Lijkt me verstandig meis. Ik snap alleen echt niet dat het ziekenhuis/de gyn zo een fout maakt. Hopelijk ben je gewoon zwanger nu en heb je de rx helemaal net meer nodig. Wat is doopsuiker?? Ben niet thuis in dat soort dingen
Ah ja dat doen jullie niet in nederland dat is eigenlijk als er iemand op bezoek is geweest dan krijgen ze dat mee naar huis tik maar eens in bij google dan zie je veel verschillende dingen. Ja en dat van de gyn denk ik gewoon dat de secretaresse dat verkeerd verstaan heeft
Sorry dames, ik ben gisteren de hele dag op pad geweest (Scheveningen). Was ontzettend leuk! Maar heb dus niets terug gelezen. Ga ik vandaag ergens wel even doen. Ik had gisteren al een beetje bruinverlies gezien en vanochtend ongesteld geworden. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Op zich een (voor mij) vreemde cyclus geweest, mijn eisprong 'pas' op dag 15 (ipv 13 of 14) en een lf van 12 (ipv 14 of 15). Nou ja, ik hoef nu in ieder geval niet te wachten tot ik ongesteld word en een lf van 12 is geen enkel probleem! Vond het altijd al lang duren, ongesteld worden op 15 dpo. Dus dat was mijn eerste en laatste pendel (april/jongen). We gaan nu naar de achtste ronde (vierde ronde na tweede mk).
@lappie balen meis mja op naar de volgende ronde!!! Nieuwe ronde nieuwe kansen idd en in mei leggen wij vrouwen een ei Hihi... Hopelijk wordt mei onze maand hier!!!!!
Hallo lieve dames. Ik ben er nog steeds hoor en lees ook mee en denk aan jullie, maar even geen puf om te reageren op iedereen apart. Het lijkt hier wel de betere kant op te gaan. Ik spuug de laatste dagen nog maar 1 keer per dag en in de avond heb ik nog een misselijk gevoel. Beter dus dan de hele dag door. Hopelijk blijft het zo of wordt het nog beter. Vanmiddag naar de vk en een echo. Eindelijk weer de kleine zien Iedereen een hele dikke knuffel.
@tinkerbell. Hihi wij kennen het idd niet. Denk ook dat de secretaresse het verkeerd heeft verstaan. Gelukkig ben je er op tijd achter gekomen. @lappie echt balen zeg. Had zulke goede hoop voor jou. Volgende ronde hopelijk wel een mooie test met 2 streepjes. De aanhouder wint he. Hier een kruis. Yessssss. Nu dus weer afwachten. Wat haat ik dat zeg. Pffff. En wat een rot weer. Bah. Daar wordt een mens toch niet vrolijk van.
Veel plezier vanmiddag bij de echo. Fijn dat het iets beter gaat met je misselijkheid. Is geen pretje.
De aanhouder wint.... vind ik ook. Hoop ik ook.... Jij hebt goed geklust zie ik. Succes weer met wachten. Ik duim alvast voor je. @rabia en mvm, inderdaad 'in mei leggen alle vrouwen een ei' haha
@grace. Fijn dat je de kleine vandaag weer kan bewonderen. Kom je de foto showen? Gelukkig gaat het iets beter met je en wordt het d komende tijd alleen maar beter. @lappie. Tuurlijk wint de aanhouder. Hopelijk snel ook en idd in mei leggen we allemaal een ei Wij hebben ons best weer gedaan deze maand. Wel minder vaak dan de vorige maand maar misschien dat dat beter is ivm kwaliteit van het zaad. We gaan het zien.
Jennifer, Yeeej een kruis! Goed geklust ook deze maand, duim voor je! Nu lekker op de wachtbank. Grace, fijn dat de misselijkheid wat minder aan het worden is, maar nog niet helemaal weg dus! Veel plezier vanmiddag bij de echo! Lappie, balen van je ongi, had het zo gehoopt voor je! Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen! Tinkerbell, wat een schattige slofjes! Esther, snap dat het een enorme teleurstelling is geweest de afgelopen maand. En dat je nu even wat afstand moet doen en tijd voor jezelf is heel begrijpelijk. Dikke knuffel voor jou! Hier in de ´wacht´stand.....hihi! Temp nu niet veel over te zeggen helaas! We wachten af!
Grace veel plezier bij de echo geniet ervan Jennifer jeej een kruis Mvm idd ik ben van BE Hier is de afspraak afgezegd en idd was er gewoon iets misgelopen dank je jennifer om het mij te melden ben ik je heel dankbaar voor
GRace veel plzier lappie wat balen meid Jennifer jeuj streep! ik ben naast je gaan zitten op het bankje! hihi julia jij hebt me op ff als vriend gevraagd haha! ik herkende het kaartje net!
@julia en yuna. Gezellig samen op het wachtbankje. Ik duim voor ons. @tinkerbell. Graag gedaan. Zou toch zonde zijn van je iui.
Ik ben zo in love.... Echo was goed en ik heb ook het harje voor het eerst gehoord. Wow... En we hebben een uitspraak over het geslacht. Ze is voor 90% zeker van een meisje Ik nou nog even een slag om de arm. Mijn gevoel was zo een jongen. Nou ja, de foto zit erbij dus jullie mogen ook nog even oordelen...
Wauw wat mooi grace. Snap dat je in love bent. Mooie foto. En ik zie ook niks uitsteken dus denk ook een meisje. Zou wel super leuk zijn.