Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @jennifer hoop dat je ook snel weer zwanger mag zijn... al denk ik wel dat je gaat blijven tellen hoe ver je zou geweest zijn :(
    @lappie, hoop nog niet opgeven meid... ik blijf duimen

@all, wat een omschakeling van het weer hé! nu ja niets aan te doen, maar morgen is het net schoolfeest van Menno en 's avonds hebben we een feest voor een 50 jaar huwelijk... had zo graag een kleedje aangedaan (speciaal hiervoor gekocht eigenlijk)... nu ja misschien doe ik het nog wel aan ... feest is toch binnen...

fijne avond allemaal!

oh ja @one: bedankt ;)

2. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @one... zie nu pas al je foto's... grappig maar had je anders voorgesteld (donker haarkleur...) je bent een knappe meid hoor! en een mooie bolle buik met een mooie meid erin!!! geniet :D

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @jennifer jah idd sporten is altijd hoe ;) maar 4 uur ben ik altijd zo kapot!! Had wel ff steekjes aan die linkerkant :S heel raar had vanochtend bijna niks geen bloed meer vanmiddag ineens heel helderrood bloed en nu niks :S raar hoor ff afwachten nog!! Maar zo'n dag blijf je herinneren jah zal ik nu ook wel doen met de woensdagen!! Mja hopelijk kunnen we gauw opnieuw tellen en dan mooi tot aan t eind, tot ons kleine wondertje er is!!!! Lijkt me zo'n mooi gevoel hè mja we zullen nog ff moeten wachten helaas!! :(

@lappie oh balen meis!!! Ik teste ook al vroeg op 8, 10 en 12 dpo maar negatie en op m'n NOD in avond toen m'n ongi al in de ochtend begonnen was positief :S mja meis ik zou gewoon ff afwachten en probeer vol te houden tot aan NOD!!! Ik wil ook niet meer voor die tijd gaan testen hoor elke x die teleurstelling :( ik duim voor je meis en hoop gauw n knaltest!!!!

Fijn wkend dames en slaap lekker ;)

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Dames ik denk dat ik gewoon stop met tempen of ik heb mijn eisprong op tijd gehad en is IUI optijd gedaan en is mijn temp gewoon niet gestegen ofwel is mijn eisprong later en is de IUI veel te vrieg gedaan en moet mijn temp nog stijgen

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Het is echt afgelopen deze ronde... :(
    Weer een omo-witte test en een lage temp.
    Gisteravond echt even een potje zitten janken. :(

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat een onzekerheid Tinkerbell!
    Ik vind het ook apart dat je temp na die eerste stijging weer naar beneden is gegaan.

7. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @tinkerbell, heb je enig idee hoeveel dagen (max.) op voorhand IUI gedaan moet worden? ik duim verder, en misschien geeft het je inderdaad wat meer rust als je niet meer je temp neemt
    @lappie, nog niet opgeven meid, je temps zijn nog boven coverline toch? en je nod is pas over 3 dagen... ik blijf stug verder duimen! dikke knuffel

@all, wat voor de één zo vanzelfsprekend lijkt, lijkt voor de meeste onder ons op dit moment een ver-van-ons-bed-show! ik duim dat we met z'n allen snel zwanger zijn !
    voor mezelf merk ik dat ik er niet obsessief mee bezig ben, dit komt omdat ik toen ik wou zwanger worden (van Menno) helemaal geen cyclus had en dan pas werd ik obsessief ... nu is mijn cyclus er wel (niet helemaal regelmatig maar op zich ok, ik heb eisprong), dus ik heb een heel ander gevoel deze keer
    ik blijf mezelf voorspiegelen dat als ik in 2013 zwanger mag worden dat het allemaal goed is, maar natuurlijk geldt het voor mij ook: hoe sneller, hoe liever... we willen natuurlijk allemaal snel een kleintje in ons armen houden!

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Sorry ging dubbel

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Oh nee! Nu is mijn bericht weg! :x
    Niet alles gaat zoals het moet helaas...... :(
    (hij ging dus niet dubbel)

10. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Breekt in...

Het kan echt hoor een daling na eisprong....!!!... Ik herken het nl!!

11. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @rabia. Kan me voorstellen dat je gesloopt bent na 4 uur. :D. Heftig hoor. En wij gaan zeker ook mama worden en alles meemaken. Alleen wanneer. Tja. Graag nu. Hihi.

@tinkerbell. Gek idd. Misschien schiet hij morgen omhoog. Heb je al geprobeerd om voor de komende dagen je temp in te vullen. Kijken wat ff dan doet. En als je er onrustig van wordt idd lekker de thermometer weg leggen. Heel irritant in ieder geval. Kan me voorstellen dat je da niet fijn vindt.

@lappie. Ach lieverd. Dat je hebt zitten huilen snap ik. Klote he elke x de teleurstelling. Maar je zit nog boven de coverlijn en ook ik blijf stug duimen voor je. Dikke digi knuff

@mvm. Ik hoop het ook voor ons allemaal. 2013 moet het ons allemaal lukken. (Het liefst de eerste de beste ronde:D). Wel fijn dat je er niet obsessief mee bezig bent. Geeft je toch wat meer rust.

Zo ik ga ff hondje uitlaten. Dan in bad en beetje schoonmaken. Vanmiddag laat sushi eten. Jammie. Verder lekker rustig aan.

Denk dat mijn ei gisteren is gesprongen. Als ik in ff de komende dagen een hogere temp invul geeft ff hem ook op cd 15. M'n eipijn is ook weg en had gisteren in de ochtend en middag nog positieve ovutesten en gisteravond laat niet meer. Dus kan goed kloppen.

Fijne dag.

12. Temp zegt niet altijd wat he voor de dames die zich er zo aan vast houden,
    Bij niet iedereen hoeft hij boven de 37 te komen.
    Ik ben zwanger geweest zonder temp stijging.
    Mijn laatste cyclus heb ik ook niet boven de 37 gezeten.

Dus meiden echt blijf positief niet ieder lichaam is het zelfde en werkt niet volgens richtlijnen.

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Idd senna!
    hier ook altijd supermooie kaartjes , en deze x n rommelkaart en zwanger

14. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Sluit ik me geheel bij aan!!

In sommige gevallen blijkt eisprong niet eens uit de temp....

Weet niet meer welke oude bekende dit was, maar had bij gyn bevestigde eisprong maar temp deed niets...
    (Ik schreef hier vroeguhh mee, vandaar dat ik hier wel eens spiek.. Temp verslaafd.. Nu ook weer ivm mogelijk vervroegde overgang)

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah idd onze tijd komt wel maar wanneer idd?! Hoop in ieder geval snel ;) voor iedereen hier ;)

16. wilde niet lullig over komen hoor dames.

17. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @senna. Ik vind je niet lullig over komen hoor. :)

18. dank je wel hihi. vond het zelf nogal bruut me strot uitkomen ahahaha

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Je hebt gewoon gelijk met wat je zegt. Maar niks lulligs aan:D. Wel duidelijk en daar hou ik van. Hihi.

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Lappie echt balen meid!

Esther hoe is het met jou?

Jennifer weer in de spannende afwacht weken...

One wat een mooie echo!!

Evelien ook bijna bij de wachtweken (of al) beland! spannend!
    en wat een mooie trouwfoto!

sorry dat ik jullie beetje verwaarloos :(
    maar gisteren gyn en nja alles was normaal maar als ik nu weer tussentijds begin te bloeden of wat dan ook ik terug moet komen! maar whoehoe net een postieve ovutest! dus morgen(vanaaf) nog 1 keer klussen en dan wachtbankje!!happy!

Deel Deze Pagina