Grace en one, balen dat jullie nog steeds misselijk zijn, niet leuk Tinkerbell, vervelend dat je niet weet waarom je precies moet terug komen. Denk dat ze je gewoon extra in de gaten willen houden! Alleen maar fijn toch. Evelien, ik zie geen posi ovutest. Ik heb net getest met een ovutest en deze is posi, heb hem even toegevoegd. Hoop dat jij ook snel zo´n test hebt! Rabia spannend meid, duim voor je. Mvj, leuk een nieuwe deur, zal de kleine man blij mee zijn! Esther, hoe is het met je? Gaat het een beetje met je? Hier dus een posi ovutest en gelukkig net nog geklust! Gister ging even niet door omdat we bonje hadden. Gelukkig weer goed gemaakt....hihi! Zo even douchen en me klaarmaken voor de nachtdienst
Is idd n positieve test!!! Hihi gelukkig nog op tijd geklust ik had vorige week ook t zelfde bonje gehad maar later in de avond toch goedmaaksex Hihi...ik hoop dat t raak is meis!! Nu weer afwachten...
@julia. Die is zeker positief. Toch fijn da je nog hebt kunnen klussen voor je nachtdienst @rabia goedmaaksex is altijd lekker
@ One: jaaaaaaaaa, ikke is klaar voor zomer! Heerlijk! Woensdagmiddag sowieso lekker in de tuin zitten met de kleine mannen, als ze geslapen hebben. Lekker genieten. Ik ga een moestuintje maken volgende week denk ik. Dus moet daarna ook aan het werk in de tuin . Lekker een keertje een rustig dagje toch? Leukleukleuk!!! Pretecho!!! Ben wel benieuwd naar de foto's . @ Grace: ja inderdaad! Uiteraard word er nog wel even flink goed uitgelegd dat hij alleen op de deur mag kleuren hahahahaha. Ja, ben nu wel gesloopt hoor hahahaha. Ik ga duimen voor nog meer goede dagen meid! Dat zou leuk zijn als je het maandag al zou kunnen zien . Spannend hoor . Hier wachten we gewoon tot de 20 weken echo (tenzij ik toch veel echo's krijg en ik het dan gewoon een keer vraag hahahaha). Volgens mijn kleine mannetje krijgen we een meisje, want hij zegt steeds als we vragen wat hij krijgt: "Een zusje"... @ Evelien: misschien heb je deze ronde geen echte knallers. @ Tinkerbell: spannend hoor! @ Jennifer: ik wacht rustig je PB af . Leuk om je straks te verwelkomen in mijn tijdlijn . Het pastte hoor... Al stak hij natuurlijk wel wat uit... Had alleen enorm problemen met de spanband om de kofferbak dicht te houden, dus die zat niet goed strak, waardoor hij toch af en toe open ging. Ik kon de spanband ook niet meer loskrijgen, dus die heb ik door moeten snijden hahahaha. @ Julia: ja die is er heel blij mee hahahaha. Hij zat al steeds: "Gaan we nu de deur halen?" Moest eerst nog wat andere dingetjes ophalen hahahaha... Meneertje ongeduld LOL. Klinkt alsof je genoten hebt meid! Werkze straks. Ik ga zo lekker de pc afsluiten. Had nog even wat willen haken, maar mijn oogjes vallen bijna dicht. Dus ik ga zo poezebeest eten geven, vaatwasser (uitgesteld) aanzetten en dan J.oshua even laten plassen, voordat hij morgen zijn bed weer nat heeft. Hij vind het allemaal maar een beetje te spannend, waardoor hij nu een kleine terugval heeft, dus dan maar even zo weer . Morgenochtend naar de huisarts toe, want volgens mij heb ik wéér een schimmelinfectie. (of bacteriele infectie), dus dat wil ik even nagekeken hebben...
goede morgen dames @rabia, wanneer ga je nog eens testen? ik duim voor je! @evelien, welke ovulatie testen gebruik je? hoop dat je snel een knaller hebt! @Linn, spannend altijd weer! de echo zal vast wel goed zijn! ik hoop dat het snel woensdag is voor je @mvj leuk zo in de tuin werken hé! ik kan er ook wel van genieten... alleen heb ik ontzettend veel last van hooikoorts... :x @one, leuk zo'n pretecho!!! hebben we ook gedaan met Menno! je kan echt al goed zien hoe ze eruit gaan zien! geniet ervan! @grace, jammer dat je nog steeds misselijk bent, hoop dat je snel alleen maar goede dagen heb! @tinkerbell, vandaag pregnyl dan laten prikken? en morgen IUI? nou in ieder geval hartstikke veel succes gewenst! @jennifer, is jouw ei verlaat door mk? ik ben eens benieuwd wanneer ik mijn ei ga krijgen deze ronde... ik weet nog niet goed of ik aan de slag ga met ovulatie testen... nu ja de vorige ronde had ik pas ei op cd 17, hoop dat ei niet nog later gaat komen @julia, die is inderdaad knal positief!!!! succes met het klussen hmm goedmaaksex heb ik nog nooit gehad, klinkt misschien raar, maar wij maken amper ruzie en als we dan eens ruzie hebben, laten we elkaar liever een dagje met rust... maar dat gebeurt zelden hehe @ all fijne dag allemaal! ik ga snel douchen en binnen half uurtje zet ik Menno af op school, zodat ik rond 8u15 kan beginnen werken... vandaag weer drukke dag op het werk!
hier ben ik net terug van de gyn mijn eitje was nu 16,5 bijna 17 dus heb vandaag de pregnyl gekregen en morgen is de IUI ben zo blij dat ik niet nog langer moet wachten
Goedemorgen meiden, Ben niet zo actief de laatste tijd, maar ik ben er wel hoor! Ben veel aan het werk en heb hierdoor veel minder tijd. Ook heb ik door mijn werk best veel afleiding, waardoor ik iets minder bezig ben met de gedachte 'zwanger worden'. Hoop stiekem dat het helpt.... Ben vandaag 7 dpo, begint alweer erg spannend te worden. Ik wil a.s. zaterdag waarschijnlijk een testje gaan wagen. Tinkerbell, succes vandaag! Ben benieuwd hoe het gegaan is. Je moest zo te zien erg vroeg op staan. Je moet er wat voor over hebben hè?
