@ Rabia: balen meissie Op naar een heeele mooie nieuwe ronde voor jou! @ Linn: succes vandaag meid! @ Lappie: hoe is je temp vandaag? Hier gister een positieve ovutest! (heeehee....) Vandaag is ie waarschijnlijk nog positief en springt ie ook vandaag of vannacht. Gister geklust, vandaag weer, en morgen ook weer even en dan weer afwachten hihi Gebruik deze maand voor het eerst Conceive Plus dus wie weet!
@Evelien, mijn temp is weer omhoog gegaan.... best spannend moet ik zeggen. Fijn dat een positieve ovutest in handen hent.... (nu die andere ook nog he?) @Tinkerbell, heel veel succes vandaag met je eerst iui!!! Spannend hoor!!
@evelien. Yeahhhh. Fijn he zo een positieve ovutest. Hopelijk over 2 weken een positieve zw test. @lappie. Wauwwww je temp is echt mooi hoog. Zo spannend. Hoe is het met de testdrang. Die wordt denk ik alleen maar groter zo. Ik duim. @tinkerbell. Super schattig. Knap hoor. Ik kan alleen recht toe recht aan haken. Hihi.
Lieverds, Net terug van de verloskundige, alles was goed!!! Zag er super mooi uit allemaal, was goed gegroeid en het hartje klopte ook goed. Je zag al helemaal de beentjes bewegen echt super schattig! Ben zo blij!!! Heb de foto bijgevoegd. Net alweer op de wc gezeten haha was zo zenuwachtig! Ben trouwens 9 weken en 1 dag, uitgerekend op 26-11 @allemaal bedankt voor jullie steun, dikke knuf voor jullie. @rabia op naar de volgende ronde meis! Ik duim @evelien wauw een mooi ei en lekker geklust. Ik duim heel hard!!! @tinkerbell mooi meis!! Knap hoor! Hier ga ik nu even opschieten, moet om half 12 op het wel zijn. Knuf !
Lappie je kaartje ziet er goed uit! Spannend! Rabia balen van je ongi... Mei wordt dus jouw (onze !?!) maand !!! Linn al nieuws? Knuffel Evelien jij dus druk aan de klus! Ga ervoor en hopelijk binnen 2 weken een mooie zwangerschapstest? Tinkerbell spannende dag voor jou! Oh en die slofjes wat leuk!!! One, grace en mvj hoe gaat het met jullie vandaag? X
Tja hij lijkt vandaag wel mee te vallen. Ik moet morgen en overmorgen werken en dan zaterdag misschien een testje...... Mijn kaartje is trouwens echt heel anders dan de voorgaande kaartjes.
@ Linn, wat fijn dat alles goed was gefeliciteerd meissie @ Lappie, waauww temp omhoog spannend meis! Ik duim voor je! En je pendel april joehoee Jaa vandaag nog even twee keer een ovutestje doen, vanavond aan de klus en morgen ook weer even voor de zekerheid en dan afwachten @ Tinkerbell, moooii zeg en heel knap! @ Jennifer, zeker fijn zo'n positieve test! Hihi Hier ga ik morgen en overmorgen nog tempen en dan begin ik denk ik ergens volgende week pas weer. Heb gemerkt dat het me veel rust geeft als ik even niet temp NOD is 7 mei dus moet sowieso nog even geduld hebben!
Thanks meiden, ben echt zo blij!! @lappie je temp is idd eht super hoog nog!!! Woow dat wordt testen t weekend, ik duim heel hard!!!
Dankje dames komt wel goed!!! Ga deze ronde gewoon hele cyclus om de dag doen hehe hopelijk werkt dit ga ook niet testen voor m'n ei alleen tempen!! Voel me er helemaal niet zo klote onder eigenlijk terwijl vorige maand ik in huilen uitbarste!! @lappie ik hoop dat jouw pendel klopt meis @mvm jah idd mei wordt onze maand!!! @linn mooie echo meis!!!
Thanks meiden, ben echt zo blij!! @lappie je temp is idd eht super hoog nog!!! Woow dat wordt testen t weekend, ik duim heel hard!!!
Dames, zouden jullie misschien naar mijn temperatuurkaartje willen kijken? Ik ben deze maand voor het eerste begonnen met tempen. Ik moet eerlijk zijn dat ik niet elke dag precies op het zelfde moment hebt getempt. Maar er zat over het algemeen weinig verschil in. Een paar dagen heb ik niet kunnen tempen, vanwege m'n werk. Voor mijn gevoel heb ik afgelopen maandag (denk ik) m'n ei gehad. Ik had namelijk wat bloed bij het afvegen. Ik denk dat het een ovulatiebloeding is geweest, maar zeker weten doe ik het niet. Fertilityfriend denkt dat ik m'n ei een aantal dagen eerder heb gehad. Wat denken jullie? 42ec96 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Stom stom stom.... kon me niet meer inhouden en heb een testje gedaan. Op 8 dpo dus, niet uren mijn plas opgehouden, gewoon gedronken, urine zag al vrij licht..... natuurlijk heb ik een omowitte test!
Ik denk toch dat FF gelijk heeft. De bloeding is misschien een innestelingsbloeding geweest.... spannend.
Lappie idd mooie hoge temp meid! En die test kan nog wel positief worden hoor, heb er n goed gevoel bij! @all Alles goed? lekker genoten vn t weertje? ik wel! Nu eten, douchen en omkleden, en hup naar de 3d/4d echo moet er om 7 uur zijn hihi ben gwn zenuwachtig xxx