Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lappie. Ik duim heel hard voor je. Benieuwd naar je temp de komende dagen. Ik hou je kaartje in de gaten:D

@tinkerbell. Hoe was je eerste iui???

Slaap lekker allemaal

2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    mvj yep ben ook aan het haken gegaan :D

jennifer de IUI viel heel goed mee alleen irritant gevoel omdat de eerste klem te klein was en daarna een grotere klem gehad en toen wilde de buisjes niet echt mee werken maar euhm ik kan weer op de wachtbank

3. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Spannend. Hopelijk is het nu meteen raak. Ik hoop het zo voor je.

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell spannend meis en hoop voor je dat t raak is!!! ;)

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Wooow wat een dip ineens Lappie!! :$

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ehhhh tja..... dat was mijn reactie ook vanochtend!! :$
    Echt geen idee. Ik weet ook niet of ik er blij mee moet zijn of niet. (??)
    Ik moet de hele dag werken dus kan er ook niet over nadenken. Ben echt héél benieuwd wat mijn temp morgen doet......
    Wordt vervolgd....

Tinkerbell, wat spannend voor je, hoop echt dat het meteen raak is!!

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lappie. Zooo dan. Dat is zeker een dipje. Hopelijk een vette innestelingsdip en schiet je temp morgen weer omhoog. Het is iig nog veel te vroeg voor ongi. Spannend hoor.

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @lappie spannend zeg!!! Hoop ook n vette innestelingsdip ;) hope dat ie morgen weer flink omhoog schiet :p ik duim voor je meis!!

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hi ladies,

Gister was m'n ongi begonnen en dacht verder nou jah pech op naar de volgende ronden!!! Maar nu zat er gister ineens bloedstolsels in m'n bloed echt dikke klodders dat ik zoiets had van Hmmm ik vertrouw dit niet zo....m'n bloed was ook verder helderrood terwijl ik normaal heel donkerrood heb!! Nu heb geen stolsels meer alleen helder rood bloed ook wel n stuk minder als gister!! Wat ook zo vreemd was dat ik normaal buikpijn heb over m'n hele buik en nu alleen aan de linker kant waar ik dan ook mogelijk m'n innesteling heb gevoeld!! Heb vanochtend de VK gebeld en zei ook al kan best n vmk zijn geweest, ook na m'n bloedverlies en de kleur en de pijn aan een kant dacht ze dit ook wel, maar ik moet volgende week weer testen en haar terugbellen om te kijken hoe en wat!! Mocht ik ineens weer hevige bloedverlies hebben of ineens pijn of koorts moet ik meteen bellen!! Wel fijn dat ze me serieus neemt was beetje bang dat ze zou zeggen is gewoon n normale ongi niks om je druk over te maken!!! Mja ff afwachten nog en goed in de gaten houden...voel me er eigenlijk rustig en kalm over en heb gister nog wel ff n paar traantjes gelaten maar goed!! Ik denk niet dat t nog goed zit hier hoor want dat zij ze ook kan ook zijn dat t bloed ergens anders vandaag komt!! Maar m'n temp is Zo gezakt!!! Nou ik wacht wel af.... ;)

10. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Even ego ... Mijn collega meldt net dat ze zwanger is, uitgerekend voor half december... Ik zou even ver geweest zijn, dit doet ff pijn
    Ik gun het haar want ze heeft al 2 miskramen gehad... Maar het is een bittere pil om te slikken

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Lappie wow wat een dip. DUIM!!!!!!!!!

Tinkerbell spannend. Ook voor jou duimen.

Rabia fijn dat ze je serieus nemen.

One super :D

Gisteren bezoek van mijn collega's gehad. Heb een Olli voor de baby gehad, maar vriendlief riep al hard: ik heb eeb Olli. Haha mannen ;)

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rabia. Fijn dat ze je serieus nam. Heb je nog getest? Die van gisteren was nl echt wel positief.

@mvm. Pijnlijk zulke mededelingen he. Ik herken het zo. Hopelijk heb je snel weer een positieve test.

@one. Moooooiiiii. Heerlijk om je meisje zo te zien he.

@grace. Olli is leukkkkk. Haha mannen he.

Hier vandaag een positieve dipstick en een smiley yeahhhhh. Zo ff klussen. Beetje jammer dat zoonlief er is. Nou jammer dan. Dan maar ff geluidloos in de badkamer. Hihihi.

14. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    One super meid

Hier even een vraag aan diegene die een HSG onderzoek hebben laten doen wat houd dit eigenlijk in?

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @jennifer nee ik test volgende week wel en dan ga ik helemaal niet meer testen hoor!! Ook geen ovu of gewone niks ga gewoon de hele cyclus om de dag klussen om m'n ei niet te missen en ga alleen tempen en test pas als ik overtijd ben!!! Ik hoop dat t bloeden gauw stopt en we weer verder kunnen ;)

16. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoop het ook voor je. Wie weet is het dan wel raak als je niet gericht klust.

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jennifer, lekker aan de klus :D

Tinkerbell, ik heb het niet gehad? Krijg jij een hsg?

Ik heb na weer en aantal dagen eindelijk weer een goede dag, maar een keer gespuugd vanochtend. Durf alleen niet meer te hopen op meerdere goede dagen. Eerst zien en dan geloven ;)

18. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah idd!!! Wie weet en n andere aanpak is mss wel goed ;)

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @grace kop op meis!!! Ik hoop dat je je gauw beter zult voelen en kunt genieten van je zwangerschap ;)

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Rabia op de goede dagen geniet ik ook. En zelfs op de slechte dagen. Ook al vloeit er dan weleens een traantje ik denk dan veel aan hoe het gaat worden als de kleine er is.

Hopelijk werkt je tactiek en heb je een mooie tesf in handen.

Deel Deze Pagina