@tinkerbell Wauww je eitje is snel gegroeit zeg, wat fijn dat t zo snel is gegaan Nou hier hoef ik niet mee te testen hoor!! M'n temp is gedaald dus ik verwacht m'n ongi vandaag nog wel!! Jammer maar op naar de volgende ronde!! Heb nu ook echt de ongibuikpijn Is zo raar eigenlijk de ene. Keer barst ik in tranen. Uit omdat t weer niet is gelukt en de andere keer is t echt zo van...nou pech volgende ronde beter!! Mja ff afwachten tot m'n ongi komt vandaag en we zullen straks weer aan de bak gaan Hihi....proberen we weer n andere aanpak haha...
Hoi meisjes, Ik heb net alles bijgelezen, maar kan niks onthouden, sorry. Ik merk dat ik eventjes afstand moet nemen want dit heeft er wel flink ingehakt deze keer. Zelf mijn vriend had het er moeilijk mee deze keer. Straks/morgen ofzo gaan we het er even over hebben of we al voor de stap van het ziekenhuis willen gaan of dat we nog 1 maand zelf proberen. Ik weet ook niet wat wijsheid is natuurlijk. Ik blijf jullie volgen lieve meiden, maar moet het echt even loslaten. Dikke kus!!!
@esther ik snap het lieverd. Doe maar rustig aan, neem je tijd. Wij lopen niet weg & denken aan je ! @mvm oh irritant hè die hooikoorts!!! Ik heb er ook zoveel last van, echt niet normaal! @juul mooie test meid. Fijn dat het klussen nog is gelukt. Ik duim voor je!! @all hier vandaag aan m'n leidinggevende verteld dat ik zwanger ben. Hij was super blij voor me na vorige keer. Heb wel gezegd dat ik morgen echo heb, ontzettend zenuwachtig ben en als het niet goed is dat ik daarna echt niet kom.... Was fijn er even over gekletst te hebben, het maakt me zo happy! Ben wel echt mega zenuwachtig, ben gewoon te bang voor een slechte afloop en het hele riedeltje van vorige keer. Maar meiden ik zal jullie er niet langer mee lastig vallen. Ik ga nu even lekker slapen. Knuf
@linn nou spannend zeg!! Ik hoop dat Alles goed is meis zal voor je duimen!! En dat je n mooie echo zult zien en t hartje mag horen @mvm jah ik ook hooikoorts!! Best extreem maar heb nu zo'n infraroodlampje ofzo die je 3x per dag in je neus moet toppen voor 4 min. Ik merk al wel dat t helpt hoor gebruik t nu 3 week en heb heel af en toe last maar normaal zodra de zo'n schijnt is t niezen niet normaal hoor...je kunt dit bij thuiszorgwinkel kopen maar geloof ook bij de makro!! Ze kosten normaal iets van 70,- en was nu voor de helft en dacht jah is t proberen waard voor dat geld, medicijnen zijn ook al duur!! Heb van m'n moeder gehoord dat n dochter van haar collega zo erg had dat ze in t ziekenhuis belande en door deze lichttherapie er van af is gekomen!! En die van de thuiszorgwinkel zei ook dat veel mensen t echt goed vinden werken....mss ook iets voor jou?!
Sorry mensen even ego mijn lijf is zo van slag.. ik begin alweer te bloeden... gelukkig mag ik vrijdag naar de gyn... maar ben bang dat er nu toch echt iets niet klopt ik wil gewoon verder en word er nu echt heel moedeloos van.....
@yuna wat vervelend meis!! Maar kan t niet zijn dat je mss n vervroegd ei hebt gehad en mss daardoor die bloeding?! Ik hoop dat je gauw meer weet en dat je gewoon aan de slag kunt gaan meis!!!
@tinkerbell. Spannend meis. Hopelijk is de eerste iui meteen raak. @linn. Spannenddddd ik duim voor een goede mooie echo. @rabia. Hier ook hooikoorts. Ik ga zeker even kijken voor zo een lampje. Handiggggg zulke zp vriendinnetjes He wat jammer meis. Gek he dat je er de ene x beter mee om kan gaan dan de andere x. Zal het zonnetje wel zijn. Dan is alles makkelijker. Hopelijk volgende ronde. @yuna. Wat rot zeg. Stom he dat een mk je lijf zo in de war gooit. Hopelijk is het snel weer terug de oude. Knuff @esther. Heel begrijpelijk meis. Wij wachten op je. Denk aan jezelf lieffie. Xxx
Hihi jah op Facebook bij instagram heb ik n foto waar ik dat lampje in m'n neus heb haha ziet er heel charmant uit!!! :S Hihi maar goed als t helpt Hier nog niks te zien hoor qua ongi had t net zo koud heb n dekentje gepakt en heb ff op de bank geslapen was zo moe!! Wel zeurende buikpijn nu mja ik denk morgenvroeg weer n feestneus :S haha...