@mvm & @jennifer dankje dames idd hopen dat we gauw zelf naar de VK mogen @grace vervelend meis dat je moest overgeven hopelijk voel je je al weer wat beter!!! Kan t zijn als je een vmk hebt gehad dat je temp ook helemaal van slag is?! Die van mij schiet echt ineens heel hoog en dan weer laag etc. Heel raar Heb ook ineens weer lichte steekjes in m'n buik en lat van witvloed :S voelt als n eisprong die nadert maar zit nog maar op dag 7!!! Heel raar ben benieuwd wat t kan betekenen??? Nou ik ga ff douchen en slapen....ben kapot na die 2 nachtjea oppassen, t meisje van 4 kwam 's nacht tussen on in liggen naar kon behoorlijk snurken :S dus weinig geslapen!! Maar wel heel leuk en gezellig zonet nog ff stad in geweest maar hartstikke druk...heb nog ff lekker bij de burger king gegeten en thuis ff n vreetkick hahahaha... Nou fijne dag nog dames
Tinkerbel hihi dat bedoelde ik ook niet hoor, maar idd ff niet tempen geeft wel meer rust! zal voor je duimen... Rabia ohh lekker burgerking haha, wij zijn ff naar de markt geweest en net een patatje gehaald en hamburger bij de snackbar had ik ook zon zin in! x
hoi dames wij hadden vandaag teambuilding op het werk... zijn gaan schaatsen en gaan bowlen actief dagje ben wel net even bij ha langs geweest, sinds donderdag (na hooikoorts aanval) barstende hoofdpijn... maar wil niet te veel medicatie nemen, voel ik me niet goed bij... nu heb ik iets homeopatisch gekregen, voel ik me iets beter bij @ego, hier nog steeds wachten op tekenen van eisprong... helaas nog niets, zelfs geen slijmpje hier of rechts @all en dames blij met jullie nieuwe koning
Hier had ik net rare afscheiding heel dikke en zowat ecru kleur het stinkt niet en heb geen jeuk en was echt wel veel
Rabia, zeker een vreemd templijstje, springt alle kanten op! Tinkerbell, goed dat je even rust neemt, duim voor je! Meiden willen jullie naar mn templijstje kijken?! Heb ik nu gister een dip gehad?
@tinkerbell... misschien restje sperma? @julia ja hoor dipje, ziet er veel belovend uit ! duim duim duim dat je temperatuur mooi hoog blijft! @ego... had mijn berichtje van daarnet vroeger moeten typen... net eerste slijmpjes aan baarmoedermond ontdekt jeej
Hey meiden, ik heb jullie een beetje verwaarloosd... Sorry! Ik ben op het moment steeds zo enorm moe én ook enorm druk... Ook lekker veel aan het werk, dus ben erg weinig op de laptop... Vandaag lekker met mijn gezinnetje naar de stad geweest naar de vrijmarkt. En daar hebben we 2 rompertjes gescoord. Samen voor maar 0,50. Echt zo superlief! . Nu lekker met de pootjes omhoog en papa en mamatijd op de bank . Heerlijk. Zometeen het dweilwater even opruimen en lekker een gebakje voor manlief en mijzelf snijden .
@one jah lekker he...ff zo'n heerlijke vette hap!!! @mvm haha jah ik vind t wel leuk hoor dat konings gebeuren heb wel zo af en toe wat gekeken op tv!! @julia jah he mn temp is helemaal van slag :S heb nu ook t gevoel dat mn ei al komt echt raar!!! maar ik denk wel dat je nu een dip hebt gehad en ga heel hard voor je duimen dat je temp hoog blijft en dat je een mooie knaltest in handen hebt straks!! @tinkerbell hmmm vreemd mss heeft t met een innensteling te maken??? hoop t voor je meis heb vanmiddag heerlijk geslapen alleen veel last van mn buik gehad :S ben echt bang dat mn cyclus helemaal van slag is van die vmk mja ik ga straks mn man maar ff overhalen om ff te klussen hihi... fijne avond dames en slaap lekker!!!
Oh lappie meid een hele dikke knuffel laat je maar eens goed gaan Hier heb ik bijna gedaan met werken zal blij zijn want buikje doet echt wel pijn
@julia. Spannend meis. Benieuwd wat je temp gaat doen meis. Ik duim voor je. Voor nu ziet het er iig veel belovend uit. @tinkerbell. Als het echt pijn doet moet je echt even de dr bellen hoor. @rabia. Een mk of vmk kan je cyclus behoorlijk beïnvloeden. Gewoon flink klussen en afwachten wat je lichaam doet. @lappie. Lieverd. Klote he soms. Dikke dikke knufffff meis. Huil maar eens lekker uit. Kan soms even goed doen. Hier de hele dag al gevoelige baarmoeder en steken. Nog nooit gehad. Ben benieuwd. Voelt zoals toen ik zwanger was in het begin. Alleen toen begon het pas na 5 weken ofzo. Pffff. Denk dat mijn lijf een spelletje met me speelt.
Lappie ach meid ik snap je gevoel!! huil maar uit en we zijn er voor je! echt rot gewoon... soms is alles gewoon even teveel... Jennifer spannend meid! hopelijk straks 2 streepjes.... En rabia idd je lijf kan behoorlijk van slag zijn... hopelijk toch snel een ei! hier ook op en neer... soms ben ik echt stik jaloers.. en vind ik het echt oneerlijk.. ondanks dat ik het iedereen gun!... maar dat maakt dat ik toch wat minder aanwezig ben...
Lappie, wat een teleurstelling kan het zijn he! Soms gewoon even lekker huilen en je even ´down´ voelen. Hele dikke knuffel voor jou! Jou tijd komt echt wel!
Dank jullie wel lieve meiden! Mijn zoon heeft ook nog eens dagen alleen maar lopen schreeuwen. Hij kan er niet zo goed tegen, dat vrij zijn (door zijn autisme). Gelukkig gaat hij vandaag weer naar het dagcentrum. Helaas moet ik ikzelf werken en morgen ook. Heb helemaal geen tijd voor mezelf gehad. Vrijdag ben ik een dagje vrij. Yuna ik ken die gevoelens hoor, ik ben eigenlijk ook stik jaloers. En als mijn kind dan ook nog eens zo loopt te schreeuwen dan besef ik hoe moeilijk het is om hem nog thuis te hebben wonen (hij is gehandicapt). Dat doet me dan zo'n verdriet, alles bij elkaar. Nou, meiden tot vanavond, ik ga werken.