Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Esther15, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Linn wat fijn van de goede echo!

evelien Jeujj postieve ovu!

Esther begrijpelijk meid!

Lappie spannend! ik had op 9dpo een negatieve test maar 11dpo een positieve... dus alles is nog mogelijk!

vrijdag gyn... wel blij om lichaam is van slag.. maar het lijkt nu eindelijk te stoppen met al die rotzooi... hopelijk van het weekend mijn ei! (mss aan de gyn vragen of ie een eitje kan zien als ik een echo krijg:))

2. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Jullie geven me wel weer een beetje hoop!!
    Ik hoop zooooooo dat mijn test ook nog positief wordt.

3. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Jammer dat ik je (zwangere) kaartje niet meer kan zien yuna.

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

jawel is die licht groene tussen al die andere kaartjes (die door elkaar heen staan boven in... :)

5. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Dank je wel Lappie voor je antwoord! Ik heb die dagen dat fertilityfriend aangeeft dat ik m'n ei moet hebben gehad, namelijk geen positieve ovu-test gehad. De dagen daarna heb ik niet meer kunnen testen. Vandaar dat ik wat verwarring is bij mij.

Ah fijn, het is toch een kwestie van afwachten maar. Ik zie dat hier al aardig wat dames in spanning zitten. Hopelijk hebben jullie dadelijk een mooie positieve test in handen!

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Fien, denk idd dat het kruis op FF klopt met je eisprong, je ziet een mooie stijging. Nu afwachten....spannend!

Evelien, wat fijn eindelijk een ei, goed geklust! Hier ook eisprong gehad, dus samen op de wachtbank.

Linn, wat een prachtige echo, fijn dat alles goed is. Nu genieten meid!

Rabia, balen dat je ongi is doorgebroken! Hoop aankomende maand op roze voor jou! Fijn dat je er zo rustig onder bent.

Yuna, hoop dat je gyn al iets kan zien op de echo! Duim voor een mooi eitje!

Lappie, wow goede tempstijging, daar krijg je hoop van. Balen van je nega test, maar je bent ook nog zo vroeg! Hoop einde van de week een mooie test.

Hier vanmiddag eisprong gehad, gister en eergister een posi ovutest. Beide dagen gelukkig kunnen klussen. De pijn en drukkend gevoel in mn onderbuik zijn nu over! Nu dus weer op de wachtbank voor 2 wkn! Temp is vandaag 0,3 gestegen, ondanks dat hij zo belachelijk hoog is, door de nachtdienst.
    Nu nog 1 nachtje werken en dan heerlijk vrij tot maandag, ben er zo aan toe.

Hebben jullie een abbonement bij FF, zodat je meer mogelijkheden hebt? Vind het een beetje eng om zo een betaling te doen.
    Wil heel graag chart overlay, maar sinds ik geen VIP meer ben, lukt dat niet meer.

7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @linn superrrrr dat alles in orde is:). Nu hopelijk meer ervan genieten.

@fien. Denk ook dat ff gelijk heeft als je alleen naar de temp kijkt. Hopelijk over twee weken een mooie zw test.

@lappie. Een negatieve test is niet raar. Je zit op 8 dpo. Zou gewoon zaterdag nog een x testen. Maar zeker de moed nog niet opgeven.

@yuna. Fijn dat je morgen naar de gyn gaat. Hopelijk ziet ze een mooi ei.

@julia. Jij ook op het wachtbankje. Zal druk worden. Hoop er ook een dezer dagen op te gaan zitten. Hopelijk vanavond of morgen een positieve ovutest:D

@one. Spannendddd. Kom je een foto showen? Veel plezier.

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jennifer, hoop dat je eitje snel springt en dan lekker neerploffen op de wachtbank. Hoop dat het deze maand lukt.....duim, duim!

One, vergeet je gewoon, sorry hoor! Veel plezier vanavond, lijkt me super mooi zo´n 3-4D echo. Geniet er van en wel een foto hier spammen he....:)

9. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Lieve dames, mag ik weer even inbreken? Zouden jullie even naar mijn kaartje willen kijken? De dag voor en op m'n ei geklust. Ik hoop t zo...

Kunne jullie me trouwens vertellen hoe ik m'n klussen op m'n kaartje zichtbaar maak voor andere?

10. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    @kleine roe,

Je kaartje zegt nu nog vrij weinig. Je weet iig dat je ei geweest is. :D
    Klussen kun je invullen bij intercourse /insemination. Kan je yes doen dan zet ie een kruisje. Als je pm of am doet zet ie dat erin.
    Ik duim voor je dat je een mooie test in handen hebt over een paar dagen.

11. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Bedankt voor je snelle reactie.

Het invullen snap ik wel, maar als ik bij sommige dames kijk, zie ik bd erbij staan. (Bij mij niet) Wat betekend dat dan?

12. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Geen idee wat bd is. Je hebt yes pm, am, both, ivf , iui. Misschien ff uitproberen welke bd neer zet.

13. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Bd staat aan de buitenkant. Ik dacht altijd dat dat betekend dat je geklust hebt, maar als ik yes invul, komt dat niet op m'n gedeelde kaartje, alleen op het kaartje wat ik zelf zie...

14. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Heb je bij je instellingen aangegeven dat je intercourse openbaar of verborgen is. Daar zou het aan kunnen liggen.

15. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Gevonden! Bedankt!

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @One wat leuk!!! spannend meis...geniet ervan!!! :)

17. Jennifer2106

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Super dat het gelukt is. Graag gedaan:)

18. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    sorry dames niet alles bijgelezen... ben wel benieuwd naar je echo One :)

@ego we hebben zonet ons belastingsformulier online ingevuld (we zijn van BE...) en we krijgen een bedrag van om en bij de 7000 euro terug.... we zijn super blij!!! :D

fijne avond dames en ik kom hier morgen uitgebreid lezen/schrijven!

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lappie: je maakt het wel spannend hoor :D. Vervelend die omo-witte test, maar dat is inderdaad niet zo heel vreemd als je pas 8 dpo bent ;). Er kan nog vanalles gebeuren :D.

@ Jennifer: hahaha nee niet echt ;). Zo heeeeeeel af en toe (bijvoorbeeld toen ik mijn nieuwe baan bij IJsselhallen had gekregen vorig jaar) kreeg ik van hem en J.oshua een mooi boeket ;). Maar dat soort dingen zijn heel zelden hoor hahahaha.

@ Rabia: jazeker heb ik Facebook. Had laatst al berichtje hier gedaan dat iedereen hier mij een PB mag doen die mij wil toevoegen op FB ;). Ik zal je zo een PB sturen. Sterker nog, we zijn inmiddels al vriendjes hahahaha.
    Bah wat balen van je temp en dat je toch ongi bent geworden meid!
    Aaaaaaah, arm mannetje... de hele cyclus om de dag hahahaha. Wat zal hij straks uitgeput zijn hahahahaha LOL.

@ Evelien: jeeeeeeeeej. Ik zeg: klusserdeklusserdeklus! :D. Gewoon doen wat je gevoel zegt dat je moet doen hoor. Als het je rust geeft gewoon lekker doen :D.

@ Tinkerbell: wat leuk! Echt heel leuk :D. Dus jij bent ook aan de haak?

@ Linn: jaaaaaaaaaaa, wat fijn een goede echo! Gefeliciteerd meid! Geniet er nu maar lekker van :D.

@ Fien: ik denk ook dat FF gelijk heeft gezien je temperatuur.
    Als je je ovu-testjes (dat is de OPK) ook invult dan kan FF nog beter laten zien hoe of wat.

@ One: ik heb enorm genoten van het weer! Ga zometeen verslag uitbrengen van mijn dag :D.
    Ben benieuwd naar je echo's :D.

@ Yuna: fijn dat die rommel nu lijkt te stoppen. Ik weet hoe je je voelt wat dat betreft.

@ Julia: nee ik heb geen abbo bij FF, vind dat een beetje onzin.
    Wat je zou kunnen doen is even een keertje iemand uitnodigen voor vriendje en dan krijg je weer 5 dagen gratis VIP en kun je de overlay wel maken :D.

@ Kleine Roe: gewoon bij intercourse/insemination invullen en dan vult hij dat vanzelf in :D.

@ Mamavanmenno: jeetje! Dat is veel! Lekker hoor :D. Hier 1300 euro ongeveer, maar daar zien wij helemaal niks van helaas...

Hier vandaag genoten van deze dag! Heerlijk wat een mooi weertje zeg!
    Vanmorgen lekker naar de speeltuin geweest met de kleine jongen van mijn beste vriendin.
    Die kleine jongen heeft echt de hele ochtend alleen maar in het zand gespeeld. GENIETEN!

Daarna naar huis, even snel andere jassen aan even plassen en toen weer hup wandelen naar school om J.oshua op te halen. Daarna door naar de winkel (nieuwe Jumbo ging vandaag open hier in de wijk), want ik had nog wat nodig voor ons avondeten. Daar is J.oshua nog even in de draaimolen geweest en heeft hij een zak popcorn gekregen van de man die buiten popcorn stond te maken :D.

Eenmaal thuis even broodje gegeten en zijn de heren naar bed gegaan. J.oshua heeft niet geslapen, die had er geen zin in, maar is toch zeker 1,5 uur boven gebleven. Terwijl zij boven lagen ben ik in de tuin in het zonnetje gaan zitten.
    Toen kwam de buurvrouw nog even gezellig langs en daarna heb ik de kleine man nog even uit bed gehaald en zijn we met zijn allen naar de speeltuin bij ons achter gegaan en even bij de vader van de buurvrouw gaan zitten.

En toen was de dag alweer om hihihihi.
    Kortom... ik heb ervan genoten :D.

20. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ik hoop zo dat jullie gelijk hebben.

Share This Page