me x
Linn, komt goed meis. Spannend wel begrijpelijk. Mvj, leuk zeg een nieuwe seur voor je kereltje. Kan hij lekker kliederen. En ook goed bezig geweest in de tuin. One, pff mag ook wel dat het iets beter gaat toch. Hier schommelt het nog erg hard. Net een paar redelijke dagen gehad, maar nu weer minder. Hopelijk gaat daar steed meer tijd tussen zitten en heb ik straks alleen maar betere dagen...
Grace ja idd pff vanaf 8e week elke ochtend en soms ook smiddags, gelukkig nu niet meer elke dag... Hoop dat jij je ook snel wat beter voelt,en t niet zo lang duurt als bij mij... dat misselijkheid is echt niet leuk maar wel voor n goed doel! weet jij al wat t word? of heb je zelf een ''sterk'' gevoel? zag in t nubtopic, dat ze zeiden 2x een jongen? xxx
Het is voor een goed doel ja jammer dat je er zo slap en ellendig van wordt In het nubtopic inderdaad twee keer een jongen zelf denk ik dat ook. Vriendlief denkt nog steeds meisje. Volgende week maandag hebben we een echo. Ik kon niet wachten tot de twintig weken, wie weet zien we dan al iets. Zou leuk zijn Jij nog twee dagen en dan je meisje weer zien. Jeejjj
Grace, sterkte meis! Niet leuk als je je zo voelt One, jeejj bijna pretecho! Pff heb ik nou eergister een positieve ovutest gehad? Hij was toen het donkerst en nu weer lichter.. De derde van rechts is eergister..
Hier heeft de gyn dan toch gebeld moet morgenvroeg terug gaan vind het raar want ze vond baarmoederslijm niet dik genoeg en had maar een eitje van 14
Grace idd, ahh nog ongeveer 5 weekjes dan weet je t ook! bij mij zeiden ze t ook pas met de 20 weken echo, maar aan de hand van de nub dacht ik zelf al n meisje,riep ook vanaf t begin dat ik net zwanger was t is n meid, heel raa,r voelde t gwn.... en bij t nubtopic zei 1 een meid 1 een jongen...dus nog even spannend! Evelien ik vind er geen 1 positief nog... nog ff doortesten denk ik. Jaaa ben zo nieuwsgierig hoe ze eruit ziet op wie ze lijkt Tinkerbell oke waar voor moet je trg voor een fm? is niet zo raar hoor, alles moet perfect in orde zijn voor je iui xx
One als ik dat eens wist ik ben aan het werk dus ze heeft dat ingesproken en ze zei alleen maar dat ze wil dat ik morgen terug kom meer niet dus nu weer afwachten tot morgen
Jaa denk voor fm, ik moest dan ook altijd trg komen paar x in n week, om je eitjes goed op te meten en je pregnyl en iui goed te kunnen plannen. Moet allemaal precies op tijd gebeuren...
Ja dat kan wel maar ik zou eigenlijk woensdag pas weer moeten terug gaan voor een fm dus snap niet dat ze het nu een dag eerder wil
extra controle, eitjes kunnen ineens hard groeien... meeste 2mm per dag, maar kan soms ineens snel gaan. en ze willen je eitje niet missen natuurlijk
en als je eitje al 14 mm was, zal je dan wel tegen de grote zitten dat je pregnyl kan spuiten... denkik....want als ik reken +2mm vandaag = 16 + 2 mm morgen = 18 en dan kreeg ik altijd men pregnyl geprikt...
@rabia. Datzou wel super leuk zijn. Ik duimmmm @linn. Wat spannend meis. Ben erg benieuwd. Kom je de foto showen? @grace. Balen dat je nog niet helemaal spuug vrij bent. Hopelijk komt dat snel. Ben benieuwd wat er in jouw buik groeit. Nog even afwachten. @one. Jij ook nog misselijk. Balen zeg. Al zo ver en nog. Die 12 weken kloppen bij jou dus niet helemaal. Super gaaf de pretecho. Weer even spieken bij je meisje. @mvj. Ik stuur je een pb. Super gaaf een deur waarop hij kan tekenen. Hopelijk past hij in de auto. @tinkerbell. Spannend meis. Ben benieuwd hoe groot je ei morgen is. @evelien. Ik zie nog geen positieve hoor. Zelfs niet een beetje positief. Door blijven testen. Hopelijk een dezer dagen ineens een knaller. Ik zit ook te wachten. Sinds m'n mk is m'n ei stuk later. Pffff. Irritant he. Fijne avond lieffies. X