Algemene temperatuurkaartjes deel 6

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jennifer hopelijk geen spelletje. Ik duim voor je lieverd.

Tinkerbell als je het niet vertrouwd moet je gewoon bellen hoor. Het is jou lijf.

Yuna en Lappie kan het me voorstellen hoor dat gevoel van jaloersheid. Ik herken het van mijzelf van voor ik zwanger was en van de tijd met mijn ex dat het niet lukte. Iedereen lijkt zwanger te worden behalve jijzelf. Of zoals bij jullie een miskraam. Zo niet eerlijk...

Ik besef me dat ik in mijn handjes mag knijpen nu en gun het jullie ook ontzettend.

Hele dikke knuffel.

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Zojuist de afspraken gemaakt voor de 20 weken echo (27 mei) en de 3/4D echo (15 juli).
    Spannend :D

3. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Hoii meisjes,

Ik ben er een tijdje niet geweest, moest even afstand nemen, zoals sommigen misschien nog weten.
    En met resultaat.. Wij zijn zwanger!! :D

Had de hele maand geen temp bijgehouden, tot een dag voor nod, toen was ie al gedaald naar 36.7 dus zat op m'n ongi te wachten maar die kwam die dag niet.. Gister was m'n temp 37! Dus testen.. en ja hoor :D 3x getest, kon het niet geloven. Maar ook CB geef 1-2 weken aan. Nog nooit wat om Koninginnedag gegeven, maar gister werd het toch wel heel bijzonder gemaakt hihi.

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Wow gefeliciteerd :D

5. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
  6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd!

7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @yuna en lappie. Ik ben ook stik jaloers hoor. En ik gun het iedereen maar het doet soms gewoon verdomd veel pijn.

@lappie. Heftig meis. Dat kan je er dan niet bij hebben. De emmer loopt dan een x over he. Hopelijk komt je zoon weer wat tot rust. Lekker vrijdag genieten van een paar uur voor jezelf.

@grace. Super gaaf. Wat gaat de tijd snel zeg. Fijn vooruitzicht.

@mientje sop. Gefeliciteerd.

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @yuna thnx!! Ik snap je gevoel ook wel hoor, ik af dat ook wel de afgelopen dagen met mijn zwangere vriendin, ik gun t haar echt zo erg en ben heel blij voor haar maar toch stiekem ook wel jaloers!! Ze was na 3 maand stoppen met de pil al zwanger... :eek: en dan gister toen we in de stad waren zie ik alleen maar zwangere vrouwen lopen!! Heel mooi hoor maar dan denk ik toch, Pfff ik wil ook zo graag en waarom duurt t zo lang bij mij?! En idd je gunt t iedereen maar baalt toh enorm weer dat t niet gelukt is!!! :(

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    mientjesop gefeliciteerd! en wat leuk op koningsdag :D xx

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    mientje sop, gefeliciteerd!

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart

LEUKLEUK!!!:D:D:D:D:D:D

wij gaan vandaag de babykamer verven, en je raad het al, ROZE natuurlijk ;):D:)

12. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mientje sop gefeliciteerd!!!! Dat is idd wel een hele bijzondere koninginnedag ;) geniet er maar lekker van!!!

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Gefeliciteerd Mientje Sop!!!

Lappie en Yuna: dikke knuffel voor jullie...

de rest ben ik vergeten (ben op foon), sorry....

Hier enorm moe en het word me niet gegund om te gaan slapen... J.oshua is alleen maar luidruchtig aan het doen, waardoor de kleine man van mijn beste vriendin weer wakker word en nu... nu moet ik ze er beiden alweer uithalen ongeveer, want ik moet om 14.40 uur bij de fysio zijn...pffffffff...
    Vanavond ook nog verjaardag, maar ik denk dat ik maar gewoon ga bellen en daarna heel vroeg mijn bedje in duik...
    Morgen werken van 10 tot 17.00/17.30 uur en dan J.oshua bij mijn vriendin ophalen, eten en zijn spullen bij elkaar pakken, want vanaf morgen t/m zondag gaat hij bij opa en oma logeren als verrassing...

14. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Dank je wel lieve meiden. Ik hoop dat iedereen snel mag volgen, gun het iedereen zo!!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mientje gefeliciteerd.

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    dames ik ga ook even niet temperaturen deze maand aangezien ie helemaal van slag is!!! mijn lichaam is blijkbaar in de war van de vroege miskraam...gister nog een licht streepje op mijn ovulatietest en nu niks...morgen weer een zwangerschapstest doen en de verloskundige bellen, maar weet het eigenlijk al wel maar toch voor de zekerheid even doen en dan hou ik even op met testen en temperaturen en gewoon hele cyclus om de dag klussen weet nu ook niet meer wanneer ik een eisprong heb en ga vanuit dat 23 mei mijn nod is maar dat kan nu ook wel langer of korter zijn :( maar goed even een maand er niet zo mee bezig zijn is ook wel even beter nu denk ik...
    heb vandaag schoongemaakt thuis en moest slaapkamer overhoop halen omdat we morgen ons nieuwe bed krijgen ;) een boxspring donkergrijs met hoofdbord!!! heb ik echt zin in...kan ik eindelijk weer lekker slapen en hoef niet bang te zijn als ik me omdraai dat er weer n latje uitvalt :S moeten zo eerst alleen even de muur wit verven...is nu grijs maar omdat het bed ook grijs is, vinden we het mooier als ie wit is!!! maar goed ik blijf nog wel op het forum gezellig meelezen en kletsen hoor ;) ga nu lekker eten, oosterse wraps met wedges (aard. met schil en kruiden) hmmm... :D
    fijne avond dames

17. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, ik lees en leef zo nu en dan nog steeds met jullie mee hoor. Maar merk wel dat ik gewoon een stuk minder eraan toe kom nu met 2 kids. Met alleen de oudste was het een stuk makkelijker en nu helemaal het landwerk weer begonnen is. Manlief werkt weer dagen van 7.30-22.00 op dit moment en ben blij dat ik 's avonds lekker even spelletje kan spelen of haken als beide jongens op bed liggen, heb voor de rest de puf er wel uit dan.

Trouwens, kleine man doet mee met baby van de maand! Ben benieuwd.

18. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    kan ik goed inkomen meid
    als je cyclus van slag is, zal temperaturen misschien nog meer verwarring veroorzaken... gewoon mooi regelmatig klussen en dan maak je alsnog kans!

hier heb ik het idee dat mijn cyclus niet erg veel van slag is, sinds vandaag heb ik wat vochtiger gevoeld... dit had ik vorige cyclus ook een weekje vooraleer ik eisprong had, dus ik hoop dat dit een goed teken is!

ik ben wel aan het testen sinds vandaag, daarnet een heel licht streepje :) nu maar hopen dat het streepje donkerder en donkerder wordt! maar we blijven in ieder geval ook goed aan de klus hoor (hier is het zo'n beetje twee dagen na elkaar dan dagje ertussen laten, dan weer twee dagen... nu ja als we beide zin hebben natuurlijk... maar ik doe het liefst deze maand ook zeker om de dag :D )

19. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Mientje sop gefeliciteerd meid

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    ja idd !!! en wat fijn dat je t gevoel hebt dat je cyclus niet zo van slag is ;) ik ben benieuwd meis en hoop dat t raak is voor jullie!!! ik hoop ook dat ik me in kan houden qua testen hoor heb er nog een paar en is wel verleidelijk dan!! mja ik wil er nu ff niet zoveel mee bezig zijn en hopelijk dat ik wel n ei heb deze ronde!!! ik hoop dat t waar is dat je na een mk vruchtbaarder bent ;) tja we zullen t gaan zien....
    veel klus plezier meis!!!!;):D

Deel Deze Pagina